Die moet nog verstuurd worden, dat duurt weer een dag!quote:
Ik ben al bezig met b2k aan het downenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Die moet nog verstuurd worden, dat duurt weer een dag!
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:04 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met b2k aan het downenHad de PSN code binnen 30 sec bij een andere online winkel. Nu nog alles updaten enzo, want heb de ps3 al effe niet meer aangehad.
Daar kan je voor kiezen in een B2K server. Je kan er ook voor kiezen om in een normale server te spelen en dan rouleren de 13 Maps. De wapens kun je overal gebruiken aangezien het geen dlc is als BC Vietnam maar eigenlijk een mappack met wat extra wapens.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef pugehenis het volgende:
Mensen die de maps al hebben, zitten de maps met z'n 4en in een aparte playlist? En de nieuwe wapens kan je ook in de oude maps gebruiken?
Voor een map met tanks, helos en jets vind ik Kharg nog erg leuk, al zijn urban maps meer mijn ding, Metroquote:Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Mister_T het volgende:
Heerlijk potje gehad vanmiddag!
Kharg Island, toch wel mijn favo map!
http://battlelog.battlefi(...)2447535/2/174824162/
Ik ben metro ook echt heel erg gaan waarderenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor een map met tanks, helos en jets vind ik Kharg nog erg leuk, al zijn urban maps meer mijn ding, Metro![]()
Hmm.. ik moet eerlijk zijn dat ik de F2000 een fijner wapen blijf vinden. De reload time bij de famas is toch wel vrij lang en de recoil vind ik gewoon niet chillquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
Ik vind die B2K Maps echt vet, maar vind wel als je een B2K only server hebt dat het wel een beetje overkill is. Misschien komt het omdat ik dolgraag wil weten hoe de Famas zich houd op Metro.
Even wat vergeleken ook. De F2000 heeft een RoF van 850 en de Famas van 900. Ze gebruiken hetzelfde soort ammunitie dus zou het damage hetzelfde zijn. Kortom Famas
Maar is die spawnprotection er wel? Weet nog heel goed dat ik een aantal keer heb meegemaakt dat ik op iemand spawnde en gelijk voor die gozer een mes mocht vangen..quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Catkiller het volgende:
Joined er een Amerikaan uit mijn vriendenlijst onze game, gaat expres op het andere team zitten om tags te pakken, knifed hij Dventola met zijn [FOK] tag in de hoop dat ik het was om mij vervolgens blij een bericht te sturenKrijgt hij dezelfde game nog een knife terug van Dventola. De volgende game krijgt hij 2 knifekills op zich en zijn broer die er bij was gekomen 3 geloof ik? Krijg je er van als je een grote mond hebt
Wel weer onzin, hij spawnde op zijn broer en die spawnprotection he, donder op met die onzin wanneer iemand spawnt op zijn squad ofzo. Niet in je basis spawnen is gewoon het risico van de gebruiker in mijn ogen.
Nu je het zegt heb ik het zo ook wel eens gedaan, dan zal het wel weer gewoon game fuckup zijn geweestquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar is die spawnprotection er wel? Weet nog heel goed dat ik een aantal keer heb meegemaakt dat ik op iemand spawnde en gelijk voor die gozer een mes mocht vangen..
In het PC topic is er wel 1 geloof ik, maar dat is nog niks gezien de hoeveelheid mannenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke battlefielders of zijn alle vooroordelen toch waar?
Mijn vriendin doet wel eens een potje, maar het is niet om aan te zien. En ze snapt nog geen kut van de voertuigen. Het is niet erg bevordelijk voor mijn spm.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Dven het volgende:
Zijn er eigenlijk vrouwelijke battlefielders of zijn alle vooroordelen toch waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |