Wees blij dat je m vandaag iig kunt binnen halenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:33 schreef Quantic het volgende:
Dat is wel prijzig voor slechts 4 maps.. Vooral voor een game die nog niet af is..nja waarschijnlijk koop ik hem vanavond toch wel
Tenzij je een TDM variant speelt natuurlijk. TDM is best leuk in dit spel. Misschien zelfs nog leuker als de spawns beter uitpakken na de komende patch.quote:
Ik speel zelf vaak SQDM, dan is een goede K/D ook vrij belangrijk. Bij rush of CQ staat meer de team prestatie voor op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tenzij je een TDM variant speelt natuurlijk. TDM is best leuk in dit spel. Misschien zelfs nog leuker als de spawns beter uitpakken na de komende patch.
ik heb een 80GB PS3, dus kon laatst DC Online niet downloaden. Dit soort idioot grote patches helpen dan niet bepaald mee, en al helemaal niet als straks wellicht Modnation racers nog voorbij komt als Christmas Deal met alle DLC, want dan kom ik denk ik toch al wel in de problemen qua schijfruimte, terwijl er niet eens zoveel op staat...quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:27 schreef Pumatje het volgende:
ik krijg die 250 gig echt niet vol hoor..
en die patch is zo groot, omdat er gigantisch veel mis is met het spel.
Nee. Die patch bevat content, daarom is 'ie zo groot.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:27 schreef Pumatje het volgende:
ik krijg die 250 gig echt niet vol hoor..
en die patch is zo groot, omdat er gigantisch veel mis is met het spel.
Wat voor content dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Die patch bevat content, daarom is 'ie zo groot.
hoeveel procent is content van die patch dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Die patch bevat content, daarom is 'ie zo groot.
Ik kan me nog een patch herinneren van BC2 van 1767 mb. Die duurde lang.. dus dit is echt geklaag om niets.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
WTF man.... eerst een fucking patch van iets van 700 MB groot(!!!!), en dan die DLC die ook nog eens 1300 MB groot is ofzo...
...en het downloaden gaat fucking langzaam, dus op die manier staat je PS3 al snel 2 uur aan puur en alleen om die meuk binnen te trekken
Maar sowieso die patch, hoe halen ze het in hun hoofd om een patch 700MB groot te maken!?!? Wat is dat voor onzin? En hoeveel van dat soort patches kun je nog verwachten? Zo hou je geen HDD-ruimte meer over
Ik begrijp ook niet goed waarom ie zo snel al vol zit, afgezien van wat games die ik kon downloaden met die actie van een half jaar geleden dat je gratis games had vanwege de security-breach op PSN... (Dus heb er nu Infamous, Dead Nation, WipeoutHD, Rachet and Clank QfB, en The Last Guy op staan, en nog 2 kleine games (Flow en Ragdoll Kung Fu).quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:49 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik kan me nog een patch herinneren van BC2 van 1767 mb. Die duurde lang.. dus dit is echt geklaag om niets.
Het downloaden heeft meer te maken met je internet verbinding.. Ik heb overigens een 40 gig fatboy en heb nog nooit last gehad dat mijn HD vol zat
Voertuigen / wapens die niet perse voor iedereen beschikbaar hoeven te zijn. Dat denk ik, ten minste, omdat het uitvoerbare bestand vaak niet groter is dan 10 mb. Als ze 700 mb nodig hebben om een "paar" bugs te patchen dan is dat wel erg inefficiėnt.quote:
De maps zijn voor de PS3 en Xbox aangepast he? Ze zijn kleiner gemaakt zodat ze speelbaarder zijn voor 24 man.quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou echt niet moeten denken aan een 40 man Bazaar, Seine Crossing of Metro.
40 man Caspian border zou mijn part wel mogen, 40 man Operation firestorm ook wel.
Maar over het algemeen vind ik rond de 24 toch wel genoeg per map.
Haha, make me..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:53 schreef Catkiller het volgende:
Ja inderdaad, de stukken die je bijvoorbeeld bij rush hebt die je bij conquest niet hebt op crossing die zitten er bij de PC wel bij geloof ik
Mij lijkt het aan de ene kant wel tof maar aan de andere kant ben je nu al best vaak de lul met gasten die achter elkaar lopen, is dan denk ik alleen maar erger ondanks de grotere maps.
En ik wil deze hele week niks lezen over B2K, zet het maar in spoilers ofzo!![]()
...met de downloadtijden voor de PS3 is het voor mij waarschijnlijk ook een week wachten...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voor ons (360/PC gamers) is het nog een week wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |