Is je internet zo slecht? ik had hem binnen 10 minutjes gedownload.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...met de downloadtijden voor de PS3 is het voor mij waarschijnlijk ook een week wachten...
Mijn internet op de 360 is razendsnel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Is je internet zo slecht? ik had hem binnen 10 minutjes gedownload.
Klopt, kon zelf beter via internet bf3 kopen en een paar dagen wachten. Maar bij de aankoop van een nieuwe ps3 kon ik het gewoon niet laten om hem meteen te kopen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn internet op de 360 is razendsnel.
Mijn internet op de PC is razendsnel.
Mijn internet wanneer ik online Battlefield 3 SPEEL is razendsnel.
... maar wanneer ik iets van PSN moet downloaden, dan duurt het op de een of andere manier een eeuwigheid
Heel irritant.
Anyway, de mappack is binnen. Zojuist even gespeeld, en de maps lijken me in ieder geval al een stuk beter dan de standaard maps die bij de game zaten. Wat dat betreft zullen mensen die die mappack niet gratis hebben zich wel verdomd opgelicht voelen.
Dacht al zo iets! Waren wel lekker bezig in die tankquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm sorry Rensje, mijn Playstation 3 valt weer opeens uit
Ik kon de LE 1,5 week ook nog wel krijgen online, wou ook niet wachten. Ach ja, dan die 15 euro maar. Whatever.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, kon zelf beter via internet bf3 kopen en een paar dagen wachten. Maar bij de aankoop van een nieuwe ps3 kon ik het gewoon niet laten om hem meteen te kopen.
Ik ken de standaard maps nog niet, dus ben daar nog een tijdje zoet mee :p
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
godsamme ik wou ff een paar potjes doen, had ik eerst een update van de ps3 zelf, daarna voor die mappen en daarna nog voor bf3 zelf
Was godverdomme een uur verder voordat ik kon ik spelen en toen had ik al geen zin meer
Ja ben nu maar chelsea aan het kijken tegen valenciaquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij is aan het downloaden. 7 minuten resterend. In 30 seconden al op 7%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |