Hoe krijg je die? met b2k?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef 67Impala het volgende:
Assault rifle met 900 date of fire. Maar heel erg sterk.. Ik denk dat hij de F2000 overtreft
Nadat ik weg was zeker!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef 67Impala het volgende:
Net wel een aantal zeer goeie potjes achter de rugB2K is gewoon vet! Overigens ook mijn kill gemaakt met die shovel voor like à boss trophy
Met heatseakers gaat het iig snellerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ja, waren wel lache potjes, jammer dat we aardig wat verloren.
Eindelijk heatseakers op de jet unlocked, het lukte me maar niet om met de standaard gun genoeg punten bij elkaar te sprokkelen, maar nu toch gelukt.
Met de attack-heli kun je tenminste nog meeliften op een goede driver als gunner.
Het helpt toch wel, een goed squad, met headsets.
Ik kom er aan :pquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef 67Impala het volgende:
Wie komt er knallen @ ps3 ? Headset is aanwezig maar ik bied ook morele steun aan mensen zonder. Referenties bij Quantic!
Ja die zijn er voor de Ps3quote:
Voor de PS3 wel, en VEEL beter dan de standaard maps die bij de game zitten.quote:
De maps van BF2 ken ik nog helemaal uit me hoofd, vanavond is kijken wat het kost op PSN.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor de PS3 wel, en VEEL beter dan de standaard maps die bij de game zitten.
Best wel dieptriest eigenlijk.
Ik heb alleen ge- rage quit... Niets lukte... Dus ben er ff klaar mee.. Maar er zijn nog meer FOK!ers actiefquote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef mar456 het volgende:
67impala,
Als jij mij ook even accepteert speel ik ook mee.
EDit al gedaankom er zo aan :p.
Super vervelend, van die lui die een hele match in een tank zitten met een engineer of 2/3/4..quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:18 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Dacht al zo iets! Waren wel lekker bezig in die tankwel jammer dat de servers niet meer vol zitten op de normale maps vanwege karkand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |