Ik wil niet weten hoe jouw bovenlip krult.quote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt door het scheren.
Zelfde effect als je een schaar langs een lint haalt, dan krult dat ook.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat komt door het scheren.
Zelfde effect als je een schaar langs een lint haalt, dan krult dat ook.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
42 GB, oftewel 86 afleveringen van Masterchef Australië seizoen 3, zijn binnen.
Jij kent ze toch allemaal al?quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale crasht op de bank tussen Bluezz & Golfer in voor een Masterchef marathon
Ja en de herhalingen ook. Ik vind het gewoon zo leuk!quote:
Je hoeft het niet in 1x te kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er wel eens aan gedacht het te gaan kijken; maar de énorme hoeveelheid afleveringen schrikt me te erg af.
En ik wil weg naar Lein, moet nog 2 uur wachten voor ik weg kan.
Dus pyjamaparty?quote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Lein heeft late dienst, vandaar. En we hadden geen enkele andere datum dat we allebei kondenLastig hoor, beiden in de zorg aan het werk met wisselende werktijden en dagen
Kan je dan niet alvast bij Kaas terecht?quote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Lein heeft late dienst, vandaar. En we hadden geen enkele andere datum dat we allebei kondenLastig hoor, beiden in de zorg aan het werk met wisselende werktijden en dagen
Je rijdt naar huis.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dus pyjamaparty?
Ik moet trouwens niks zeggen met zo laat reizen..... wat doe ik iedere keer na optredens om 3u 's nachts?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Kan je dan niet alvast bij Kaas terecht?
Ik ook een beetjequote:
Ik ga zo al naar bedquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je dan niet alvast bij Kaas terecht?
Jij moet er om 6 uur weer uit, toch?quote:
Ik zou maar wat graag gereden willen worden...quote:Op maandag 5 december 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat kan niet hoor!
En ja, idd, FFT haha! Jij reist vaak nog laat en ik word gereden door de trein; jij moet zelf rijden.
Geinig idee allemaal, krak, maar nee, ik zie het nut niet inquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Sleu-tel.Of Isa belt je even wakker.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sleu-tel.Of Isa belt je even wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |