Erg jammer inderdaad, vanavond nog een poging doen om met 12 fokkers een team in te vullen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
Vanavond spelen?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...
Zeker. Driedubbel.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
Jouw UI maakt mijn dag weer een stukje beter.quote:
quote:
Rond half negen ben ik er denk ik wel, dan heb ik anderhalf uur de tijd om ff te spelen. Als ik tenminste niet al te gaar ben. Veel te weinig slaap is kut!quote:
Hoe heet jij op PSN dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
[..]
Rond half negen ben ik er denk ik wel, dan heb ik anderhalf uur de tijd om ff te spelen. Als ik tenminste niet al te gaar ben. Veel te weinig slaap is kut!
Hoe zit het nu eigenlijk met die code van BF1943 op de PS3? Is die nu al te krijgen? En waar dan? Ik hoop dat de code niet aan je PSN-id vast zit, ik heb hem namelijk al, en wil hem weggeven aan een maat van me.
Nee hij zit gekoppeld aan je origin-account! Je moet naar battlefield1943redemption.com of 1943redemption.com. Daar moet je inloggen met je EA-origin account. Vervolgens krijg je een code die je weer in moet lossen op je ps3 bij accountbeheer. Code invoeren et voila, downloaden maarquote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die code van BF1943 op de PS3? Is die nu al te krijgen? En waar dan? Ik hoop dat de code niet aan je PSN-id vast zit, ik heb hem namelijk al, en wil hem weggeven aan een maat van me.
Ik denk het ookquote:
Geweldig! Waarschijnlijk heb je liggen campen want het rondje heb je alsnog verloren.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker potje net.
http://battlelog.battlefi(...)1614302/4/231172663/
Dat is waar, maar origin zit niet gekoppelt aan de playstation-store, dus de store kan niet controleren of degene die de code inlost hem ook gekregen heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:02 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Dat moet je inderdaad even proberen, maar je Origin zit wel gekoppeld aan je PSN-id dus ik denk dat hij pech heeft
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Geweldig! Waarschijnlijk heb je liggen campen want het rondje heb je alsnog verloren.
Meer respect naar de nummer 1 van de tegenpartij die wel druk bezig was met vlaggen cappen en team maten helpen.
Ik vind het altijd een beetje kansloos als er iemand op 1 staat met een dikke k/d en het rondje toch verloren gaat.
Ja vanmiddag ookquote:Op donderdag 8 december 2011 12:25 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Nog mensen die vanmiddag gaan knallen op PS3?
Nmquote:Op donderdag 8 december 2011 12:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
u mad bro?
Kijk is bij Top Vehicle dan, wie staat daar?
Heb heletijd in de tank lopen sjeezen en vlaggen pakken, ga niet te snel oordelen.
Ik kan ook wel, alleen heb die nieuwe mappen nog niet :x... Moet daarvoor nog zo'n PSN card halen..., maar het weer is gewoon vies en dus geen zin om naar de stad te gaan...-_-"quote:
Doh... duh... waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht.. Ik heb mijn code binnen... en nu maar downen!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:27 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Creditcard!![]()
Zijn trouwens verder ook zat aanbieders die je na betaling een code op de mail doen!
Dat ding is echt fucked up te besturen, niet normaal meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Kan je trouwens met die nieuwe jet (FA-35) ook in hover-mode?
Beter schiet je opquote:Op donderdag 8 december 2011 13:46 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Doh... duh... waarom heb ik hier niet eerder aan gedacht.. Ik heb mijn code binnen... en nu maar downen!
Klik hierquote:Op donderdag 8 december 2011 13:21 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel, alleen heb die nieuwe mappen nog niet :x... Moet daarvoor nog zo'n PSN card halen..., maar het weer is gewoon vies en dus geen zin om naar de stad te gaan...-_-"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |