Is alleen gratis op de PS3.quote:
Op de PC en PS3 is die bug al gepatched volgens mij, snap niet waarom dat zo lang duurt voor de 360..quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Catkiller het volgende:
En zo win je dik en zo komt er een onsterfelijke retard tussen die de boel verneukt![]()
Je hebt dat dik door dus wmb mogen ze al die gasten een dikke ban aan naaien voor het misbruiken van een bug. Is nog een teringbooster ook met zijn 916 SPM, met scores van 0 - 13 en 7 - 14 de laatste twee games en dan wel een K/D van 2 hebben zeker
Misschien moet ie door de controle van Microsoft?quote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Op de PC en PS3 is die bug al gepatched volgens mij, snap niet waarom dat zo lang duurt voor de 360..
Nice! Al is het record iets van 3000 meterquote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef KoningStoma het volgende:
Haha ik maakte net een dubbele headshot van 260 meter
Pics?quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice! Al is het record iets van 3000 meter
Krijg je van teveel Skyrim spelen.quote:
PP2000 doet het wel goed bij mij, krijg er extended mags op en zet ammo squad ding aan en shit will be hitting the fan.quote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Nou zeg, ik zit er gewoon van te blozen.
Terug naar het spelletje, was is de beste PDW? Of misschien bestaat er niet zoiets als beste PDW omdat ze allemaal even kut zijnMaar ik wil die medal ook halen
Beter hou je die van jezelf open als ik aan het ownen ben!quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Als je ogen het wel aan kunnen om de legende in actie te zien.
zelf vind ik de as-val het best, vooral als je met recon bezig bentquote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Nou zeg, ik zit er gewoon van te blozen.
Terug naar het spelletje, was is de beste PDW? Of misschien bestaat er niet zoiets als beste PDW omdat ze allemaal even kut zijnMaar ik wil die medal ook halen
quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Catkiller het volgende:
Als je ogen het wel aan kunnen om de legende in actie te zien.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
jij bent het dus die altijd tegen zijn katten aan het lullen is.
Nog nooit met m gegamed ik mag m nu alquote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
jij bent het dus die altijd tegen zijn katten aan het lullen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |