Gezondheid!quote:
Heb met verse croissantjes en kaasbroodjes in mn handen gestaan maar teruggelegdquote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Dan koop ik ook altijd dingen waar ik op dat moment zin in heb, FFT, niet handig!
De youtubefilmpjes met Skyrim-thema worden steeds idioter
Oh fijn hoor! Heb met een friteuse van de week in mn handen gestaan maar toch niet genomen want was niet een van de merken die jij zei.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
Friteuse schoongemaakt en het vet vernieuwd. Was wel weer eens hard nodig.
Kunnen we binnenkort weer nieuwe vette happen maken.
Leuk Sarabi, die pietjes zijn echt tofquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
1e poging: marsepein boetseren
Ging redelijk, ik heb ook nog niet zoveel kleuren dus soms moet je je fantasie even gebruiken
[ afbeelding ]
Morgen maak ik nog betere foto's als ze op de cupcakes staan
Wij eten gewoon allebeide knoflookquote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
De knoflook in mijn dip is lekker aan het intrekkenAlleen wonen heeft zo zijn voordelen. Vanavond lekker bruine pistoletjes flink dippen!
Preciesquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij eten gewoon allebeide knoflook
Kruidenbittertje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 04-12-2011 15:43:44 ]
Tofquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
1e poging: marsepein boetseren
Ging redelijk, ik heb ook nog niet zoveel kleuren dus soms moet je je fantasie even gebruiken
[ afbeelding ]
Morgen maak ik nog betere foto's als ze op de cupcakes staan
Gisteren haar knoflooksaus gemaakt, deed het errug goed bij de fam!quote:Op zondag 4 december 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een leuke site is dat http://www.kayotic.n btw
quote:Ramses.
In het Sarphatihuis in Amsterdam zit een oude man. Hij glimlacht. Het is nacht. De andere oudjes zijn naar hun kamers, maar hij heeft een fijn tafeltje dicht bij de piano in de grote hal. Het is wellicht de laatste nacht in het leven van de oude Ramses Shaffy. De voordeur gaat open en daar staat zijn jongere evenbeeld met glazen en wijn. Die jongere Ramses moet het hele leven nog meemaken. Hij moet nog zingen, vechten, huilen, bidden, lachen, werken én bewonderen. Hij moet nog eenzaam dwalen door het stille Amsterdam waar de auto’s en de fietsen levenloze dingen zijn. Hij moet z’n hoofd nog in z’n nek gooien in de regen om z’n smoel lekker nat te laten worden.
Cast
Jonge Ramses William Spaaij
Oude Ramses Tom Jansen
Liesbeth List Cindy Bell
Joop Admiraal Thomas Cammaert
Edith Lidewij Benus
quote:
Leuk! Je hebt toch wel genoeg plakband gebruikt he.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Het cadeautje voor mijn neefje ingepakt. Eens kijken of we hem gek kunnen krijgen morgenEr gaan twee lagen inpakpapier omheen en op de bovenste komt de naam van zijn moeder te staan
Eronder dan nog een laag met een briefje van de FOP-piet erop
Nee. Wel drie rollen inpakpapier. Maar.....plakband is ook wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk! Je hebt toch wel genoeg plakband gebruikt he.
Oh lekker! Ik heb net al 2 pistoletjes dip gegeten en die smaken naar meerquote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef borisz het volgende:
Eens kijken of de Spare-rib express fatsoenlijk eten heeft.
Ik ruik je hier helemaal. Of is dat nog die oester?quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh lekker! Ik heb net al 2 pistoletjes dip gegeten en die smaken naar meer(knoflookwaaaalm)
enne wat mailtjes strooien her en der met wat klachten ervoor? moeten ze uiteindelijk wel wat mee doen toch ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Het zal vast ook aan de winkelmanager liggen, Sun en die bij jullie is zo te lezen goed
Mijn zus was daar bijzonder goed in. Het levert gegarandeerd frustratie op.quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Wel drie rollen inpakpapier. Maar.....plakband is ook wel leuk eigenlijk
Jammer. Misschien wat stoofvocht erdoor, of had je dat gedaan?quote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Experiment Stoofpeertjesyoghurtijs uitgevoerd. Is voor verbetering vatbaar. Hoewel ik meer stoofpeertjes heb gebruikt dan normaal met aardbeien is de smaak maar heel vaag doorgekomen. Geen overheersende stoofperensmaak dus. Had ik wel gehoopt eigenlijk.
Zo dat was teruglezen 3.0 hobquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
enne wat mailtjes strooien her en der met wat klachten ervoor? moeten ze uiteindelijk wel wat mee doen toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |