Ik moest snel iets neerzetten, anders was ik weer te laat.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
Mannen lachen minstens zo leuk. Het geluid wat vrouwen vaak produceren als ze lachen vind ik vrij irritant
quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
Mannen lachen minstens zo leuk. Het geluid wat vrouwen vaak produceren als ze lachen vind ik vrij irritant
Nieuw-topic-open-stress ik heb er soms ook last vanquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik moest snel iets neerzetten, anders was ik weer te laat.
Ja, je weet dat er twintig zolderautisten in je nek hijgen en hem openen als je niet binnen 3 seconden iets bedenkt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw-topic-open-stress ik heb er soms ook last van
Ik vind het wel leuk als sommige vrouwen lachen niet allemaalquote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
Ja het is een zware taakquote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, je weet dat er twintig zolderautisten in je nek hijgen en hem openen als je niet binnen 3 seconden iets bedenkt.
Thanks, bro.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef benzin het volgende:
Eens met de TTVrouwen doen alles liever, daarom zijn ze zo leuk
Wie ik?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, je weet dat er twintig zolderautisten in je nek hijgen en hem openen als je niet binnen 3 seconden iets bedenkt.
Nee TSquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie ik?
Dat hoef je er niet in te wrijven dat ik schattig ben hoor.
Moonwalk jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Soit het volgende:
Met wie had Kree ook alweer bijna een date en liep dat in de soep? Moonwalk toch of een van die andere dames?
Ik? Ouder?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook; vind het jammer dat ze zoveel ouder is, anders had ik haar best willen ontmoeten.
Ik had toch steeds begrepen dat Moonwalk niet aan internetdates doet, dus wat dat met Kree eigenlijk was zullen we wellicht nooit achter komenquote:
Jaa, aan je username te zien ben je in 1980 geboren, ik ben 10 jaar later geborenquote:
Dat probleem heb ik altijd, mensen zien mijn geboortedatum en hebben daar een bepaald beeld bij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Jaa, aan je username te zien ben je in 1980 geboren, ik ben 10 jaar later geboren
Maar je bent toch lief hoor
Is dat beeld verkeerd dan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik altijd, mensen zien mijn geboortedatum en hebben daar een bepaald beeld bij.
Aha. Maar de 16e of 17e kan ik toch niet, dus dat zouden nog geen foto's wordenquote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik klets maar watZag wat over meet op kerst voor mensen die alleen zijn
Yep.quote:
Ik ben er de 16e of 17e niet bij, las iets over vrijdag, gaat m niet worden. + Leiden is me te ver. Maar dan worden die foto's sowieso niets dit jaar, want volgend weekend kan ik niet en daarna kerstquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Maar de 16e of 17e kan ik toch niet, dus dat zouden nog geen foto's worden
Heh, ze is inmiddels al bezet. Maar vrienden zijn altijd welkom, alleen ik weet niet goed wat ik met vrienden moet die 10 jaar ouder zijn zeg maar.quote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ze komt uit 91 en wil jou best wel doen
Ik BEN geen 10 jaar ouder. Ja, op papier, maar je merkt er niks van hoor. (Oke dat klinkt foutquote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ze is inmiddels al bezet. Maar vrienden zijn altijd welkom, alleen ik weet niet goed wat ik met vrienden moet die 10 jaar ouder zijn zeg maar.
Nou ze dat ze hem interessant vond en na dat akkefietje alleen nog vriendschappelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had toch steeds begrepen dat Moonwalk niet aan internetdates doet, dus wat dat met Kree eigenlijk was zullen we wellicht nooit achter komen
is ze bezet?quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ze is inmiddels al bezet. Maar vrienden zijn altijd welkom, alleen ik weet niet goed wat ik met vrienden moet die 10 jaar ouder zijn zeg maar.
Ik heb zat vrienden van jouw leeftijd, meer dan van mijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wow, jij bent best oud.quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Yep.
Het is waar dat ik in 1980 geboren ben, maar daar is alles mee gezegd.
Ik zie eruit als begin 20 en voel me vaak ook zo.
Ik ben dus in weze net zo begin 20 als jij.
Dan inderdaad later maar weer zien. Ik hou het nu nog wel uitquote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben er de 16e of 17e niet bij, las iets over vrijdag, gaat m niet worden. + Leiden is me te ver. Maar dan worden die foto's sowieso niets dit jaar, want volgend weekend kan ik niet en daarna kerst
50 is oud.quote:
Ze date een andere FOK!ster in dit topicquote:
Ik ben toch een hele slechte vriend hoor, dus don't worryquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik BEN geen 10 jaar ouder. Ja, op papier, maar je merkt er niks van hoor. (Oke dat klinkt fout)
Dat ja.quote:
Hoe oud is hij dan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zei t guppie
Dan vind je mijn vriend zeker bejaard whaha
Vind ik wel, over een paar jaar alweer 40.quote:
Als ik het ga bekijken zoals jullie doen is 50 niet oud.quote:
ja of je moet een vrijdagmiddag kunnenquote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan inderdaad later maar weer zien. Ik hou het nu nog wel uit
34quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Soit het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan?
[..]
Vind ik wel, over een paar jaar alweer 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |