Daar heb ik wel eens aan gedacht, jaquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef MissHobje het volgende:
enne wat mailtjes strooien her en der met wat klachten ervoor? moeten ze uiteindelijk wel wat mee doen toch ?
Zat er al in, maar misschien meer de volgende keerquote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer. Misschien wat stoofvocht erdoor, of had je dat gedaan?
Aha, nu snap ik ook de "naam" van een ex fokker die fan is van deze clubquote:
De koelkast is weer een stapje dichterbijquote:Op zondag 4 december 2011 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik ook de "naam" van een ex fokker die fan is van deze club
ik alleen met het lushforumquote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vier dit jaar met niemand Sinterklaas
Ross wil niet vieren met je?quote:Op zondag 4 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vier dit jaar met niemand Sinterklaas
quote:Sinds 28 november 2011 is Librije’s Zusje bekroond met een tweede Michelinster. Jonnie en Thérèse Boer zijn er nog ondersteboven van: "Dit is fantastisch, wij zijn zo trots!"
Voor maar ¤ 39 reis je met de trein naar Zwolle om bij Librije’s Zusje te genieten van een 3-gangen verrassingslunch (vooraf reserveren o.v.v. NS).
Librije’s Zusje bevindt zich in Librije’s Hotel, de voormalige vrouwengevangenis het ‘Spinhuis’ in Zwolle. Het kleine zusje van Restaurant De Librije is gelegen in een ruimte die voorheen dienst deed als regentenkamer. Nu is de ruimte omgetoverd tot een prachtig restaurant waar de filosofie van Jonnie en Thérèse Boer heerst die in alle bedrijven terug te vinden is; kwaliteit en service tot in de perfectie.
In Librije’s Zusje worden de echte klassiekers uit Restaurant De Librije geserveerd, maar ook spraakmakende gerechten van nu én vegetarische gerechten. Een vleugje Librije, met passie bereid en geserveerd.
Voor 39 euro trein plus lunch?quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Nu in de spoordeelwinkel van de NS:
[..]
Wat leuk! Heb nog nooit van de Spoordeelwinkel gehoord maar ben nu aan het rondkijken. Leuke dingen!quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Nu in de spoordeelwinkel van de NS:
[..]
Hij wilde idd gisteren een kerstboom kopenquote:
Onze kerstboom hebben we wel al gekocht maar ligt nog ff een weekje in de tuinquote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wilde idd gisteren een kerstboom kopen
naar beter bed?quote:
Wij.quote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie viert er hier geen Sinterklaas (dit jaar)?
Waarom niet Boris?quote:Op zondag 4 december 2011 18:42 schreef borisz het volgende:
Hier ook geen sinterklaas.![]()
Komt ook niet zo uit dit jaar
Moeders en broertje hebben het erg druk. Cadeautjes komen met kerst enzo welquote:
whehe ja dat lukt meestal wel hehequote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Telefoontje uit Rijswijk, ze vieren hier gezellig oud & nieuw ennnnnnschdochter L. en ik gaan ons plannetje wat we al jaren roepen dan eindelijk uitvoeren![]()
Heldquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Telefoontje uit Rijswijk, ze vieren hier gezellig oud & nieuw ennnnnnschdochter L. en ik gaan ons plannetje wat we al jaren roepen dan eindelijk uitvoeren![]()
Even heel erg over getwijfeld maar toch besloten het niet te doen. Voor een lunch alleen zolang onderweg zijn hebben we er niet voor over. Maar het is een mooie en zeker goedkope aanbieding, dat wel.quote:
Jaaaah!!quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zie je het nog een beetje zitten met het huis, plenkie?
Ja, dat is straks in de grote stad vast wel anders.quote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik bij de Italiaan ga eten bij ons in de straat en ik heb geen cash bij me, (je kan er niet pinnen) zegt de eigenaar: "Oh maak 't maar over hoor"
Dat is in de stad juist.quote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is straks in de grote stad vast wel anders.
Oh, dat is dan wel helemaal tof.quote:
Oooh zo leukquote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
Ben maar eens begonnen met het downen van Masterchef Autarlie, 3e seizoen. Is wel alles bij elkaar bijna 42 GB. Duurt dus nog wel even.
Om de hoek bij Otterdam.quote:
Gebruikelijke torrentsites.quote:Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh zo leuk
Waar haal je dat vandaan?
Omdat je op Fok! daarvoor in het openbaar geen reclame mag maken of niet naar mag verwijzen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo geheim over downloads
Ies illegaalquote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo geheim over downloads
Bunga bungaquote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef borisz het volgende:
Tiger woods wint na 2 jaar weer toernooi. Hij wint de Chevron World Challenge op de PGAtour.
Aha ok!quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je op Fok! daarvoor in het openbaar geen reclame mag maken of niet naar mag verwijzen.
Duurt nog wel even voordat we kunnen gaan kijken. Tering, ik zie nu dat het 86 afleveringen zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Aha ok!
Als jullie gaan kijken; Ik ben fan van Peter Vickery en Kumar Pereira (= oudste deelnemer ooit).
Ben benieuwd hoe jullie het vinden!
Doe dat nou nie-hiet!!!quote:Op maandag 5 december 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
In je ogen wrijven nadat je rode pepertjes hebt gesneden is niet slim, golfer.
Kan best jaquote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat we kunnen gaan kijken. Tering, ik zie nu dat het 86 afleveringen zijn.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat we kunnen gaan kijken. Tering, ik zie nu dat het 86 afleveringen zijn.
Met alle andere series en ook nog films die we nog op de plank hebben liggen denk ik dat we volgend jaar om deze tijd wel ongeveer klaar zijn met kijken.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan best jaJe leert de deelnemers en de jury wel zo meer kennen. Hebben jullie wat te kijken
Hoe waren je sparecribs?quote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]. Zijn wel wisselend in duur.
Je hebt ze van een half uur tot twee uur.
Heerlijk zoiets voor het slapengaan vinden wijquote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef kaasplankje het volgende:
86 afleveringen Masterchef; je moet er maar zin in hebben.
Kan je nagaan als je er nog andere dingen meedoet, met die vingers.quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lik wel eens per ongeluk mn vinger af na rood pepertje snijden en dan staat het puntje van mn tong een kwartier in brand.
Slapengaan Goed idee!quote:Op maandag 5 december 2011 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk zoiets voor het slapengaan vinden wij
In je neus!!quote:Op maandag 5 december 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je er nog andere dingen meedoet, met die vingers.
Ik had na 1 aflevering zoiets van "ik wil nog veel meer zien!". 1 aflevering per avond op Net5 vond ik echt zo weinigquote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef kaasplankje het volgende:
86 afleveringen Masterchef; je moet er maar zin in hebben.
Ja mwah, eetbaar. Niet slecht, niet bijzonder. Voor spareribs ga ik wel weer naar een vleeszaak in de korte leidsedwarsstraatquote:
Daarom downloadde ik ze ook. Kan je er een paar achter elkaar kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had na 1 aflevering zoiets van "ik wil nog veel meer zien!". 1 aflevering per avond op Net5 vond ik echt zo weinig
Ja ik wist dus niet waar dat kon!quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom downloadde ik ze ook. Kan je er een paar achter elkaar kijken.
Plus Homeland en plus Boardwalk Empire. De maandag is altijd goed gevuld hier met de zondagse series uit de USA.quote:
Jurylid Gary is zo liefquote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef borisz het volgende:
Wat wel opvalt bij die Aussie versie trouwens dat alles wel positief wordt benaderd. Weinig afzeik TV.
Maar goed tijd voor. Vandaag weer aan de studie
. Laatste collegeweek van 2011.
Dit ritme is heel normaal voor mij.quote:Op maandag 5 december 2011 06:13 schreef Vork het volgende:
Je kunt wel merken wie er hier een verstoord slaapritme heeft
Waarom moet je nu zo achterlijk vroeg beginnen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 06:17 schreef Vork het volgende:
Same here. Voorheen was die noodzaak er ook niet. Maar ik vrees nu dat ik tot eind maart maar beter achterlijk vroeg moet of kan beginnen.
Teringdruk en superveel achterstand. Ik bedien o.a. wat apparaten die niet sneller kunnen, maar hoe eerder ik begin, hoe meer er gedaan kan worden. Om die reden was ik zaterdag dus ook al de klos.quote:Op maandag 5 december 2011 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moet je nu zo achterlijk vroeg beginnen dan?
Haha, leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 06:16 schreef Isabeau het volgende:
Ikke niet hoor
Goedemorgen!
Ik heb een briefje met een mededeling op het kantoor gelegd waar ik overdag werk; staat daar een mand vol kleine sintcadeautjes met een opgerold A4tje erop geplakt met ieders naam. Dus ik haal de mijne er tussenuit (ben er pas woensdag weer) en denk: wat leuk! Zit er een waanzinnig dubbelzinnig gedicht bijNou ja, zeg maar niet iets wat ik op mijn werk verwacht aan te treffen.
Weet je ook wie daar verantwoordelijk voor is?quote:Op maandag 5 december 2011 06:16 schreef Isabeau het volgende:
Ikke niet hoor
Goedemorgen!
Ik heb een briefje met een mededeling op het kantoor gelegd waar ik overdag werk; staat daar een mand vol kleine sintcadeautjes met een opgerold A4tje erop geplakt met ieders naam. Dus ik haal de mijne er tussenuit (ben er pas woensdag weer) en denk: wat leuk! Zit er een waanzinnig dubbelzinnig gedicht bijNou ja, zeg maar niet iets wat ik op mijn werk verwacht aan te treffen.
Geen idee! Maar ik krijg de neiging er een briefje bij te leggen dat het vooral niet van mij isquote:Op maandag 5 december 2011 06:19 schreef Vork het volgende:
Weet je ook wie daar verantwoordelijk voor is?
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....quote:
Nee, maar het onverwachte. Net zoals toen mijn vader een schuine mop vertelde, ik zo van:quote:Op maandag 5 december 2011 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....
Ik weet zeker dat alle anderen precies hetzelfde gedicht hebben gekregen, dus neu, niks persoonlijksquote:Op maandag 5 december 2011 06:24 schreef Vork het volgende:
Lange benen? Zo lang was je toch ook weer niet? Was het verder nog een beetje persoonlijk gericht gedicht, of iets algemeens?
LOLquote:Op maandag 5 december 2011 06:30 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat ik de blikken van mijn collega's later vandaag niet kan zien
En deze stumble vond ik grappig: http://www.fovero.gr/fun-stuff/90s-vs-00s
quote:Op maandag 5 december 2011 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....
Hier ookquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef TAV74 het volgende:
Zoals verwacht zijn de nieuwe printers ook K met perenSta nu eerst een minuut in te loggen voor ik, uiteraard langzamer dan voorheen, kan afdrukken
Onzin. Vorige apparaten waren meer dan uitstekend. Maar blijkbaar is de eindgebruiker niet zo'n belangrijke factor. Feit dat er nu gewoon wachtrijen staan hebben ze vast niet meegenomen in de berekeningen.quote:
Ze hebben op het aantal printers bezuinigd en er 1 per verdieping neergezet?quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin. Vorige apparaten waren meer dan uitstekend. Maar blijkbaar is de eindgebruiker niet zo'n belangrijke factor. Feit dat er nu gewoon wachtrijen staan hebben ze vast niet meegenomen in de berekeningen.
Dat hadden we al, en dat functioneert prima, zijn van die enorme multifunctionals (printen, faxen en kopieren). Maar dan moeten de apparaten die er staan wel voldoende snelheid hebben om de vraag aan te kunnen. Deze zijn echt een fractie langzamer, vragen nog een extra inlog en hebben minder papiercapaciteit waardoor ze nogal vaak zonder papier staan.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben op het aantal printers bezuinigd en er 1 per verdieping neergezet?
Donderdag eerste afspraakquote:Op maandag 5 december 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
Mailtje naar begeleider om een eerste gesprek te hebben mbt thesis.
Bij EY hadden ze daar op een gegeven moment het toegangspasje voorquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef TAV74 het volgende:
Zoals verwacht zijn de nieuwe printers ook K met perenSta nu eerst een minuut in te loggen voor ik, uiteraard langzamer dan voorheen, kan afdrukken
Stoofpeertjesquote:
Maar wel goedkoper qua out-of-pocket kostenquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hadden we al, en dat functioneert prima, zijn van die enorme multifunctionals (printen, faxen en kopieren). Maar dan moeten de apparaten die er staan wel voldoende snelheid hebben om de vraag aan te kunnen. Deze zijn echt een fractie langzamer, vragen nog een extra inlog en hebben minder papiercapaciteit waardoor ze nogal vaak zonder papier staan.
eendimensionaal geredeneerd is het inderdaad een geweldige vooruitgangquote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel goedkoper qua out-of-pocket kosten
Het is management hequote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
eendimensionaal geredeneerd is het inderdaad een geweldige vooruitgang
Wat een geheugenquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:
Wat een koele plannen van B en schd L!![]()
kWeet wel dat je foto's maakte en ging kijken.
Iedere avond een voeten ijsbad nemen.
Zullen wij je eraan herinneren...?
Het is raar weer inderdaad! Het ene moment is het pikkedonker en nu is het weer even licht.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Whoei! Kwam ik toch zomaar, met de boskippen op de fiets, in een hagel/sneeuwbui terechten nu schijnt de zon weer
Hoe anders is het nuquote:Op maandag 5 december 2011 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[ [url=http://2-www-accel-pss.googleusercontent.com/gadgets/proxy?container=accel&gadget=www.retronaut.co&debug=0&nocache=0&v=aehlgr0hdf54gsfrm75u1hcs1g&rooe=1&html_tag_context=img&url=http%3A%2F%2Fwww.retronaut.co%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F11%2F1167.jpg]afbeelding[/url] ]
Volgens mij krijg jij in een keer zo'n stoofpeertjesoverkill dat ze straks al je keel uit komenquote:
Gelukkig is het dan weer voorjaar en duurt het even voordat ze weer op het menu staanquote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij in een keer zo'n stoofpeertjesoverkill dat ze straks al je keel uit komen
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan weer voorjaar en duurt het even voordat ze weer op het menu staan.
Koelelementen invriezen!quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ja ik ga het wel af en toe doen, maar waar haal je al dat ijs vandaan
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
En waar haal je dan thaise basilicumblaadjes?En thaise aubergines. ( en spaanse rode pepers) !!quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.
Lekker! Kijk je dit keer uit met de rode pepertjes?quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.
Linkje?quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja het is jantje lacht jantje huilt buiten
Net topic van LHO en isegrim ontdekt die in Sri Lanka zitten, sun zij hebben het ook over een reigerachtige vogel. Wat is het?
Die heb ik altijd in voorraad in de vriezer liggen. Koop ik eens in de zoveel tijd bij de enorm grote toko in Beverwijk.quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef AnneX het volgende:
En waar haal je dan thaise basilicumblaadjes?En thaise aubergines. ( en spaanse rode pepers) !!
Klinkt wel sterk, though.
Ging goed hoorquote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
Zo. Het hele handeltje zit al in de pan en kan straks nog even doorpruttelen. Lekker pittig, maar niet zo scherp als wat FFT afgelopen zaterdag naar binnen werkte.
Yups, die zijn zelfs al vaak diepvries als je ze koopt bij de toko.quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
Goed idee, de blaadjes en de aubergines kunnen in de vriezer?
ah thanx!quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blogtopic - reis naar Sri Lanka
Omdat Bluezz even werken is...
Ja, die hele grote.quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef LieLie het volgende:
De toko bij de zwarte markt golfer?
Ga ik in februari oid nog een keer m'n ouders naartoe.
Kan ik ook wat lekkere dingen inslaan
Ah, kijkquote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die hele grote.
http://www.amazingoriental.com/content/oriental-beverwijk
Nou-ou een dag?quote:Op maandag 5 december 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik associeer onweer ook met zomerse dagen hoor!
Klinkt als een fijne dag weg, AnneX.
Daar haal ik ook altijd de bami, noodles, bamisoep, sommige kruiden/spercijeren, frituurdingen, garnalen en overigenquote:
Klopt. Weet niet of dat ook zo'n megagrote is als in Beverwijk, maar je zal er de meeste spullen ook wel kunnen krijgen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:01 schreef AnneX het volgende:
Oh, en golfer...jij en Borisz hebben het wel vaker over de enorme oriental gepost .
En ik dacht dat het typiscch daaro was.
Dank je voor de link,want nu zie ik dat ze ook in U zitten.
En waar ?... In klein Turkije ofwel de A'damse straatweg.
Gelukkig, sterk België = goed voor Nederlandquote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef borisz het volgende:
Mensen Schrik niet.
Er is nu echt een regering in Belgie. Er is een akkoord over de verdeling van de ministersposten.
Het is een druk bestaan, werkloos zijnquote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog steeds geen regen of onweer hier
En ik ben nog steeds niet buiten geweestNet ekker gedanst en ga straks douchen en aankleden
En daarom ga ik zo weer eens aan de slag met zoutdeeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een druk bestaan, werkloos zijn
Waar gaat dat over? Moet eigenlijk nog een nieuwe serie hebben nu ik Breaking Bad helemaal heb gezien.quote:
Intriges en bendes in Atlantic City tijdens de drooglegging begin vorige eeuw.quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Felagund het volgende:
Waar gaat dat over? Moet eigenlijk nog een nieuwe serie hebben nu ik Breaking Bad helemaal heb gezien.
Ja heel drukquote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een druk bestaan, werkloos zijn
Klaar met de conclusies! (concept, that is)quote:
Je hebt nog mooi de tijd om de boel helemaal netjes af te werken lijkt me jaquote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klaar met de conclusies! (concept, that is)![]()
Nu nog aanbevelingen en die weer verwerken in een adviesrapport.
Ik vind het best wel raar om nu in feite gewoon mijn afstudeeronderzoek op papier te hebben.
Ik ga het gewoon redden
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klaar met de conclusies! (concept, that is)![]()
Nu nog aanbevelingen en die weer verwerken in een adviesrapport.
Ik vind het best wel raar om nu in feite gewoon mijn afstudeeronderzoek op papier te hebben.
Ik ga het gewoon redden
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor looptquote:Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nog mooi de tijd om de boel helemaal netjes af te werken lijkt me ja![]()
![]()
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor loopt
Dat heb je dan geleerd...quote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor loopt
Ze heeft de lagere school overgeslagenquote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb je dan geleerd...
/ 10 jaar???
Aha. ...quote:Op maandag 5 december 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze heeft de lagere school overgeslagen![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef AnneX het volgende:
Goooolfer, Nigella doet mosselen op rtl 4 oehoe...
De combinatie alleen al. Nigella en mossel....quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef AnneX het volgende:
Goooolfer, Nigella doet mosselen op rtl 4 oehoe...
quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]en ze krijgt het nog voor elkaar ze er lekker uit te laten zien ook
Blijft lang hangen bij je... vervelend meid. Sterkte!quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Lieen beter laat dan nooit
Na 2 weken ziek te zijn geweest en alleen maar gedanst te hebben
Heb ik net weer even hardgelopen, ging redelijk maar had nog wel veel hoestbuien![]()
Ik wil me gewoon weer 100% voelen
Kijk uit, straks wordt jij zijn 'stomme' oomquote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Klaar met alle besprekingen vandaag. Zo maar eens kijken hoe mijn neefje teleurgesteld gaat zijn over zijn grote pakket
Nee, dan wordt het 'stomme Sinterklaas' he.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk uit, straks wordt jij zijn 'stomme' oom
Ja, ik reken de basisschool niet mee qua zelf plannen e.dquote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb je dan geleerd...
/ 10 jaar???
Je weet het snel genoeg als ze falen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo, sollicitatieprocedure afgerondZware bevalling uiteindelijk, maar uiteindelijk wel de goede selectie gemaakt denk ik
Dan ligt het uiteraard aan de incompetente manager die er niet uithaalt wat er in zitquote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet het snel genoeg als ze falen.
Uiteraard. En de incompetente persoon die ze geselecteerd heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 17:45 schreef TAV74 het volgende:
Dan ligt het uiteraard aan de incompetente manager die er niet uithaalt wat er in zit
Dat laatste lijkt me uiteraard uitgeslotenquote:Op maandag 5 december 2011 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. En de incompetente persoon die ze geselecteerd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sint heeft het goed gedaan?quote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Er loopt hier een vijfjarige te stuiteren
quote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
En speciaal voor G:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*druip*There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Afschieten zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatver, Eén vandaag over stroperskotsmisselijk word ik van die lui
Je valt op vrouwen met een snor?quote:
Ze heeft geen snor. Haar bovenlip krult een beetje naar boven.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je valt op vrouwen met een snor?
Hij is nu bezig. Het snelheidsrecord cadeau uitpakken wordt nu verbrokenquote:
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 december 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed! Er ging hier iemand van enthousiast naar een tikkie hyper naar off-the-scale hyper![]()
Dat zou te makkelijk zijn.. uren langzaam laten stikken in een strop zoals ze de dieren aandoen lijkt me beterquote:
Ik geloof niet in 'oog om oog' .quote:Op maandag 5 december 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn.. uren langzaam laten stikken in een strop zoals ze de dieren aandoen lijkt me beter
Het is dan ook niet bepaald serieus Krakke..quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geloof niet in 'oog om oog' .
Dat komt door het scheren.quote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft geen snor. Haar bovenlip krult een beetje naar boven.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt door het scheren.
Zelfde effect als je een schaar langs een lint haalt, dan krult dat ook.
Ik wil niet weten hoe jouw bovenlip krult.quote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
42 GB, oftewel 86 afleveringen van Masterchef Australië seizoen 3, zijn binnen.
Jij kent ze toch allemaal al?quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale crasht op de bank tussen Bluezz & Golfer in voor een Masterchef marathon
Ja en de herhalingen ook. Ik vind het gewoon zo leuk!quote:
Je hoeft het niet in 1x te kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er wel eens aan gedacht het te gaan kijken; maar de énorme hoeveelheid afleveringen schrikt me te erg af.
En ik wil weg naar Lein, moet nog 2 uur wachten voor ik weg kan.
Dus pyjamaparty?quote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Lein heeft late dienst, vandaar. En we hadden geen enkele andere datum dat we allebei kondenLastig hoor, beiden in de zorg aan het werk met wisselende werktijden en dagen
Kan je dan niet alvast bij Kaas terecht?quote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Lein heeft late dienst, vandaar. En we hadden geen enkele andere datum dat we allebei kondenLastig hoor, beiden in de zorg aan het werk met wisselende werktijden en dagen
Je rijdt naar huis.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dus pyjamaparty?
Ik moet trouwens niks zeggen met zo laat reizen..... wat doe ik iedere keer na optredens om 3u 's nachts?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Kan je dan niet alvast bij Kaas terecht?
Ik ook een beetjequote:
Ik ga zo al naar bedquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je dan niet alvast bij Kaas terecht?
Jij moet er om 6 uur weer uit, toch?quote:
Ik zou maar wat graag gereden willen worden...quote:Op maandag 5 december 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat kan niet hoor!
En ja, idd, FFT haha! Jij reist vaak nog laat en ik word gereden door de trein; jij moet zelf rijden.
Geinig idee allemaal, krak, maar nee, ik zie het nut niet inquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Sleu-tel.Of Isa belt je even wakker.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sleu-tel.Of Isa belt je even wakker.
Je kent hem erg goedquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ross gaat dik feesten vannacht dus!
Wowen?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geinig idee allemaal, krak, maar nee, ik zie het nut niet inKaas wil slapen, Lein is er niet, wat moet ik daar dan? Fokken? Oh wacht!
Of hij gaat heel hard huilen omdat jij er niet bentquote:
Wat zeg ik nouquote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ja Isa, 5:30 gaat ie voor de 1e keer. Ik wil de sleutel hier wel neerleggen hoor, maar dat moet je zelf maar weten.
In geval van nood ben je welkom!quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zeg ik nouDat die anderen zoiets verzinnen is hun ding, niet de mijne
Ga jij maar lekker slapen straks, ik kom vanzelf met Lein die kant opIk weet dat ik welkom ben
We helpen je alleen maar hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zeg ik nouDat die anderen zoiets verzinnen is hun ding, niet de mijne
van nood of val dood?quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In geval val nood ben je welkom!
Waarmee precies?quote:
Dat klinkt een beetje als je vorige werk?quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Het sint-festijn is klaar. Meneer scoorde 6 dozen legoEn het politiebureau was alltime favourite. Toch leuk om te zien
En er moest gelijk gebouwd worden
Nu lig ik lekker in bed. Het lijkt wel alsof mijn werk energie blijft vretenBen compleet gaar.
Alleen is dit leuk en dat nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als je vorige werk?
ik lag voorheen ook altijd om 21:00 uur in bed. en zondags doe ik dat nog steeds.quote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Krak! (en vind je het gek dat je zo vroeg wakker bent als je om 21:00 gaat slapen)
Dat vraag ik me bij ouders die klagen dat hun kind er al om 6 uur 's morgens uit is ook altijd af. Je stopt dat kind zelf rond 6-7 uur 's avonds in bed. Moet het dan langer dan 12 uur slapen?
En hoe laat sta je dan op?quote:Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef z80 het volgende:
ik lag voorheen ook altijd om 21:00 uur in bed. en zondags doe ik dat nog steeds.
het is dat het nu niet meer uit komt met sporten en eten. grote kans dat ik volgend jaar als ik niet meer zwem weer rond 21:00 ga slapen.
Herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Ik slaap pas na 0:00 ongeacht hoe laat ik in mijn nest lig.
afhankelijk hoe laat ik de deur uit moet 07:00 of 07:30.quote:
Het is maar wat lastig de bioklok van een kind te beinvloeden weet ik uit ervaringquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Krak! (en vind je het gek dat je zo vroeg wakker bent als je om 21:00 gaat slapen)
Dat vraag ik me bij ouders die klagen dat hun kind er al om 6 uur 's morgens uit is ook altijd af. Je stopt dat kind zelf rond 6-7 uur 's avonds in bed. Moet het dan langer dan 12 uur slapen?
Heb jij meer dan 10 uur slaap nodig?quote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef z80 het volgende:
afhankelijk hoe laat ik de deur uit moet 07:00 of 07:30.
Sinds ik werk heb ik daar geen last meer van moet ik zeggen, beetje ritme doet wonderen bij mij.quote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Ik slaap pas na 0:00 ongeacht hoe laat ik in mijn nest lig.
Dat schiet dan ook niet opquote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Het is maar wat lastig de bioklok van een kind te beinvloeden weet ik uit ervaring
Je laat ze rennen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan tot 22 uur en om 6 uur gaan ze daar gewoon weer mee door hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |