Famas? wasda?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee je moet eerst de bovenste halen en vervolgens gaat hij tellen voor de onderste. Overigens denk ik dat de FAMAS beter is dan de F2000![]()
Inmiddels service star voordat ding en met reddot is hij ideaal. Wel vaag dat de wapens als je ze unlockt voorzien zijn van 12x zoom
Hoe krijg je die? met b2k?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef 67Impala het volgende:
Assault rifle met 900 date of fire. Maar heel erg sterk.. Ik denk dat hij de F2000 overtreft
Nadat ik weg was zeker!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:46 schreef 67Impala het volgende:
Net wel een aantal zeer goeie potjes achter de rugB2K is gewoon vet! Overigens ook mijn kill gemaakt met die shovel voor like à boss trophy
Met heatseakers gaat het iig snellerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:55 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ja, waren wel lache potjes, jammer dat we aardig wat verloren.
Eindelijk heatseakers op de jet unlocked, het lukte me maar niet om met de standaard gun genoeg punten bij elkaar te sprokkelen, maar nu toch gelukt.
Met de attack-heli kun je tenminste nog meeliften op een goede driver als gunner.
Het helpt toch wel, een goed squad, met headsets.
Ik kom er aan :pquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef 67Impala het volgende:
Wie komt er knallen @ ps3 ? Headset is aanwezig maar ik bied ook morele steun aan mensen zonder. Referenties bij Quantic!
Ja die zijn er voor de Ps3quote:
Voor de PS3 wel, en VEEL beter dan de standaard maps die bij de game zitten.quote:
De maps van BF2 ken ik nog helemaal uit me hoofd, vanavond is kijken wat het kost op PSN.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor de PS3 wel, en VEEL beter dan de standaard maps die bij de game zitten.
Best wel dieptriest eigenlijk.
Ik heb alleen ge- rage quit... Niets lukte... Dus ben er ff klaar mee.. Maar er zijn nog meer FOK!ers actiefquote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef mar456 het volgende:
67impala,
Als jij mij ook even accepteert speel ik ook mee.
EDit al gedaankom er zo aan :p.
Super vervelend, van die lui die een hele match in een tank zitten met een engineer of 2/3/4..quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:18 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Dacht al zo iets! Waren wel lekker bezig in die tankwel jammer dat de servers niet meer vol zitten op de normale maps vanwege karkand!
Het moet gewoon werken. Ik betaal er voor.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het moet gewoon werken. Ik betaal er voor.
Met hoeveel man spelen jullie al? Anders kan ik misschien mee doen? Mits ie het weer doet.quote:
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met hoeveel man spelen jullie al? Anders kan ik misschien mee doen? Mits ie het weer doet.
Nee, de Xbox staat uitquote:
PC, PS of XB?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb hem gekocht, ga nu spelen.
Succes! Ik moest heel erg wennen, maar ik vind de b2k maps beter dan de bf3 mapsquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke ik heb hem gekocht, ga nu spelen.
Het zijn betere maps dan de standaard maps, dus als je goede maps wilt hebben waar je veel plezier aan gaat beleven, dan is het het waard...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
PS3 man. Had het spel al op release maar ik bedoelde de pack. Jij ook toch? Zag je namelijk al staan op PS3 platoon.quote:
Ja sowieso, de BF2 maps blijven baas.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Succes! Ik moest heel erg wennen, maar ik vind de b2k maps beter dan de bf3 maps
Erg jammer inderdaad, vanavond nog een poging doen om met 12 fokkers een team in te vullen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik ben nou net gestopt omdat ik geen kut meer kon zo, maar we waren met ongev 7 man in een party.. (die waarschijnlijk allang uit elkaar is)
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
Wordt tijd dat ik ook maar eens ga spelen... Het is alweer effe geleden... Alleen om ¤ 15,- uit te geven voor de nieuwe maps.... Is het dat waard?
Vanavond spelen?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Had je geen limited edition dan? Dan was hij nl, gratis geweest...
Zeker. Driedubbel.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:27 schreef Laat77 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |