abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105185013
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat? :)

Ik bedoel, wat zou erger zijn; een leven zonder seks of een leven zonder liefde?

Ik weet het antwoord daarop wel; voor mij zou het laatste het ergst zijn. :)
Ik weet het antwoord ook. Een leven zonder seks. Ik krijg namelijk genoeg liefde van familie, vrienden en vriendinnen. Ik heb dan liever veel seks i.p.v. liefde van één vrouwelijk persoon terwijl ik ook al vriendschappen heb met vrouwen.
pi_105185072
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord ook. Een leven zonder seks. Ik krijg namelijk genoeg liefde van familie, vrienden en vriendinnen. Ik heb dan liever veel seks i.p.v. liefde van één vrouwelijk persoon terwijl ik ook al vriendschappen heb met vrouwen.
Sorry, maar vriendschappelijke liefde en liefde is echt totaal niet te vergelijken.
  zondag 4 december 2011 @ 21:34:20 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105185081
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb toch ook nooit gezegd dat het me daarom gaat? :)

Ik bedoel, wat zou erger zijn; een leven zonder seks of een leven zonder liefde?

Ik weet het antwoord daarop wel; voor mij zou het laatste het ergst zijn. :)
ja tuurlijk.
maar je schetst nu wel een vraag alsof je al iets van die 2 hebt, alsof het normaal is om "een luxe-probleem" te hebben omdat je 1 van de 2 niet kan krijgen dan ofzo.

quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Hmm... het zielige zou vervagen, het verlangen naar iemand met stoornissen ook. Ik denk dat je je wel nog steeds fijner zou voelen bij de wat minder opvallende meisjes, de rustige types.
dankjewel nog lanterfanteraar, want jij snapt het. duidelijke antwoorden gebaseerd op ervaring, die ook compleet van toepassing zijn op mij.
dank nog daarvoor.
  zondag 4 december 2011 @ 21:35:05 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105185125
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry, maar vriendschappelijke liefde en liefde is echt totaal niet te vergelijken.
Amen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105185142
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen maar wat ik beter vind. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde. Ik vind vriendschappen beter. Dan maar seks met iemand waar ik niks voor voel (scharrels).
  zondag 4 december 2011 @ 21:36:41 #156
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105185213
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen maar wat ik beter vind. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde. Ik vind vriendschappen beter. Dan maar seks met iemand waar ik niks voor voel (scharrels).
en soit heeft weer een apart antwoord :')

quote:
Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met liefde liefde
dat komt door jou.
pi_105185238
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zei de man met de meest aparte posts
pi_105185266
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee dat is dandyblue.
pi_105185299
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Valt mee. :') Ik heb gewoon geen zin in liefde liefde met een meid, daar komt het op neer. Ik wil alleen maar seks zonder dat het echt betekenis heeft.
pi_105185329
quote:

[..]

Ok. Apart. Ik vind liefde het fijnste gevoel in de wereld, verliefdheid die de hele dag je gedachten overneemt. Een lach op je gezicht zodra je aan iemand denkt. Een lief smsje krijgen wat je kutbui meteen omdraait tot een goed gevoel. Kan me niet schelen hoeveel pijn het uiteindelijk oplevert of kost om het te krijgen, het is het altijd waard voor mij.

Waar vriendschappen me wel vermaken en ik me dan ook goed voel, maakt liefde echt intens gelukkig.
pi_105185355
quote:

[..]

Ik heb dezelfde ervaring, maar ik verdom het om op te geven. Noem mij maar een oeverloze idealist of dagdromer, maar ik ben er gewoon zeker van dat er iemand is op deze aardkloot die bij mij hoort, en ik bij haar. Misschien is dat niet de eerste de beste waar het wel wat mee wordt, maar ik gá haar vinden, al moet ik er voor naar de maan O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105185392
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde ervaring, maar ik verdom het om op te geven. Noem mij maar een oeverloze idealist of dagdromer, maar ik ben er gewoon zeker van dat er iemand is op deze aardkloot die bij mij hoort, en ik bij haar. Misschien is dat niet de eerste de beste waar het wel wat mee wordt, maar ik gá haar vinden, al moet ik er voor naar de maan O+
O+ Jij bent lief O+
  zondag 4 december 2011 @ 21:39:59 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105185439
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:37 schreef Soit het volgende:

[..]

Valt mee. :') Ik heb gewoon geen zin in liefde liefde met een meid, daar komt het op neer. Ik wil alleen maar seks zonder dat het echt betekenis heeft.
Ik snap je wel.
Liefde is toch altijd kut. :')
C'est la vie
pi_105185496
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik wil je gelijk geven. Maar op de maan zie ik me nog niet zo snel komen :P
pi_105185508
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ok. Apart. Ik vind liefde het fijnste gevoel in de wereld, verliefdheid die de hele dag je gedachten overneemt. Een lach op je gezicht zodra je aan iemand denkt. Een lief smsje krijgen wat je kutbui meteen omdraait tot een goed gevoel. Kan me niet schelen hoeveel pijn het uiteindelijk oplevert of kost om het te krijgen, het is het altijd waard voor mij.

Waar vriendschappen me wel vermaken en ik me dan ook goed voel, maakt liefde echt intens gelukkig.
Ja, heel leuk en aardig allemaal. Top gevoel inderdaad maar ik heb meer aan vriendschappen, op den duur gaat een relatie vaak toch wel weer kapot.
pi_105185567
Even tussendoor; wat een epic muziek had je toen ik klein was :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 december 2011 @ 21:41:49 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105185576
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wtf ik heb nooit aparte posts.
mijn posts zijn volledig sensibel.

quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

kijk het mooiste ter wereld een wederzijds gevoel, en oh zo mooi.
het ultieme
dat is wat leuk is. niet soit zijn egoistische harde *insert nog wat gemene termen* gedrag en doelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-12-2011 21:46:53 ]
pi_105185578
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Soit het volgende:

[..]

Ja, heel leuk en aardig allemaal. Top gevoel inderdaad maar ik heb meer aan vriendschappen, op den duur gaat een relatie vaak toch wel weer kapot.
Maakt toch niet uit dat iets kapot gaat, dat doet niets af aan de toffe momenten.
pi_105185653
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+ Jij bent lief O+
Nee. Ik ben een grenzeloze goeiige softie die iets té romantisch is om als serieus relatiemateriaal gezien te worden. Hang hier niet voor niks rond jeweetz :')
pi_105185689
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nee. Ik ben een grenzeloze goeiige softie die iets té romantisch is om als serieus relatiemateriaal gezien te worden. Hang hier niet voor niks rond jeweetz :')
ok dan vind ik je niet lief :6 wat jij wilt
  zondag 4 december 2011 @ 21:43:49 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105185700
Liefde fam familie en vrienden is inderdaad totaal anders dan liefde van je partner.
ECHTER als ik moet kiezen, dan ga ik voor het eerste.

Bij mij staat vriendschap ten alle tijden bovenaan. Niks is belangrijker in het leven dan echte vrienden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105185717
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit dat iets kapot gaat, dat doet niets af aan de toffe momenten.
Ik houd niet zo van liefdesverdriet, dan wil ik niet eens aan die toffe momenten denken dus dat gaat voor mij ook niet op. Kan toch dat ik liever vriendschappen heb dan liefde-relatie-verliefdheid? Ik wil gewoon seks en meer niet. Ik ben op dit moment ook niet eens 'klaar' voor een relatie. Later denk ik er wel weer anders over.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef ook_gek het volgende:
Liefde fam familie en vrienden is inderdaad totaal anders dan liefde van je partner.
ECHTER als ik moet kiezen, dan ga ik voor het eerste.

Bij mij staat vriendschap ten alle tijden bovenaan. Niks is belangrijker in het leven dan echte vrienden.
Ja, niemand die dat vergelijkt.
pi_105185799
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik wil je gelijk geven. Maar op de maan zie ik me nog niet zo snel komen :P
Willen is kunnen :P
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ok dan vind ik je niet lief :6 wat jij wilt
Thanks O+
pi_105185848
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van liefdesverdriet, dan wil ik niet eens aan die toffe momenten denken dus dat gaat voor mij ook niet op. Kan toch dat ik liever vriendschappen heb dan liefde-relatie-verliefdheid. Ik wil gewoon seks en meer niet. Ik ben op dit moment ook niet eens 'klaar' voor een relatie. Later denk ik er wel weer anders over.
Ooit zal iemand dat muurtje wel doorbreken
pi_105185909
mpj heeft dan wel veel over voor seks, als hij er zelfs zijn studie voor op geeft...
pi_105185964
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef debeterebob het volgende:
mpj heeft dan wel veel over voor seks, als hij er zelfs zijn studie voor op geeft...
Wat een grap! Ook zonder dat meisje had ik mijn studie wel opgegeven omdat ik sowieso niets uitvreet.
pi_105186084
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef Soit het volgende:

[..]

Wat een grap! Ook zonder dat meisje had ik mijn studie wel opgegeven omdat ik sowieso niets uitvreet.
Misschien jaartje vrijwilligerswerk in Afrika?
pi_105186135
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 21:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Misschien jaartje vrijwilligerswerk in Afrika?
Nee, zonde van mijn tijd.
pi_105186192
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef Soit het volgende:

[..]

Nee, zonde van mijn tijd.
Jaartje rondneuken? Wel hier even posten hoe je aan je scharrels komt he
pi_105186223
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ooit zal iemand dat muurtje wel doorbreken [ afbeelding ]
Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven :')
pi_105186244
Overigens zou de keuze liefde of seks ook wel wat lastiger liggen, want ik zou geen relatie van een jaar zonde seks volhouden.
pi_105186263
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jaartje rondneuken? Wel hier even posten hoe je aan je scharrels komt he
Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.
pi_105186348
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Toch herken ik dat voor een deel ook wel. Ondanks dat ik aan de ene kant de hoop of droom of whatever niet op wil geven ben ik aan de andere kant ook bang voor een volgende mislukking en de ellende die daarmee gepaard gaat. En over die mislukkingen kan ik een serie romans schrijven :')
Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.
Maar ik vind het wel aandoenlijk, zo'n romanticus, en ik gun het je van harte! O+
pi_105186361
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat is inderdaad mijn plan. Ik zal het zo nu en dan doen.
Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeft :P
pi_105186501
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Net als Tiger Woods. Kijken wie aan het eind van het jaar de mooiste lijst van vrouwen heeft :P
Ik natuurlijk. :P
pi_105186593
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik natuurlijk. :P
Maar niet ouder dan 24 he!
pi_105186757
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk. :N
  zondag 4 december 2011 @ 22:00:49 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105186825
Ik ben denk ik gewoon niet geschikt voor deze zooi. :')
C'est la vie
pi_105186874
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tsja zonder pijn geen geluk, of hoe noemen ze dat. Lekker cliché.
Maar ik vind het wel aandoenlijk, zo'n romanticus, en ik gun het je van harte! O+
Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook :{

En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg :')
pi_105186971
Het is moeilijk allemaal he?
pi_105187067
34.000 liter water per uur en een zwembad op straat.

Waarom ging ik ook alweer hier wonen?

Oh ja; ):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105187153
:3 eens met TT.

Toch weer geflirt vandaag!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105187188
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Klopt, no guts no glory. Op een gegeven moment ga je het ontwijken op een bepaalde manier. Sad but true. Het vreet aan je zelfvertrouwen ook, en dat is een gevaarlijk kringetje. Geen idee nog precies hoe ik daar uit moet komen ook :{

En het punt is dus inderdaad dat vrouwen mij aandoenlijk en schattig vinden. Whooptie-fucking-doo, daar worden ze opgewonden van zeg :')
Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
  zondag 4 december 2011 @ 22:05:37 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105187210
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
We maken het vooral onszelf zeer moeilijk.
C'est la vie
pi_105187217
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:

[..]

Precies. Ik hoef geen vriendin meer, veel te veel gezeur, al je vrijheid weg. Sowieso, de ergste types zijn nog wel vrouwen die denken dat na 1 keer seks, ik meteen gevoelens voor die vrouwen heb omdat die vrouwen dat dan wel hebben. Wie herkent dit? De arrogantie van die vrouwen eigenlijk. :N
De beperking in vrijheid (voor zover dat al een probleem is) zou ik graag op de koop toe nemen, je krijgt er als het goed is immers ook een hoop voor terug. Mijn probleem is meer het beeld dat al mijn verliefdheden tot nu toe zijn geëindigd in een bak ellende, en op een gegeven moment ga je die verliefdheid ook niet meer toelaten dan. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer twisted ik mezelf vind :')
pi_105187232
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Soit het volgende:

[..]

Misschien geef je bepaalde signalen.
pi_105187248
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja. Alles.
pi_105187370
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tsja weet je, dat woest aantrekkelijke, dat heb ik nou toevallig getroffen, alles in een pakket. Maar daarvoor ook nooit hoor. Als een man mij kan raken, ik heb er een klik mee, 'soulmate' cliché gezegd, kan ik daar zeer zeker opgewonden van raken, aandoenlijk/schattig of niet
Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.

Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
  zondag 4 december 2011 @ 22:08:49 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105187435
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zie mijn toekomst, ik vind dit eng. :')
C'est la vie
pi_105187442
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is die woest aantrekkelijk ja? Wat ik op de foto's zie vind ik eerder schattig.

Misschien bewijst dat ook maar hoe persoonlijk het allemaal is. Ergens loopt er vast wel iemand die dat schattige laagje niet ziet en alleen maar op je geilt.
Ik vind zijn foto's niets maar in het echt :9 En het is uiteraard een persoonlijke smaak :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')