Ik moest snel iets neerzetten, anders was ik weer te laat.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
Mannen lachen minstens zo leuk. Het geluid wat vrouwen vaak produceren als ze lachen vind ik vrij irritant
quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
Mannen lachen minstens zo leuk. Het geluid wat vrouwen vaak produceren als ze lachen vind ik vrij irritant
Nieuw-topic-open-stress ik heb er soms ook last vanquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik moest snel iets neerzetten, anders was ik weer te laat.
Ja, je weet dat er twintig zolderautisten in je nek hijgen en hem openen als je niet binnen 3 seconden iets bedenkt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw-topic-open-stress ik heb er soms ook last van
Ik vind het wel leuk als sommige vrouwen lachen niet allemaalquote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
Ja het is een zware taakquote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, je weet dat er twintig zolderautisten in je nek hijgen en hem openen als je niet binnen 3 seconden iets bedenkt.
Thanks, bro.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef benzin het volgende:
Eens met de TTVrouwen doen alles liever, daarom zijn ze zo leuk
Wie ik?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, je weet dat er twintig zolderautisten in je nek hijgen en hem openen als je niet binnen 3 seconden iets bedenkt.
Nee TSquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie ik?
Dat hoef je er niet in te wrijven dat ik schattig ben hoor.
Moonwalk jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Soit het volgende:
Met wie had Kree ook alweer bijna een date en liep dat in de soep? Moonwalk toch of een van die andere dames?
Ik? Ouder?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook; vind het jammer dat ze zoveel ouder is, anders had ik haar best willen ontmoeten.
Ik had toch steeds begrepen dat Moonwalk niet aan internetdates doet, dus wat dat met Kree eigenlijk was zullen we wellicht nooit achter komenquote:
Jaa, aan je username te zien ben je in 1980 geboren, ik ben 10 jaar later geborenquote:
Dat probleem heb ik altijd, mensen zien mijn geboortedatum en hebben daar een bepaald beeld bij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Jaa, aan je username te zien ben je in 1980 geboren, ik ben 10 jaar later geboren
Maar je bent toch lief hoor
Is dat beeld verkeerd dan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik altijd, mensen zien mijn geboortedatum en hebben daar een bepaald beeld bij.
Aha. Maar de 16e of 17e kan ik toch niet, dus dat zouden nog geen foto's wordenquote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik klets maar watZag wat over meet op kerst voor mensen die alleen zijn
Yep.quote:
Ik ben er de 16e of 17e niet bij, las iets over vrijdag, gaat m niet worden. + Leiden is me te ver. Maar dan worden die foto's sowieso niets dit jaar, want volgend weekend kan ik niet en daarna kerstquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Maar de 16e of 17e kan ik toch niet, dus dat zouden nog geen foto's worden
Heh, ze is inmiddels al bezet. Maar vrienden zijn altijd welkom, alleen ik weet niet goed wat ik met vrienden moet die 10 jaar ouder zijn zeg maar.quote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ze komt uit 91 en wil jou best wel doen
Ik BEN geen 10 jaar ouder. Ja, op papier, maar je merkt er niks van hoor. (Oke dat klinkt foutquote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ze is inmiddels al bezet. Maar vrienden zijn altijd welkom, alleen ik weet niet goed wat ik met vrienden moet die 10 jaar ouder zijn zeg maar.
Nou ze dat ze hem interessant vond en na dat akkefietje alleen nog vriendschappelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had toch steeds begrepen dat Moonwalk niet aan internetdates doet, dus wat dat met Kree eigenlijk was zullen we wellicht nooit achter komen
is ze bezet?quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ze is inmiddels al bezet. Maar vrienden zijn altijd welkom, alleen ik weet niet goed wat ik met vrienden moet die 10 jaar ouder zijn zeg maar.
Ik heb zat vrienden van jouw leeftijd, meer dan van mijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wow, jij bent best oud.quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Yep.
Het is waar dat ik in 1980 geboren ben, maar daar is alles mee gezegd.
Ik zie eruit als begin 20 en voel me vaak ook zo.
Ik ben dus in weze net zo begin 20 als jij.
Dan inderdaad later maar weer zien. Ik hou het nu nog wel uitquote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben er de 16e of 17e niet bij, las iets over vrijdag, gaat m niet worden. + Leiden is me te ver. Maar dan worden die foto's sowieso niets dit jaar, want volgend weekend kan ik niet en daarna kerst
50 is oud.quote:
Ze date een andere FOK!ster in dit topicquote:
Ik ben toch een hele slechte vriend hoor, dus don't worryquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik BEN geen 10 jaar ouder. Ja, op papier, maar je merkt er niks van hoor. (Oke dat klinkt fout)
Dat ja.quote:
Hoe oud is hij dan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zei t guppie
Dan vind je mijn vriend zeker bejaard whaha
Vind ik wel, over een paar jaar alweer 40.quote:
Als ik het ga bekijken zoals jullie doen is 50 niet oud.quote:
ja of je moet een vrijdagmiddag kunnenquote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan inderdaad later maar weer zien. Ik hou het nu nog wel uit
34quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan?
[..]
Vind ik wel, over een paar jaar alweer 40.
Op zich is 30 wel een goede leeftijd. Genoeg geld om veel leuke dingen te doen en jong genoeg om die ook echt nog te kunnen doen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan?
[..]
Vind ik wel, over een paar jaar alweer 40.
Dan is het goed.quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
Ik ben toch een hele slechte vriend hoor, dus don't worry
Hormonen jonguhquote:
Zal ik dat eens bekijken en het dan in een DM nog melden?quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja of je moet een vrijdagmiddag kunnen
Dat genoeg geld is niet per definitie waard. Ik denk dat 40% van mijn klanten eind 20, begin 30 zijnquote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich is 30 wel een goede leeftijd. Genoeg geld om veel leuke dingen te doen en jong genoeg om die ook echt nog te kunnen doen.
tot 31-12quote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zal ik dat eens bekijken en het dan in een DM nog melden?
Dit klinkt alsof je een callgirl bent.quote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat genoeg geld is niet per definitie waard. Ik denk dat 40% van mijn klanten eind 20, begin 30 zijn
En dan zeggen dat ze geen geld hebben, jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een callgirl bent.
Bijna op de kop afquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Cassandra: jullie schelen dus een jaar of 10 als ik het goed begrijp?
Hmm
Ben je nu wel of niet een call girlquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kennen mij al langer en weten waar ik werk
Ze zegt toch dat haar klanten GEEN geld hebben, dus dan moet het iets anders zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet een call girl.
Als ik een callgirl was had ik kunnen beamen dat ze geld hadden, zeker mijn klanten, of niet danquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet een call girl.
Ik ga gewoon als geslaagde stijlvolle 30-jarige pimp 20-jarige chicks hosselenquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bijna op de kop afklein maandje per jaar is ie 11 jaar ouder
Soms werkt dat goedquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als geslaagde stijlvolle 30-jarige pimp 20-jarige chicks hosselen
als 30tiger kan je inderdaad vrij makkelijk 20 a 25 jarige hosselenquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als geslaagde stijlvolle 30-jarige pimp 20-jarige chicks hosselen
Och, daar verschillen de meningen ietwat overquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als 30tiger kan je inderdaad vrij makkelijk 20 a 25 jarige hosselen
oh vertel?quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, daar verschillen de meningen ietwat over
Ik vind het soms wel een raar idee hoor, jeugdsentiment van mijn vriend, toen was ik nog in de luiers bijv.quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben bijna dertig en met mijn hosselvaardigheid valt het wel mee. En zo zijn er volgens mij wel meer in dit topicquote:
Oh, dus ik moet gewoon nog 10 jaar wachten?quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er tot op heden geen moeite mee gehad. Genoeg vriendinnen van rond de 20 a 25. AL zijn me beste vriendinnen wel rond de 27quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben bijna dertig en met mijn hosselvaardigheid valt het wel mee. En zo zijn er volgens mij wel meer in dit topic
Nou dat is inderdaad wel vaag somsquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel een raar idee hoor, jeugdsentiment van mijn vriend, toen was ik nog in de luiers bijv.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Soms werkt dat goedIk ben altijd op ouder gevallen
Er begint hier een sacrasme-alarm te knipperenquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is wel een puntje, levensfase ook enzoquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel een raar idee hoor, jeugdsentiment van mijn vriend, toen was ik nog in de luiers bijv.
Ik ben nog geen 30quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben bijna dertig en met mijn hosselvaardigheid valt het wel mee. En zo zijn er volgens mij wel meer in dit topic
heeft alles met zelfvertrouwen te maken. Vergelijk je zelf maar eens met een stuk oudere man.quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Dat is zo strontvervelend dat meisjes meestal op ouder vallen.
Nee jouw tijd is aangebroken jij kan nu de meisje uit de categorie 15/16/17 gaan hosselen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet gewoon nog 10 jaar wachten?
Ja deel maar.quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef Soit het volgende:
Ik heb donderdag trouwens een date. Willen jullie weten hoe ik die heb gefixt zodat jullie daar misschien iets mee kunnen?
Levensfase niet zo zeer, ik heb redelijk wat meegemaakt dat ik mee kan praten, en het is niet zo dat we het altijd over series en speelgoed van 'die goeie ouwe tijd' hadden haha. The A-team hebben we wel allebei meegemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat is wel een puntje, levensfase ook enzo
[..]
Yes! Alleen waar moet ik die leeftijdscategorie vinden nu ik zelf al lang van de middelbare school af ben?quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jouw tijd is aangebroken jij kan nu de meisje uit de categorie 15/16/17 gaan hosselen.
Over 10 jaar zullen ze zeggen:quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad wel vaag soms![]()
ik ben van de telekits generatie, dat kennen ze gewoon niet
En bij charly lownoise & mental theo zeggen ze. HUH WIE?
ja maar dat zenden ze nu nog uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Levensfase niet zo zeer, ik heb redelijk wat meegemaakt dat ik mee kan praten, en het is niet zo dat we het altijd over series en speelgoed van 'die goeie ouwe tijd' hadden haha. The A-team hebben we wel allebei meegemaakt
Doe het als ValHallen: FOK!quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes! Alleen waar moet ik die leeftijdscategorie vinden nu ik zelf al lang van de middelbare school af ben?
Overigens; Heathcliff vind me niet lief volgens mij, ze reageert niet op mijn DM
Ik heb die hele DM niet gezien, makker.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes! Alleen waar moet ik die leeftijdscategorie vinden nu ik zelf al lang van de middelbare school af ben?
Overigens; Heathcliff vind me niet lief volgens mij, ze reageert niet op mijn DM
Vertel...quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef Soit het volgende:
Ik heb donderdag trouwens een date. Willen jullie weten hoe ik die heb gefixt zodat jullie daar misschien iets mee kunnen?
Gelukkig, dat betekent dat je me niet haat, maatjequote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb die hele DM niet gezien, makker.
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar pastquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Levensfase niet zo zeer, ik heb redelijk wat meegemaakt dat ik mee kan praten, en het is niet zo dat we het altijd over series en speelgoed van 'die goeie ouwe tijd' hadden haha. The A-team hebben we wel allebei meegemaakt
Ik ken haar van mijn oude stage, vorige week ging ik daar langs, raakten we in gesprek bij de printers, hebben we nummers uitgewisseld en uiteindelijk heb ik haar meegevraagd. Ik vind haar wel aantrekkelijk en grappig.quote:
Ik?quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben nu met iemand aan t dm-en die me doorgaans negeert
dat zal nog wel mee vallen denk ik, die zullen wel lang door gaan en met hun tijd mee gaan qua muziek.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Over 10 jaar zullen ze zeggen:
Armin van Buuren? Tiesto? Wie?
Tsja mijn voorbeeld ging ook vooral voor mij op.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij negeert mij toch nooitquote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn oude stage, vorige week ging ik daar langs, raakten we in gesprek bij de printers, hebben we nummers uitgewisseld en uiteindelijk heb ik haar meegevraagd. Ik vind haar wel aantrekkelijk en grappig.
[..]
Ik?
Maar bijvoorbeeld Skrillex he, ik vind zijn muziek kut maar met de dubstep hype van nu is ie een grootheid die kennen ze over 10 jaar niet meer.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zal nog wel mee vallen denk ik, die zullen wel lang door gaan en met hun tijd mee gaan qua muziek.
Ik hoop dat je het niet over mij hebtquote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben nu met iemand aan t dm-en die me doorgaans negeert
Ik wacht nog steeds op een dm terug btwquote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat wel eens gezegd.
Je wil te snel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een dm terug btw
Nou mooi.quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn oude stage, vorige week ging ik daar langs, raakten we in gesprek bij de printers, hebben we nummers uitgewisseld en uiteindelijk heb ik haar meegevraagd. Ik vind haar wel aantrekkelijk en grappig.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja mijn voorbeeld ging ook vooral voor mij op.
Ik werk al sinds mijn 15e als callgirl en weet nu echt welke richting ik op wil. Ik ga nu ook verschillende standjes bestuderen. Dus wat toekomst plannen betreft loop ik ook iets voor op leeftijdsgenotenLieverd, vanwaar de vijandigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb het meer over de algemene typische begin-tot-midden-twintiger. Mijn indruk van jou is dat jij in dat plaatje toch al niet zomaar past, in positieve zin
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Klopt maar het hangt er van af of de DJ in kwestie met zijn / haar tijd mee gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld Skrillex he, ik vind zijn muziek kut maar met de dubstep hype van nu is ie een grootheid die kennen ze over 10 jaar niet meer.
welke vijandigheid schat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lieverd, vanwaar de vijandigheid
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb het meer over de algemene typische begin-tot-midden-twintiger. Mijn indruk van jou is dat jij in dat plaatje toch al niet zomaar past, in positieve zin
de wie de wat de hoe?quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt maar het hangt er van af of de DJ in kwestie met zijn / haar tijd mee gaat.
Neem bv Erick-E en Roog. Die draaien al jaren me. En toch hebben die met housequake een geweldige act neer gezet.
Zelfde verhaal voor DJ Jean, ook hij heeft nog elk weekend veel boekingen.
En zo zijn er wel meer dj's te noemen die het nog altijd zeer goed doen.
Maar neem BV de Hardstyle hype. Die is over en die dj's hoor je niet meer. Neem BV lady dana. Helemaal op top een hype. Hoor je nu helemaal niks meer van.
Ja, dat heb ik ook heel vaak maar ik kende haar al langer.quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mooi.
Ik ben zo'n type dat altijd een gezellig gesprek heeft en dan aan het eind niet eens de naam weet.
jaaa gisterenquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoi, mensen al nog sinterklaas gevierd?
Over callgirls dit en datquote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoi, mensen al nog sinterklaas gevierd?
Oftewel, een begin twintiger heeft nog dromen en probeert nog verschillende dingen. Terwijl jij je al settelt in de sleur van je leven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar past
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over callgirls dit en dat
Maar dat heb ik dan vast verkeerd opgevat
haha jaquote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over callgirls dit en dat
Maar dat heb ik dan vast verkeerd opgevat
quote:
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?
Ik heb ook de muziekkennis van een pindaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook de muziekkennis van een pindaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een melige pinda hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.
Kinda, yeah. Maar ook jij bent niet bepaald het levende stereotypequote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oftewel, een begin twintiger heeft nog dromen en probeert nog verschillende dingen. Terwijl jij je al settelt in de sleur van je leven.
Overigens weet ik al 4 jaar wat ik wil doen. Waar ik ga wonen of werken vind ik details en geen levensvragen, dus waarom dat belangrijk is weet ik niet en kan me dus ook niet schelen.
Geen idee waar de vraag vandaan komt, maar nee. Ik mis vooral iemand om me heen, iemand om m'n leven mee te delen, van te houden, voor door het vuur te gaan als het moet. En daar moet je niet voor bij de hoeren zijnquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?
Kusjeknuffelkroelquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha ja
Ik maakte daar straks de opmerking dat niet elke 30er voldoende geld had, omdat mijn klanten rond die leeftijd zonder geld zaten, en toen vroeg iemand of ik callgirl was
Wat dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Seks is nice, het hoeft geen liefde te zijn, maar het moet wel meer zijn dan geld.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.
Lust.quote:
Dat is het andere uiterste. Ik ben te goed om naar de hoeren te hoeven, ook al sta ik kurkdroog.quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.
Dat dusquote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Seks is nice, het hoeft geen liefde te zijn, maar het moet wel meer zijn dan geld.
Ik zou makkelijk zonder seks kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
Ik bedoel, wat zou erger zijn; een leven zonder seks of een leven zonder liefde?
Kleine nichtjes en neefjes zijn leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was erg leukLeuk als je kleine neefjes of nichtjes hebt
En goedmet jou?
Ik weet het antwoord ook. Een leven zonder seks. Ik krijg namelijk genoeg liefde van familie, vrienden en vriendinnen. Ik heb dan liever veel seks i.p.v. liefde van één vrouwelijk persoon terwijl ik ook al vriendschappen heb met vrouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat?![]()
Ik bedoel, wat zou erger zijn; een leven zonder seks of een leven zonder liefde?
Ik weet het antwoord daarop wel; voor mij zou het laatste het ergst zijn.
Sorry, maar vriendschappelijke liefde en liefde is echt totaal niet te vergelijken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord ook. Een leven zonder seks. Ik krijg namelijk genoeg liefde van familie, vrienden en vriendinnen. Ik heb dan liever veel seks i.p.v. liefde van één vrouwelijk persoon terwijl ik ook al vriendschappen heb met vrouwen.
ja tuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat?![]()
Ik weet het antwoord daarop wel; voor mij zou het laatste het ergst zijn.
dankjewel nog lanterfanteraar, want jij snapt het. duidelijke antwoorden gebaseerd op ervaring, die ook compleet van toepassing zijn op mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm... het zielige zou vervagen, het verlangen naar iemand met stoornissen ook. Ik denk dat je je wel nog steeds fijner zou voelen bij de wat minder opvallende meisjes, de rustige types.
Amen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar vriendschappelijke liefde en liefde is echt totaal niet te vergelijken.
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen maar wat ik beter vind. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde. Ik vind vriendschappen beter. Dan maar seks met iemand waar ik niks voor voel (scharrels).quote:Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar vriendschappelijke liefde en liefde is echt totaal niet te vergelijken.
en soit heeft weer een apart antwoordquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen maar wat ik beter vind. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde. Ik vind vriendschappen beter. Dan maar seks met iemand waar ik niks voor voel (scharrels).
dat komt door jou.quote:Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde
zei de man met de meest aparte postsquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en soit heeft weer een apart antwoord
Nee dat is dandyblue.quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zei de man met de meest aparte posts
Valt mee.quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en soit heeft weer een apart antwoord
Ok. Apart. Ik vind liefde het fijnste gevoel in de wereld, verliefdheid die de hele dag je gedachten overneemt. Een lach op je gezicht zodra je aan iemand denkt. Een lief smsje krijgen wat je kutbui meteen omdraait tot een goed gevoel. Kan me niet schelen hoeveel pijn het uiteindelijk oplevert of kost om het te krijgen, het is het altijd waard voor mij.quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen maar wat ik beter vind. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde. Ik vind vriendschappen beter. Dan maar seks met iemand waar ik niks voor voel (scharrels).
Ik heb dezelfde ervaring, maar ik verdom het om op te geven. Noem mij maar een oeverloze idealist of dagdromer, maar ik ben er gewoon zeker van dat er iemand is op deze aardkloot die bij mij hoort, en ik bij haar. Misschien is dat niet de eerste de beste waar het wel wat mee wordt, maar ik gá haar vinden, al moet ik er voor naar de maanquote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ervaring, maar ik verdom het om op te geven. Noem mij maar een oeverloze idealist of dagdromer, maar ik ben er gewoon zeker van dat er iemand is op deze aardkloot die bij mij hoort, en ik bij haar. Misschien is dat niet de eerste de beste waar het wel wat mee wordt, maar ik gá haar vinden, al moet ik er voor naar de maan
Ik snap je wel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Valt mee.Ik heb gewoon geen zin in liefde liefde met een meid, daar komt het op neer. Ik wil alleen maar seks zonder dat het echt betekenis heeft.
Ik wil je gelijk geven. Maar op de maan zie ik me nog niet zo snel komenquote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ervaring, maar ik verdom het om op te geven. Noem mij maar een oeverloze idealist of dagdromer, maar ik ben er gewoon zeker van dat er iemand is op deze aardkloot die bij mij hoort, en ik bij haar. Misschien is dat niet de eerste de beste waar het wel wat mee wordt, maar ik gá haar vinden, al moet ik er voor naar de maan
Ja, heel leuk en aardig allemaal. Top gevoel inderdaad maar ik heb meer aan vriendschappen, op den duur gaat een relatie vaak toch wel weer kapot.quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok. Apart. Ik vind liefde het fijnste gevoel in de wereld, verliefdheid die de hele dag je gedachten overneemt. Een lach op je gezicht zodra je aan iemand denkt. Een lief smsje krijgen wat je kutbui meteen omdraait tot een goed gevoel. Kan me niet schelen hoeveel pijn het uiteindelijk oplevert of kost om het te krijgen, het is het altijd waard voor mij.
Waar vriendschappen me wel vermaken en ik me dan ook goed voel, maakt liefde echt intens gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf ik heb nooit aparte posts.quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zei de man met de meest aparte posts
kijk het mooiste ter wereld een wederzijds gevoel, en oh zo mooi.quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok. Apart. Ik vind liefde het fijnste gevoel in de wereld, verliefdheid die de hele dag je gedachten overneemt. Een lach op je gezicht zodra je aan iemand denkt. Een lief smsje krijgen wat je kutbui meteen omdraait tot een goed gevoel. Kan me niet schelen hoeveel pijn het uiteindelijk oplevert of kost om het te krijgen, het is het altijd waard voor mij.
Waar vriendschappen me wel vermaken en ik me dan ook goed voel, maakt liefde echt intens gelukkig.
Maakt toch niet uit dat iets kapot gaat, dat doet niets af aan de toffe momenten.quote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, heel leuk en aardig allemaal. Top gevoel inderdaad maar ik heb meer aan vriendschappen, op den duur gaat een relatie vaak toch wel weer kapot.
Nee. Ik ben een grenzeloze goeiige softie die iets té romantisch is om als serieus relatiemateriaal gezien te worden. Hang hier niet voor niks rond jeweetzquote:
ok dan vind ik je niet liefquote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een grenzeloze goeiige softie die iets té romantisch is om als serieus relatiemateriaal gezien te worden. Hang hier niet voor niks rond jeweetz
Ik houd niet zo van liefdesverdriet, dan wil ik niet eens aan die toffe momenten denken dus dat gaat voor mij ook niet op. Kan toch dat ik liever vriendschappen heb dan liefde-relatie-verliefdheid? Ik wil gewoon seks en meer niet. Ik ben op dit moment ook niet eens 'klaar' voor een relatie. Later denk ik er wel weer anders over.quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat iets kapot gaat, dat doet niets af aan de toffe momenten.
Ja, niemand die dat vergelijkt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef ook_gek het volgende:
Liefde fam familie en vrienden is inderdaad totaal anders dan liefde van je partner.
ECHTER als ik moet kiezen, dan ga ik voor het eerste.
Bij mij staat vriendschap ten alle tijden bovenaan. Niks is belangrijker in het leven dan echte vrienden.
Willen is kunnenquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil je gelijk geven. Maar op de maan zie ik me nog niet zo snel komen
Thanksquote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ok dan vind ik je niet liefwat jij wilt
Ooit zal iemand dat muurtje wel doorbrekenquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van liefdesverdriet, dan wil ik niet eens aan die toffe momenten denken dus dat gaat voor mij ook niet op. Kan toch dat ik liever vriendschappen heb dan liefde-relatie-verliefdheid. Ik wil gewoon seks en meer niet. Ik ben op dit moment ook niet eens 'klaar' voor een relatie. Later denk ik er wel weer anders over.
Wat een grap! Ook zonder dat meisje had ik mijn studie wel opgegeven omdat ik sowieso niets uitvreet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef debeterebob het volgende:
mpj heeft dan wel veel over voor seks, als hij er zelfs zijn studie voor op geeft...
Misschien jaartje vrijwilligerswerk in Afrika?quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat een grap! Ook zonder dat meisje had ik mijn studie wel opgegeven omdat ik sowieso niets uitvreet.
Nee, zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien jaartje vrijwilligerswerk in Afrika?
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijvenquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooit zal iemand dat muurtje wel doorbreken [ afbeelding ]
Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaartje rondneuken? Wel hier even posten hoe je aan je scharrels komt he
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeftquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeft
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ookquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.
Maar ik vind het wel aandoenlijk, zo'n romanticus, en ik gun het je van harte!
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook
En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg
We maken het vooral onszelf zeer moeilijk.quote:
De beperking in vrijheid (voor zover dat al een probleem is) zou ik graag op de koop toe nemen, je krijgt er als het goed is immers ook een hoop voor terug. Mijn probleem is meer het beeld dat al mijn verliefdheden tot nu toe zijn geëindigd in een bak ellende, en op een gegeven moment ga je die verliefdheid ook niet meer toelaten dan. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer twisted ik mezelf vindquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.
Misschien geef je bepaalde signalen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
Ik zie mijn toekomst, ik vind dit eng.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook
En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg
Ik vind zijn foto's niets maar in het echtquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.
Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
Zou ik met dat afvallen mijn schattige laagje ook kwijt kunnen raken?quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.
Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
Uitstraling broeder, uitstraling.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik met dat afvallen mijn schattige laagje ook kwijt kunnen raken?
Tschussquote:
Conclusie: ik val op de verkeerde vrouwen, ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
Ik val altijd op de vrouwen die totaal niet op mijn type vallen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Conclusie: ik val op de verkeerde vrouwen, ofzo
Nee, dat heeft niets met je gewicht te maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik met dat afvallen mijn schattige laagje ook kwijt kunnen raken?
Ja dat dus.quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val altijd op de vrouwen die totaal niet op mijn type vallen.
Dat werkt nooit zo lekker.
Daarvoor moet je jezelf goed wassen met zoutzuurquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met je gewicht te maken.
Vandaar ook die smileyquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met je gewicht te maken.
Zie je wel, ik ben niet blondquote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik val op klein en donker.
En zij op "lang" (niet in Nederland) en blond.
*match*![]()
Hou dat in je achterhoofd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar ook die smileyHeloef heeft ook gewoon gelijk.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef Soit het volgende:
Iemand een tip waardoor ik weer energie krijg? Geen koffie.
goh, handig dat je deze vraag na 5 posts al nog een keer quote. Stel je voor dat mensen het niet zouden lezen.quote:
jammer dat je dan zo negatief bent over je zelfquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou dat in je achterhoofd.
Heloef heeft altijd gelijk.
Uitstraling is breed, bij sommige zou daar misschien inderdaad afvallen bij horen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar ook die smileyHeloef heeft ook gewoon gelijk.
Tschussquote:
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
goh, handig dat je deze vraag na 5 posts al nog een keer quote. Stel je voor dat mensen het niet zouden lezen.
Als ik ben waar ik wil zijn, nemen we de proef op de som. Of zoquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uitstraling is breed, bij sommige zou daar misschien inderdaad afvallen bij horen.
Ga een eigen post die er net staat gewoon niet quoten, dat voegt nog minder toe dan mijn commentaar.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.
Ben je dan serieus niet snugger genoeg om alternatieven voor koffie te bedenkenquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.
Ben je serieus niet snugger genoeg om te bedenken waarom ik dat daar post. Ik ben dus niet snugger genoeg, anders post ik het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je dan serieus niet snugger genoeg om alternatieven voor koffie te bedenken
Zeik niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga een eigen post die er net staat gewoon niet quoten, dat voegt nog minder toe dan mijn commentaar.
Schijn je een klein pikkie van te krijgen.quote:
Oh ach het is gewoon zelfkennis, ik vind mezelf gemiddeld qua uiterlijk en drijf er graag de spot mee, over mijn talenten ben ik nogal narcistisch en sinds deze week heb ik ook weer wat zelfkennis over mij karakter, ik ben leuk gezellig maar vaker een bijzonder irritant, rancuneus ventje dat anderen gebruikt om zich beter te voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jammer dat je dan zo negatief bent over je zelf
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schijn je een klein pikkie van te krijgen.
the only limit is your own imaginationquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.
Aawquote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.
Tuurlijk wel, seks met mdma.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.
Waarom? Zit ik met een vent met een kleine of slappe piemel, daar heb ik toch niets aan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
AawWaarom hebben vrouwen nou weer zoveel mazzel?
Gewoon geen drugs gebruiken als je gaat neuken, easy as that.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
AawWaarom hebben vrouwen nou weer zoveel mazzel?
MDMA stond al op de to do list.quote:
How wrong are you.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik sta altijd open voor tips en aanbevelingen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's gonna be a merry Xmas.quote:
Probeer eerst een chick te scoren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor tips en aanbevelingen.
Volgens mij is dat allebei heel moeilijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer eerst een chick te scoren.
Drugs regel je makkelijker.
Drugs zijn iets makkelijker heb ik gemerkt ja.quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer eerst een chick te scoren.
Drugs regel je makkelijker.
Volgens mij valt het allebei wel mee.quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allebei heel moeilijk
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Drugs zijn iets makkelijker heb ik gemerkt ja.
Leer mij hoe, oh wijzequote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allebei wel mee.
Niks, maar ik kan er makkelijk aan komen.quote:
Seks is te koop, echte liefde niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah beide kunnen met geld gekocht worden toch?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Leer mij hoe, oh wijzeHet enige wat ik je kan leren is: doen, veel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Rook een jointje met een chick en je hebt heerlijke seks.quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan er makkelijk aan komen.
Net nu je mij wilde bellen.quote:
Soms.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens gehad dat je jezelf niet meer herkende op de een of andere manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Mja, weet niet of dat veel falen iets oplevertquote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het enige wat ik je kan leren is: doen, veel doen.
Okido.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Loefje, wil jij mijn nummer eens proberen te bellen, kijken of ik iets hoor trillen.
Ok, hij ligt iig thuis, er waarschijnlijk bij mijn bed in de buurt. Dat maakt het al iets makkelijker.quote:
Gewoon uitgaan, wel op de juist plekken. Er zijn er altijd wel een paar die op zondag uit gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een vraag.
dus ik zit nu weer alleen binnen enzo, dat ga ik ook de komende week (weer) doen. misschien op een uitstapje naar de supermarkt, of naar de huisarts gaan na.
maar nu vraag ik me af, wat zou er aan het versieren kunnen gedaan worden NU op zondagavond om 11 uur.
bijvoorbeeld, zondag is niet de uitgaansdag ? en ik ben te laat, ik had het donderdag/vrijdag/zaterdag moeten doen?
alles is welkom
nou hoop op wat ideeen of wat info wat normale mensen doen.
groetjes.
Boek een ticket naar een warm zwetend land.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een vraag.
dus ik zit nu weer alleen binnen enzo, dat ga ik ook de komende week (weer) doen. misschien op een uitstapje naar de supermarkt, of naar de huisarts gaan na.
maar nu vraag ik me af, wat zou er aan het versieren kunnen gedaan worden NU op zondagavond om 11 uur.
bijvoorbeeld, zondag is niet de uitgaansdag ? en ik ben te laat, ik had het donderdag/vrijdag/zaterdag moeten doen?
alles is welkom
nou hoop op wat ideeen of wat info wat normale mensen doen.
groetjes.
ik waardeer dat je antwoord.quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan, wel op de juist plekken. Er zijn er altijd wel een paar die op zondag uit gaan.
ja dit was(en is nog steeds) een beetje een plan van mij. ik denk alleen niet dat het slim is om dat voor het eerst te gaan proberen op zondagavond half 12.quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
Je kan altijd zustertjes versieren in een willekeurig bejaardentehuis. Die willen na een dag hard werken ook wel es lekker genomen worden.
Ik ben geen 16.quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik waardeer dat je antwoord.
alleen ik geloof jou niet omdat je 16 bent.
Slaap lekkerquote:
Ik was ooit 16 ja.quote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou. 17 dan.
en je was wel 16.
Dat is niet het enige, hè? Zo zijn er de laatste tijd wel meer dingenquote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, hoe kan ik die tering telefoon nou weer kwijtraken.
Slecht moment voor een zwak gevoel voor humor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is niet het enige, hè? Zo zijn er de laatste tijd wel meer dingen
2 opties:quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dit was(en is nog steeds) een beetje een plan van mij. ik denk alleen niet dat het slim is om dat voor het eerst te gaan proberen op zondagavond half 12.
ik had dat plan al om naar een bejaardentehuis te gaan en dan in de gemeenschappelijke ruimte bij de bejaarden te gaan zitten ofzo en met ze mee gaan bridgen.
of vragen aan de balie of ik de planten kan gaan water geven ofzo.
Sorry. Ik zal de volgende keer trachten beide punten te verbeterenquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slecht moment voor een zwak gevoel voor humor.
ik vroeg ook de dingen voor NU.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 opties:
- of je doet het
- of je houdt je bek erover
En zo is het met al die versier"tips".
Niet weggaan joh, mlig.quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vroeg ook de dingen voor NU.
ja en je hebt gelijk, ik kan niet leuk met jullie gaan melullen nu, want ik ben daar te iets voor. dus bek houden is voorlopig voor mij beter.
nou doei dan weer.
have funquote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik val op klein en donker.
En zij op "lang" (niet in Nederland) en blond.
*match*![]()
he je laat je niet wegjagen hoor blijf gerustquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vroeg ook de dingen voor NU.
ja en je hebt gelijk, ik kan niet leuk met jullie gaan melullen nu, want ik ben daar te iets voor. dus bek houden is voorlopig voor mij beter.
nou doei dan weer ik laat jullie(die wel vriendinnen kunnen krijgen en de omgang met het andere geslacht) weer met rust.
Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van vrouwelijke nieuwkomers.quote:Op zondag 4 december 2011 23:17 schreef Delan het volgende:
[..]
hoi hoi, ik ben delan en ik kom eens een keertje hier kijken
Niemand, het is een wonder.quote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van vrouwelijke nieuwkomers.
Wie heeft er al geprobeerd je te hosselen hier?
tuurlijk, eeeeeeerg belangrijk toch?? haha tot nu toe nog niemand maar goed ik kom nu pas net kijken in dit topicquote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van vrouwelijke nieuwkomers.
Wie heeft er al geprobeerd je te hosselen hier?
Jij bent het knuffelmeisje. Hoi.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Delan het volgende:
[..]
tuurlijk, eeeeeeerg belangrijk toch?? haha tot nu toe nog niemand maar goed ik kom nu pas net kijken in dit topic
Leukquote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Delan het volgende:
[..]
tuurlijk, eeeeeeerg belangrijk toch?? haha tot nu toe nog niemand maar goed ik kom nu pas net kijken in dit topic
ooo ik schrik niet zo heel snel, kan wel ergens tegenquote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk
Laat je niet afschrikken als ze beginnen over anale seks enzo, dat gaat vanzelf wel weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |