Wat een grap! Ook zonder dat meisje had ik mijn studie wel opgegeven omdat ik sowieso niets uitvreet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef debeterebob het volgende:
mpj heeft dan wel veel over voor seks, als hij er zelfs zijn studie voor op geeft...
Misschien jaartje vrijwilligerswerk in Afrika?quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Wat een grap! Ook zonder dat meisje had ik mijn studie wel opgegeven omdat ik sowieso niets uitvreet.
Nee, zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien jaartje vrijwilligerswerk in Afrika?
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijvenquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooit zal iemand dat muurtje wel doorbreken [ afbeelding ]
Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaartje rondneuken? Wel hier even posten hoe je aan je scharrels komt he
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeftquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeft
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ookquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.
Maar ik vind het wel aandoenlijk, zo'n romanticus, en ik gun het je van harte!
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook
En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg
We maken het vooral onszelf zeer moeilijk.quote:
De beperking in vrijheid (voor zover dat al een probleem is) zou ik graag op de koop toe nemen, je krijgt er als het goed is immers ook een hoop voor terug. Mijn probleem is meer het beeld dat al mijn verliefdheden tot nu toe zijn geëindigd in een bak ellende, en op een gegeven moment ga je die verliefdheid ook niet meer toelaten dan. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer twisted ik mezelf vindquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.
Misschien geef je bepaalde signalen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk.
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
Ik zie mijn toekomst, ik vind dit eng.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook
En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg
Ik vind zijn foto's niets maar in het echtquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.
Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |