Gelukkig, dat betekent dat je me niet haat, maatjequote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb die hele DM niet gezien, makker.
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar pastquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Levensfase niet zo zeer, ik heb redelijk wat meegemaakt dat ik mee kan praten, en het is niet zo dat we het altijd over series en speelgoed van 'die goeie ouwe tijd' hadden haha. The A-team hebben we wel allebei meegemaakt
Ik ken haar van mijn oude stage, vorige week ging ik daar langs, raakten we in gesprek bij de printers, hebben we nummers uitgewisseld en uiteindelijk heb ik haar meegevraagd. Ik vind haar wel aantrekkelijk en grappig.quote:
Ik?quote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben nu met iemand aan t dm-en die me doorgaans negeert
dat zal nog wel mee vallen denk ik, die zullen wel lang door gaan en met hun tijd mee gaan qua muziek.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Over 10 jaar zullen ze zeggen:
Armin van Buuren? Tiesto? Wie?
Tsja mijn voorbeeld ging ook vooral voor mij op.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij negeert mij toch nooitquote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn oude stage, vorige week ging ik daar langs, raakten we in gesprek bij de printers, hebben we nummers uitgewisseld en uiteindelijk heb ik haar meegevraagd. Ik vind haar wel aantrekkelijk en grappig.
[..]
Ik?
Maar bijvoorbeeld Skrillex he, ik vind zijn muziek kut maar met de dubstep hype van nu is ie een grootheid die kennen ze over 10 jaar niet meer.quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zal nog wel mee vallen denk ik, die zullen wel lang door gaan en met hun tijd mee gaan qua muziek.
Ik hoop dat je het niet over mij hebtquote:Op zondag 4 december 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben nu met iemand aan t dm-en die me doorgaans negeert
Ik wacht nog steeds op een dm terug btwquote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef Soit het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat wel eens gezegd.
Je wil te snel.quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een dm terug btw
Nou mooi.quote:Op zondag 4 december 2011 21:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn oude stage, vorige week ging ik daar langs, raakten we in gesprek bij de printers, hebben we nummers uitgewisseld en uiteindelijk heb ik haar meegevraagd. Ik vind haar wel aantrekkelijk en grappig.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja mijn voorbeeld ging ook vooral voor mij op.
Ik werk al sinds mijn 15e als callgirl en weet nu echt welke richting ik op wil. Ik ga nu ook verschillende standjes bestuderen. Dus wat toekomst plannen betreft loop ik ook iets voor op leeftijdsgenotenLieverd, vanwaar de vijandigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb het meer over de algemene typische begin-tot-midden-twintiger. Mijn indruk van jou is dat jij in dat plaatje toch al niet zomaar past, in positieve zin
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Klopt maar het hangt er van af of de DJ in kwestie met zijn / haar tijd mee gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld Skrillex he, ik vind zijn muziek kut maar met de dubstep hype van nu is ie een grootheid die kennen ze over 10 jaar niet meer.
welke vijandigheid schat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lieverd, vanwaar de vijandigheid
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb het meer over de algemene typische begin-tot-midden-twintiger. Mijn indruk van jou is dat jij in dat plaatje toch al niet zomaar past, in positieve zin
de wie de wat de hoe?quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt maar het hangt er van af of de DJ in kwestie met zijn / haar tijd mee gaat.
Neem bv Erick-E en Roog. Die draaien al jaren me. En toch hebben die met housequake een geweldige act neer gezet.
Zelfde verhaal voor DJ Jean, ook hij heeft nog elk weekend veel boekingen.
En zo zijn er wel meer dj's te noemen die het nog altijd zeer goed doen.
Maar neem BV de Hardstyle hype. Die is over en die dj's hoor je niet meer. Neem BV lady dana. Helemaal op top een hype. Hoor je nu helemaal niks meer van.
Ja, dat heb ik ook heel vaak maar ik kende haar al langer.quote:Op zondag 4 december 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mooi.
Ik ben zo'n type dat altijd een gezellig gesprek heeft en dan aan het eind niet eens de naam weet.
jaaa gisterenquote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoi, mensen al nog sinterklaas gevierd?
Over callgirls dit en datquote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoi, mensen al nog sinterklaas gevierd?
Oftewel, een begin twintiger heeft nog dromen en probeert nog verschillende dingen. Terwijl jij je al settelt in de sleur van je leven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar past
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over callgirls dit en dat
Maar dat heb ik dan vast verkeerd opgevat
haha jaquote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over callgirls dit en dat
Maar dat heb ik dan vast verkeerd opgevat
quote:
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?
Ik heb ook de muziekkennis van een pindaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook de muziekkennis van een pindaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een melige pinda hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.
Kinda, yeah. Maar ook jij bent niet bepaald het levende stereotypequote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oftewel, een begin twintiger heeft nog dromen en probeert nog verschillende dingen. Terwijl jij je al settelt in de sleur van je leven.
Overigens weet ik al 4 jaar wat ik wil doen. Waar ik ga wonen of werken vind ik details en geen levensvragen, dus waarom dat belangrijk is weet ik niet en kan me dus ook niet schelen.
Geen idee waar de vraag vandaan komt, maar nee. Ik mis vooral iemand om me heen, iemand om m'n leven mee te delen, van te houden, voor door het vuur te gaan als het moet. En daar moet je niet voor bij de hoeren zijnquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?
Kusjeknuffelkroelquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha ja
Ik maakte daar straks de opmerking dat niet elke 30er voldoende geld had, omdat mijn klanten rond die leeftijd zonder geld zaten, en toen vroeg iemand of ik callgirl was
Wat dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Seks is nice, het hoeft geen liefde te zijn, maar het moet wel meer zijn dan geld.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.
Lust.quote:
Dat is het andere uiterste. Ik ben te goed om naar de hoeren te hoeven, ook al sta ik kurkdroog.quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.
Dat dusquote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Seks is nice, het hoeft geen liefde te zijn, maar het moet wel meer zijn dan geld.
Ik zou makkelijk zonder seks kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
Ik bedoel, wat zou erger zijn; een leven zonder seks of een leven zonder liefde?
Kleine nichtjes en neefjes zijn leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was erg leukLeuk als je kleine neefjes of nichtjes hebt
En goedmet jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |