Heldquote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Telefoontje uit Rijswijk, ze vieren hier gezellig oud & nieuw ennnnnnschdochter L. en ik gaan ons plannetje wat we al jaren roepen dan eindelijk uitvoeren![]()
Even heel erg over getwijfeld maar toch besloten het niet te doen. Voor een lunch alleen zolang onderweg zijn hebben we er niet voor over. Maar het is een mooie en zeker goedkope aanbieding, dat wel.quote:
Jaaaah!!quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zie je het nog een beetje zitten met het huis, plenkie?
Ja, dat is straks in de grote stad vast wel anders.quote:Op maandag 5 december 2011 00:00 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik bij de Italiaan ga eten bij ons in de straat en ik heb geen cash bij me, (je kan er niet pinnen) zegt de eigenaar: "Oh maak 't maar over hoor"
Dat is in de stad juist.quote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is straks in de grote stad vast wel anders.
Oh, dat is dan wel helemaal tof.quote:
Oooh zo leukquote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
Ben maar eens begonnen met het downen van Masterchef Autarlie, 3e seizoen. Is wel alles bij elkaar bijna 42 GB. Duurt dus nog wel even.
Om de hoek bij Otterdam.quote:
Gebruikelijke torrentsites.quote:Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh zo leuk
Waar haal je dat vandaan?
Omdat je op Fok! daarvoor in het openbaar geen reclame mag maken of niet naar mag verwijzen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo geheim over downloads
Ies illegaalquote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo geheim over downloads
Bunga bungaquote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef borisz het volgende:
Tiger woods wint na 2 jaar weer toernooi. Hij wint de Chevron World Challenge op de PGAtour.
Aha ok!quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat je op Fok! daarvoor in het openbaar geen reclame mag maken of niet naar mag verwijzen.
Duurt nog wel even voordat we kunnen gaan kijken. Tering, ik zie nu dat het 86 afleveringen zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Aha ok!
Als jullie gaan kijken; Ik ben fan van Peter Vickery en Kumar Pereira (= oudste deelnemer ooit).
Ben benieuwd hoe jullie het vinden!
Doe dat nou nie-hiet!!!quote:Op maandag 5 december 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
In je ogen wrijven nadat je rode pepertjes hebt gesneden is niet slim, golfer.
Kan best jaquote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat we kunnen gaan kijken. Tering, ik zie nu dat het 86 afleveringen zijn.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat we kunnen gaan kijken. Tering, ik zie nu dat het 86 afleveringen zijn.
Met alle andere series en ook nog films die we nog op de plank hebben liggen denk ik dat we volgend jaar om deze tijd wel ongeveer klaar zijn met kijken.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan best jaJe leert de deelnemers en de jury wel zo meer kennen. Hebben jullie wat te kijken
Hoe waren je sparecribs?quote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef borisz het volgende:
[..]. Zijn wel wisselend in duur.
Je hebt ze van een half uur tot twee uur.
Heerlijk zoiets voor het slapengaan vinden wijquote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef kaasplankje het volgende:
86 afleveringen Masterchef; je moet er maar zin in hebben.
Kan je nagaan als je er nog andere dingen meedoet, met die vingers.quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lik wel eens per ongeluk mn vinger af na rood pepertje snijden en dan staat het puntje van mn tong een kwartier in brand.
Slapengaan Goed idee!quote:Op maandag 5 december 2011 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk zoiets voor het slapengaan vinden wij
In je neus!!quote:Op maandag 5 december 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je er nog andere dingen meedoet, met die vingers.
Ik had na 1 aflevering zoiets van "ik wil nog veel meer zien!". 1 aflevering per avond op Net5 vond ik echt zo weinigquote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef kaasplankje het volgende:
86 afleveringen Masterchef; je moet er maar zin in hebben.
Ja mwah, eetbaar. Niet slecht, niet bijzonder. Voor spareribs ga ik wel weer naar een vleeszaak in de korte leidsedwarsstraatquote:
Daarom downloadde ik ze ook. Kan je er een paar achter elkaar kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had na 1 aflevering zoiets van "ik wil nog veel meer zien!". 1 aflevering per avond op Net5 vond ik echt zo weinig
Ja ik wist dus niet waar dat kon!quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom downloadde ik ze ook. Kan je er een paar achter elkaar kijken.
Plus Homeland en plus Boardwalk Empire. De maandag is altijd goed gevuld hier met de zondagse series uit de USA.quote:
Jurylid Gary is zo liefquote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef borisz het volgende:
Wat wel opvalt bij die Aussie versie trouwens dat alles wel positief wordt benaderd. Weinig afzeik TV.
Maar goed tijd voor. Vandaag weer aan de studie
. Laatste collegeweek van 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |