LOLquote:Op maandag 5 december 2011 06:30 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat ik de blikken van mijn collega's later vandaag niet kan zien
En deze stumble vond ik grappig: http://www.fovero.gr/fun-stuff/90s-vs-00s
quote:Op maandag 5 december 2011 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....
Hier ookquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef TAV74 het volgende:
Zoals verwacht zijn de nieuwe printers ook K met perenSta nu eerst een minuut in te loggen voor ik, uiteraard langzamer dan voorheen, kan afdrukken
Onzin. Vorige apparaten waren meer dan uitstekend. Maar blijkbaar is de eindgebruiker niet zo'n belangrijke factor. Feit dat er nu gewoon wachtrijen staan hebben ze vast niet meegenomen in de berekeningen.quote:
Ze hebben op het aantal printers bezuinigd en er 1 per verdieping neergezet?quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin. Vorige apparaten waren meer dan uitstekend. Maar blijkbaar is de eindgebruiker niet zo'n belangrijke factor. Feit dat er nu gewoon wachtrijen staan hebben ze vast niet meegenomen in de berekeningen.
Dat hadden we al, en dat functioneert prima, zijn van die enorme multifunctionals (printen, faxen en kopieren). Maar dan moeten de apparaten die er staan wel voldoende snelheid hebben om de vraag aan te kunnen. Deze zijn echt een fractie langzamer, vragen nog een extra inlog en hebben minder papiercapaciteit waardoor ze nogal vaak zonder papier staan.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben op het aantal printers bezuinigd en er 1 per verdieping neergezet?
Donderdag eerste afspraakquote:Op maandag 5 december 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
Mailtje naar begeleider om een eerste gesprek te hebben mbt thesis.
Bij EY hadden ze daar op een gegeven moment het toegangspasje voorquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef TAV74 het volgende:
Zoals verwacht zijn de nieuwe printers ook K met perenSta nu eerst een minuut in te loggen voor ik, uiteraard langzamer dan voorheen, kan afdrukken
Stoofpeertjesquote:
Maar wel goedkoper qua out-of-pocket kostenquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hadden we al, en dat functioneert prima, zijn van die enorme multifunctionals (printen, faxen en kopieren). Maar dan moeten de apparaten die er staan wel voldoende snelheid hebben om de vraag aan te kunnen. Deze zijn echt een fractie langzamer, vragen nog een extra inlog en hebben minder papiercapaciteit waardoor ze nogal vaak zonder papier staan.
eendimensionaal geredeneerd is het inderdaad een geweldige vooruitgangquote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel goedkoper qua out-of-pocket kosten
Het is management hequote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
eendimensionaal geredeneerd is het inderdaad een geweldige vooruitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |