Als ik een callgirl was had ik kunnen beamen dat ze geld hadden, zeker mijn klanten, of niet danquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu wel of niet een call girl.
Ik ga gewoon als geslaagde stijlvolle 30-jarige pimp 20-jarige chicks hosselenquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bijna op de kop afklein maandje per jaar is ie 11 jaar ouder
Soms werkt dat goedquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als geslaagde stijlvolle 30-jarige pimp 20-jarige chicks hosselen
als 30tiger kan je inderdaad vrij makkelijk 20 a 25 jarige hosselenquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als geslaagde stijlvolle 30-jarige pimp 20-jarige chicks hosselen
Och, daar verschillen de meningen ietwat overquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als 30tiger kan je inderdaad vrij makkelijk 20 a 25 jarige hosselen
oh vertel?quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, daar verschillen de meningen ietwat over
Ik vind het soms wel een raar idee hoor, jeugdsentiment van mijn vriend, toen was ik nog in de luiers bijv.quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben bijna dertig en met mijn hosselvaardigheid valt het wel mee. En zo zijn er volgens mij wel meer in dit topicquote:
Oh, dus ik moet gewoon nog 10 jaar wachten?quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er tot op heden geen moeite mee gehad. Genoeg vriendinnen van rond de 20 a 25. AL zijn me beste vriendinnen wel rond de 27quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben bijna dertig en met mijn hosselvaardigheid valt het wel mee. En zo zijn er volgens mij wel meer in dit topic
Nou dat is inderdaad wel vaag somsquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel een raar idee hoor, jeugdsentiment van mijn vriend, toen was ik nog in de luiers bijv.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Soms werkt dat goedIk ben altijd op ouder gevallen
Er begint hier een sacrasme-alarm te knipperenquote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is wel een puntje, levensfase ook enzoquote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel een raar idee hoor, jeugdsentiment van mijn vriend, toen was ik nog in de luiers bijv.
Ik ben nog geen 30quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben bijna dertig en met mijn hosselvaardigheid valt het wel mee. En zo zijn er volgens mij wel meer in dit topic
heeft alles met zelfvertrouwen te maken. Vergelijk je zelf maar eens met een stuk oudere man.quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Dat is zo strontvervelend dat meisjes meestal op ouder vallen.
Nee jouw tijd is aangebroken jij kan nu de meisje uit de categorie 15/16/17 gaan hosselen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet gewoon nog 10 jaar wachten?
Ja deel maar.quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef Soit het volgende:
Ik heb donderdag trouwens een date. Willen jullie weten hoe ik die heb gefixt zodat jullie daar misschien iets mee kunnen?
Levensfase niet zo zeer, ik heb redelijk wat meegemaakt dat ik mee kan praten, en het is niet zo dat we het altijd over series en speelgoed van 'die goeie ouwe tijd' hadden haha. The A-team hebben we wel allebei meegemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat is wel een puntje, levensfase ook enzo
[..]
Yes! Alleen waar moet ik die leeftijdscategorie vinden nu ik zelf al lang van de middelbare school af ben?quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jouw tijd is aangebroken jij kan nu de meisje uit de categorie 15/16/17 gaan hosselen.
Over 10 jaar zullen ze zeggen:quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad wel vaag soms![]()
ik ben van de telekits generatie, dat kennen ze gewoon niet
En bij charly lownoise & mental theo zeggen ze. HUH WIE?
ja maar dat zenden ze nu nog uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Levensfase niet zo zeer, ik heb redelijk wat meegemaakt dat ik mee kan praten, en het is niet zo dat we het altijd over series en speelgoed van 'die goeie ouwe tijd' hadden haha. The A-team hebben we wel allebei meegemaakt
Doe het als ValHallen: FOK!quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes! Alleen waar moet ik die leeftijdscategorie vinden nu ik zelf al lang van de middelbare school af ben?
Overigens; Heathcliff vind me niet lief volgens mij, ze reageert niet op mijn DM
Ik heb die hele DM niet gezien, makker.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Yes! Alleen waar moet ik die leeftijdscategorie vinden nu ik zelf al lang van de middelbare school af ben?
Overigens; Heathcliff vind me niet lief volgens mij, ze reageert niet op mijn DM
Vertel...quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef Soit het volgende:
Ik heb donderdag trouwens een date. Willen jullie weten hoe ik die heb gefixt zodat jullie daar misschien iets mee kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |