Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaartje rondneuken? Wel hier even posten hoe je aan je scharrels komt he
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeftquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeft
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ookquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.
Maar ik vind het wel aandoenlijk, zo'n romanticus, en ik gun het je van harte!
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook
En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg
We maken het vooral onszelf zeer moeilijk.quote:
De beperking in vrijheid (voor zover dat al een probleem is) zou ik graag op de koop toe nemen, je krijgt er als het goed is immers ook een hoop voor terug. Mijn probleem is meer het beeld dat al mijn verliefdheden tot nu toe zijn geëindigd in een bak ellende, en op een gegeven moment ga je die verliefdheid ook niet meer toelaten dan. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer twisted ik mezelf vindquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.
Misschien geef je bepaalde signalen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
Ik zie mijn toekomst, ik vind dit eng.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook
En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg
Ik vind zijn foto's niets maar in het echtquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.
Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
Zou ik met dat afvallen mijn schattige laagje ook kwijt kunnen raken?quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.
Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
Uitstraling broeder, uitstraling.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik met dat afvallen mijn schattige laagje ook kwijt kunnen raken?
Tschussquote:
Conclusie: ik val op de verkeerde vrouwen, ofzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
Ik val altijd op de vrouwen die totaal niet op mijn type vallen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Conclusie: ik val op de verkeerde vrouwen, ofzo
Nee, dat heeft niets met je gewicht te maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik met dat afvallen mijn schattige laagje ook kwijt kunnen raken?
Ja dat dus.quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val altijd op de vrouwen die totaal niet op mijn type vallen.
Dat werkt nooit zo lekker.
Daarvoor moet je jezelf goed wassen met zoutzuurquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met je gewicht te maken.
Vandaar ook die smileyquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met je gewicht te maken.
Zie je wel, ik ben niet blondquote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik val op klein en donker.
En zij op "lang" (niet in Nederland) en blond.
*match*![]()
Hou dat in je achterhoofd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar ook die smileyHeloef heeft ook gewoon gelijk.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef Soit het volgende:
Iemand een tip waardoor ik weer energie krijg? Geen koffie.
goh, handig dat je deze vraag na 5 posts al nog een keer quote. Stel je voor dat mensen het niet zouden lezen.quote:
jammer dat je dan zo negatief bent over je zelfquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou dat in je achterhoofd.
Heloef heeft altijd gelijk.
Uitstraling is breed, bij sommige zou daar misschien inderdaad afvallen bij horen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vandaar ook die smileyHeloef heeft ook gewoon gelijk.
Tschussquote:
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
goh, handig dat je deze vraag na 5 posts al nog een keer quote. Stel je voor dat mensen het niet zouden lezen.
Als ik ben waar ik wil zijn, nemen we de proef op de som. Of zoquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uitstraling is breed, bij sommige zou daar misschien inderdaad afvallen bij horen.
Ga een eigen post die er net staat gewoon niet quoten, dat voegt nog minder toe dan mijn commentaar.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.
Ben je dan serieus niet snugger genoeg om alternatieven voor koffie te bedenkenquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.
Ben je serieus niet snugger genoeg om te bedenken waarom ik dat daar post. Ik ben dus niet snugger genoeg, anders post ik het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je dan serieus niet snugger genoeg om alternatieven voor koffie te bedenken
Zeik niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga een eigen post die er net staat gewoon niet quoten, dat voegt nog minder toe dan mijn commentaar.
Schijn je een klein pikkie van te krijgen.quote:
Oh ach het is gewoon zelfkennis, ik vind mezelf gemiddeld qua uiterlijk en drijf er graag de spot mee, over mijn talenten ben ik nogal narcistisch en sinds deze week heb ik ook weer wat zelfkennis over mij karakter, ik ben leuk gezellig maar vaker een bijzonder irritant, rancuneus ventje dat anderen gebruikt om zich beter te voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jammer dat je dan zo negatief bent over je zelf
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schijn je een klein pikkie van te krijgen.
the only limit is your own imaginationquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.
Aawquote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.
Tuurlijk wel, seks met mdma.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.
Waarom? Zit ik met een vent met een kleine of slappe piemel, daar heb ik toch niets aan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
AawWaarom hebben vrouwen nou weer zoveel mazzel?
Gewoon geen drugs gebruiken als je gaat neuken, easy as that.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
AawWaarom hebben vrouwen nou weer zoveel mazzel?
MDMA stond al op de to do list.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |