Op internet lees je van heel veel gefrustreerde kinderen die DIce uitmaken voor retards en vervolgens dreigen met een rechtzaak.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef 67Impala het volgende:
Ik snap al die download problemen nietIk heb hem zonder enige moeite binnen geharkt
Ik ook. Van het beginnen met downloaden tot het daadwerkelijk spelen was echt maximaal 20 minuten of zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef 67Impala het volgende:
Ik snap al die download problemen nietIk heb hem zonder enige moeite binnen geharkt
Voornamelijk kleine dingetjes. Zoals de Cap-cirkel die de verkeerde ronde maakt als de enemy aan het cappen is. Team/squadbalance krijgt als het goed is wat tweaks.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie iedereen hier om een patch voor 360 vragen, wat moet er gefixed worden dan? Ik kom nauwelijks problemen / vage dingen tegen.
IRNV, flashlight, onsterfelijkheid.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie iedereen hier om een patch voor 360 vragen, wat moet er gefixed worden dan? Ik kom nauwelijks problemen / vage dingen tegen.
Dat kan toch wel over meerdere potjes toch? Anders duurt het wat langerquote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Famas is een assigment, 10 heals + 10 revives als assault en hij is binnen! Adelaar is vanaf rank 45 en je kan adelaar 100 halen :p
Eitje dus, tellen je behaalde scores ook al of moet je dat opnieuw halen (of op een B2K map misschien?)quote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Famas is een assigment, 10 heals + 10 revives als assault en hij is binnen! Adelaar is vanaf rank 45 en je kan adelaar 100 halen :p
Ach ja zo moeilijk zijn ze niet..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Klopt helemaal, alleen je oude scores worden niet meegenomen!
Dat is inderdaad ook een optie, gewoon mensen in hun game joinen.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef 67Impala het volgende:
Ik merk wel dat ik echt keihard moet wennen aan de maps.. Voel me bijna weer een nOObje! Maar ze zijn wel super dik!
@ sant je moet gewoon random Fokkers inviten geheid dat er een aantal je sqd joinen!
Nee je moet eerst de bovenste halen en vervolgens gaat hij tellen voor de onderste. Overigens denk ik dat de FAMAS beter is dan de F2000quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach ja zo moeilijk zijn ze niet..
Voor de onderste vijf: worden je scores al bijgehouden ook al heb je de bovenste 5 nog niet? Bv voor de MG36: worden de 100 LMG kills al wel bijgehouden als ik de 2 mortar kills voor de QBB95 nog niet heb?
FAMAS RoF = 900 RPM!
Famas? wasda?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee je moet eerst de bovenste halen en vervolgens gaat hij tellen voor de onderste. Overigens denk ik dat de FAMAS beter is dan de F2000![]()
Inmiddels service star voordat ding en met reddot is hij ideaal. Wel vaag dat de wapens als je ze unlockt voorzien zijn van 12x zoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |