Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Hoi, mensen al nog sinterklaas gevierd?
Oftewel, een begin twintiger heeft nog dromen en probeert nog verschillende dingen. Terwijl jij je al settelt in de sleur van je leven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik over een jaar of 5 (dan ben ik de dertig inmiddels net voorbij) ondernemer ben en bezig zal zijn met vraagstukken als waarin te investeren, welke markttrends te volgen, en ga zo maar verder. De gemiddelde twintiger studeert en vraagt zich af of ie wel de juiste studie volgt, waar te gaan wonen, werken, etc. Ik vraag me af hoe best dat bij elkaar past
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over callgirls dit en dat
Maar dat heb ik dan vast verkeerd opgevat
haha jaquote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over callgirls dit en dat
Maar dat heb ik dan vast verkeerd opgevat
quote:
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?
Ik heb ook de muziekkennis van een pindaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook de muziekkennis van een pindaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een melige pinda hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.
Kinda, yeah. Maar ook jij bent niet bepaald het levende stereotypequote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oftewel, een begin twintiger heeft nog dromen en probeert nog verschillende dingen. Terwijl jij je al settelt in de sleur van je leven.
Overigens weet ik al 4 jaar wat ik wil doen. Waar ik ga wonen of werken vind ik details en geen levensvragen, dus waarom dat belangrijk is weet ik niet en kan me dus ook niet schelen.
Geen idee waar de vraag vandaan komt, maar nee. Ik mis vooral iemand om me heen, iemand om m'n leven mee te delen, van te houden, voor door het vuur te gaan als het moet. En daar moet je niet voor bij de hoeren zijnquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Zou jij ooit naar een hoer kunnen gaan uit wanhoop?
Kusjeknuffelkroelquote:Op zondag 4 december 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha ja
Ik maakte daar straks de opmerking dat niet elke 30er voldoende geld had, omdat mijn klanten rond die leeftijd zonder geld zaten, en toen vroeg iemand of ik callgirl was
Wat dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Seks is nice, het hoeft geen liefde te zijn, maar het moet wel meer zijn dan geld.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nooit gesnapt dat mensen dat overwegen. Liefde en genegenheid is veel belangrijker dan seks; juist dat kan zo iemand niet geven.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat?quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.
Lust.quote:
Dat is het andere uiterste. Ik ben te goed om naar de hoeren te hoeven, ook al sta ik kurkdroog.quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook geen seks als je een vriendin krijgt voor de kerst met die vriendin, neem ik aan. Dat is veel te vroeg om ook echt liefde voor iemand te voelen.
Dat dusquote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
Seks is nice, het hoeft geen liefde te zijn, maar het moet wel meer zijn dan geld.
Ik zou makkelijk zonder seks kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
Ik bedoel, wat zou erger zijn; een leven zonder seks of een leven zonder liefde?
Kleine nichtjes en neefjes zijn leukquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was erg leukLeuk als je kleine neefjes of nichtjes hebt
En goedmet jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |