Het moet gewoon werken. Ik betaal er voor.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het moet gewoon werken. Ik betaal er voor.
Met hoeveel man spelen jullie al? Anders kan ik misschien mee doen? Mits ie het weer doet.quote:
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met hoeveel man spelen jullie al? Anders kan ik misschien mee doen? Mits ie het weer doet.
Nee, de Xbox staat uitquote:
PC, PS of XB?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb hem gekocht, ga nu spelen.
Succes! Ik moest heel erg wennen, maar ik vind de b2k maps beter dan de bf3 mapsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb hem gekocht, ga nu spelen.
Het zijn betere maps dan de standaard maps, dus als je goede maps wilt hebben waar je veel plezier aan gaat beleven, dan is het het waard...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
PS3 man. Had het spel al op release maar ik bedoelde de pack. Jij ook toch? Zag je namelijk al staan op PS3 platoon.quote:
Ja sowieso, de BF2 maps blijven baas.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Succes! Ik moest heel erg wennen, maar ik vind de b2k maps beter dan de bf3 maps
Erg jammer inderdaad, vanavond nog een poging doen om met 12 fokkers een team in te vullen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
Vanavond spelen?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...
Zeker. Driedubbel.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Jouw UI maakt mijn dag weer een stukje beter.quote:
quote:
Rond half negen ben ik er denk ik wel, dan heb ik anderhalf uur de tijd om ff te spelen. Als ik tenminste niet al te gaar ben. Veel te weinig slaap is kut!quote:
Hoe heet jij op PSN dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
[..]
Rond half negen ben ik er denk ik wel, dan heb ik anderhalf uur de tijd om ff te spelen. Als ik tenminste niet al te gaar ben. Veel te weinig slaap is kut!
Hoe zit het nu eigenlijk met die code van BF1943 op de PS3? Is die nu al te krijgen? En waar dan? Ik hoop dat de code niet aan je PSN-id vast zit, ik heb hem namelijk al, en wil hem weggeven aan een maat van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |