Ben je dan serieus niet snugger genoeg om alternatieven voor koffie te bedenkenquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Als je geen antwoord hebt, reageer dan gewoon helemaal niet ipv met zulk irritant commentaar komen.
Ben je serieus niet snugger genoeg om te bedenken waarom ik dat daar post. Ik ben dus niet snugger genoeg, anders post ik het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je dan serieus niet snugger genoeg om alternatieven voor koffie te bedenken
Zeik niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga een eigen post die er net staat gewoon niet quoten, dat voegt nog minder toe dan mijn commentaar.
Schijn je een klein pikkie van te krijgen.quote:
Oh ach het is gewoon zelfkennis, ik vind mezelf gemiddeld qua uiterlijk en drijf er graag de spot mee, over mijn talenten ben ik nogal narcistisch en sinds deze week heb ik ook weer wat zelfkennis over mij karakter, ik ben leuk gezellig maar vaker een bijzonder irritant, rancuneus ventje dat anderen gebruikt om zich beter te voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jammer dat je dan zo negatief bent over je zelf
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schijn je een klein pikkie van te krijgen.
the only limit is your own imaginationquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ga aan de speed er kan wel een paar centimeter van 28cm af.
Aawquote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drugs is niet goed voor piemels. Of zo'n enorm klein ding, of je krijgt hem niet hard of je kan niet klaarkomen.
Tuurlijk wel, seks met mdma.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.
Waarom? Zit ik met een vent met een kleine of slappe piemel, daar heb ik toch niets aan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
AawWaarom hebben vrouwen nou weer zoveel mazzel?
Gewoon geen drugs gebruiken als je gaat neuken, easy as that.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
AawWaarom hebben vrouwen nou weer zoveel mazzel?
MDMA stond al op de to do list.quote:
How wrong are you.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks onder invloed van drugs leek me sowieso geen strak plan.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik sta altijd open voor tips en aanbevelingen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's gonna be a merry Xmas.quote:
Probeer eerst een chick te scoren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor tips en aanbevelingen.
Volgens mij is dat allebei heel moeilijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer eerst een chick te scoren.
Drugs regel je makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |