Dit ritme is heel normaal voor mij.quote:Op maandag 5 december 2011 06:13 schreef Vork het volgende:
Je kunt wel merken wie er hier een verstoord slaapritme heeft
Waarom moet je nu zo achterlijk vroeg beginnen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 06:17 schreef Vork het volgende:
Same here. Voorheen was die noodzaak er ook niet. Maar ik vrees nu dat ik tot eind maart maar beter achterlijk vroeg moet of kan beginnen.
Teringdruk en superveel achterstand. Ik bedien o.a. wat apparaten die niet sneller kunnen, maar hoe eerder ik begin, hoe meer er gedaan kan worden. Om die reden was ik zaterdag dus ook al de klos.quote:Op maandag 5 december 2011 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moet je nu zo achterlijk vroeg beginnen dan?
Haha, leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 06:16 schreef Isabeau het volgende:
Ikke niet hoor
Goedemorgen!
Ik heb een briefje met een mededeling op het kantoor gelegd waar ik overdag werk; staat daar een mand vol kleine sintcadeautjes met een opgerold A4tje erop geplakt met ieders naam. Dus ik haal de mijne er tussenuit (ben er pas woensdag weer) en denk: wat leuk! Zit er een waanzinnig dubbelzinnig gedicht bijNou ja, zeg maar niet iets wat ik op mijn werk verwacht aan te treffen.
Weet je ook wie daar verantwoordelijk voor is?quote:Op maandag 5 december 2011 06:16 schreef Isabeau het volgende:
Ikke niet hoor
Goedemorgen!
Ik heb een briefje met een mededeling op het kantoor gelegd waar ik overdag werk; staat daar een mand vol kleine sintcadeautjes met een opgerold A4tje erop geplakt met ieders naam. Dus ik haal de mijne er tussenuit (ben er pas woensdag weer) en denk: wat leuk! Zit er een waanzinnig dubbelzinnig gedicht bijNou ja, zeg maar niet iets wat ik op mijn werk verwacht aan te treffen.
Geen idee! Maar ik krijg de neiging er een briefje bij te leggen dat het vooral niet van mij isquote:Op maandag 5 december 2011 06:19 schreef Vork het volgende:
Weet je ook wie daar verantwoordelijk voor is?
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....quote:
Nee, maar het onverwachte. Net zoals toen mijn vader een schuine mop vertelde, ik zo van:quote:Op maandag 5 december 2011 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....
Ik weet zeker dat alle anderen precies hetzelfde gedicht hebben gekregen, dus neu, niks persoonlijksquote:Op maandag 5 december 2011 06:24 schreef Vork het volgende:
Lange benen? Zo lang was je toch ook weer niet? Was het verder nog een beetje persoonlijk gericht gedicht, of iets algemeens?
LOLquote:Op maandag 5 december 2011 06:30 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat ik de blikken van mijn collega's later vandaag niet kan zien
En deze stumble vond ik grappig: http://www.fovero.gr/fun-stuff/90s-vs-00s
quote:Op maandag 5 december 2011 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn stijl om op mijn werk aangesproken te worden op mijn stevige borsten en lange benen....
Hier ookquote:
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef TAV74 het volgende:
Zoals verwacht zijn de nieuwe printers ook K met perenSta nu eerst een minuut in te loggen voor ik, uiteraard langzamer dan voorheen, kan afdrukken
Onzin. Vorige apparaten waren meer dan uitstekend. Maar blijkbaar is de eindgebruiker niet zo'n belangrijke factor. Feit dat er nu gewoon wachtrijen staan hebben ze vast niet meegenomen in de berekeningen.quote:
Ze hebben op het aantal printers bezuinigd en er 1 per verdieping neergezet?quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onzin. Vorige apparaten waren meer dan uitstekend. Maar blijkbaar is de eindgebruiker niet zo'n belangrijke factor. Feit dat er nu gewoon wachtrijen staan hebben ze vast niet meegenomen in de berekeningen.
Dat hadden we al, en dat functioneert prima, zijn van die enorme multifunctionals (printen, faxen en kopieren). Maar dan moeten de apparaten die er staan wel voldoende snelheid hebben om de vraag aan te kunnen. Deze zijn echt een fractie langzamer, vragen nog een extra inlog en hebben minder papiercapaciteit waardoor ze nogal vaak zonder papier staan.quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben op het aantal printers bezuinigd en er 1 per verdieping neergezet?
Donderdag eerste afspraakquote:Op maandag 5 december 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
Mailtje naar begeleider om een eerste gesprek te hebben mbt thesis.
Bij EY hadden ze daar op een gegeven moment het toegangspasje voorquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef TAV74 het volgende:
Zoals verwacht zijn de nieuwe printers ook K met perenSta nu eerst een minuut in te loggen voor ik, uiteraard langzamer dan voorheen, kan afdrukken
Stoofpeertjesquote:
Maar wel goedkoper qua out-of-pocket kostenquote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hadden we al, en dat functioneert prima, zijn van die enorme multifunctionals (printen, faxen en kopieren). Maar dan moeten de apparaten die er staan wel voldoende snelheid hebben om de vraag aan te kunnen. Deze zijn echt een fractie langzamer, vragen nog een extra inlog en hebben minder papiercapaciteit waardoor ze nogal vaak zonder papier staan.
eendimensionaal geredeneerd is het inderdaad een geweldige vooruitgangquote:Op maandag 5 december 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel goedkoper qua out-of-pocket kosten
Het is management hequote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
eendimensionaal geredeneerd is het inderdaad een geweldige vooruitgang
Wat een geheugenquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:
Wat een koele plannen van B en schd L!![]()
kWeet wel dat je foto's maakte en ging kijken.
Iedere avond een voeten ijsbad nemen.
Zullen wij je eraan herinneren...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |