Drugs zijn iets makkelijker heb ik gemerkt ja.quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer eerst een chick te scoren.
Drugs regel je makkelijker.
Volgens mij valt het allebei wel mee.quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allebei heel moeilijk
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Drugs zijn iets makkelijker heb ik gemerkt ja.
Leer mij hoe, oh wijzequote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allebei wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar ik kan er makkelijk aan komen.quote:
Seks is te koop, echte liefde niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah beide kunnen met geld gekocht worden toch?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Leer mij hoe, oh wijzeHet enige wat ik je kan leren is: doen, veel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Rook een jointje met een chick en je hebt heerlijke seks.quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan er makkelijk aan komen.
Net nu je mij wilde bellen.quote:
Soms.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens gehad dat je jezelf niet meer herkende op de een of andere manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mja, weet niet of dat veel falen iets oplevertquote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het enige wat ik je kan leren is: doen, veel doen.
Okido.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Loefje, wil jij mijn nummer eens proberen te bellen, kijken of ik iets hoor trillen.
Ok, hij ligt iig thuis, er waarschijnlijk bij mijn bed in de buurt. Dat maakt het al iets makkelijker.quote:
Gewoon uitgaan, wel op de juist plekken. Er zijn er altijd wel een paar die op zondag uit gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een vraag.
dus ik zit nu weer alleen binnen enzo, dat ga ik ook de komende week (weer) doen. misschien op een uitstapje naar de supermarkt, of naar de huisarts gaan na.
maar nu vraag ik me af, wat zou er aan het versieren kunnen gedaan worden NU op zondagavond om 11 uur.
bijvoorbeeld, zondag is niet de uitgaansdag ? en ik ben te laat, ik had het donderdag/vrijdag/zaterdag moeten doen?
alles is welkom
nou hoop op wat ideeen of wat info wat normale mensen doen.
groetjes.
Boek een ticket naar een warm zwetend land.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb een vraag.
dus ik zit nu weer alleen binnen enzo, dat ga ik ook de komende week (weer) doen. misschien op een uitstapje naar de supermarkt, of naar de huisarts gaan na.
maar nu vraag ik me af, wat zou er aan het versieren kunnen gedaan worden NU op zondagavond om 11 uur.
bijvoorbeeld, zondag is niet de uitgaansdag ? en ik ben te laat, ik had het donderdag/vrijdag/zaterdag moeten doen?
alles is welkom
nou hoop op wat ideeen of wat info wat normale mensen doen.
groetjes.
ik waardeer dat je antwoord.quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan, wel op de juist plekken. Er zijn er altijd wel een paar die op zondag uit gaan.
ja dit was(en is nog steeds) een beetje een plan van mij. ik denk alleen niet dat het slim is om dat voor het eerst te gaan proberen op zondagavond half 12.quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
Je kan altijd zustertjes versieren in een willekeurig bejaardentehuis. Die willen na een dag hard werken ook wel es lekker genomen worden.
Ik ben geen 16.quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik waardeer dat je antwoord.
alleen ik geloof jou niet omdat je 16 bent.
Slaap lekkerquote:
Ik was ooit 16 ja.quote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou. 17 dan.
en je was wel 16.
Dat is niet het enige, hè? Zo zijn er de laatste tijd wel meer dingenquote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, hoe kan ik die tering telefoon nou weer kwijtraken.
Slecht moment voor een zwak gevoel voor humor.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is niet het enige, hè? Zo zijn er de laatste tijd wel meer dingen
2 opties:quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dit was(en is nog steeds) een beetje een plan van mij. ik denk alleen niet dat het slim is om dat voor het eerst te gaan proberen op zondagavond half 12.
ik had dat plan al om naar een bejaardentehuis te gaan en dan in de gemeenschappelijke ruimte bij de bejaarden te gaan zitten ofzo en met ze mee gaan bridgen.
of vragen aan de balie of ik de planten kan gaan water geven ofzo.
Sorry. Ik zal de volgende keer trachten beide punten te verbeterenquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slecht moment voor een zwak gevoel voor humor.
ik vroeg ook de dingen voor NU.quote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 opties:
- of je doet het
- of je houdt je bek erover
En zo is het met al die versier"tips".
Niet weggaan joh, mlig.quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vroeg ook de dingen voor NU.
ja en je hebt gelijk, ik kan niet leuk met jullie gaan melullen nu, want ik ben daar te iets voor. dus bek houden is voorlopig voor mij beter.
nou doei dan weer.
have funquote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik val op klein en donker.
En zij op "lang" (niet in Nederland) en blond.
*match*![]()
he je laat je niet wegjagen hoor blijf gerustquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vroeg ook de dingen voor NU.
ja en je hebt gelijk, ik kan niet leuk met jullie gaan melullen nu, want ik ben daar te iets voor. dus bek houden is voorlopig voor mij beter.
nou doei dan weer ik laat jullie(die wel vriendinnen kunnen krijgen en de omgang met het andere geslacht) weer met rust.
Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van vrouwelijke nieuwkomers.quote:Op zondag 4 december 2011 23:17 schreef Delan het volgende:
[..]
hoi hoi, ik ben delan en ik kom eens een keertje hier kijken
Niemand, het is een wonder.quote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van vrouwelijke nieuwkomers.
Wie heeft er al geprobeerd je te hosselen hier?
tuurlijk, eeeeeeerg belangrijk toch?? haha tot nu toe nog niemand maar goed ik kom nu pas net kijken in dit topicquote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van vrouwelijke nieuwkomers.
Wie heeft er al geprobeerd je te hosselen hier?
Jij bent het knuffelmeisje. Hoi.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Delan het volgende:
[..]
tuurlijk, eeeeeeerg belangrijk toch?? haha tot nu toe nog niemand maar goed ik kom nu pas net kijken in dit topic
Leukquote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Delan het volgende:
[..]
tuurlijk, eeeeeeerg belangrijk toch?? haha tot nu toe nog niemand maar goed ik kom nu pas net kijken in dit topic
ooo ik schrik niet zo heel snel, kan wel ergens tegenquote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk
Laat je niet afschrikken als ze beginnen over anale seks enzo, dat gaat vanzelf wel weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |