Vanaf de bureaustoel? Zou idd een optie kunnen zijn, maar die stond wel heel erg uit de route. Ik ga mijn CD's maar naar achter schuiven denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Springen van je bureau, of nog hoger, de rugleuning van je bureastoel zo hop de kast in
Herinrichten dus Pee?
Die van ons staat denk ik al bijna twee jaar vrijwel ongebruikt in de kast. Het laatste jaar is ie daar sowieso niet meer uit geweest.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
Friteuse schoongemaakt en het vet vernieuwd. Was wel weer eens hard nodig.
Kunnen we binnenkort weer nieuwe vette happen maken.
Klein latje er voor dat ze iig meer moeite moeten doen om die dingen er af te kieperen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanaf de bureaustoel? Zou idd een optie kunnen zijn, maar die stond wel heel erg uit de route. Ik ga mijn CD's maar naar achter schuiven denk ikDan kunnen ze er iig niet meer achter en schuiven ze ze ook niet eraf als ze omhoog gaan.
Neh, da's alleen maar lastig. Ik heb nu alles naar achter geschoven. Eens kijken of dat verbetering oplevert. En dan voor Sint maar een aantal nieuwe doosjes vragenquote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klein latje er voor dat ze iig meer moeite moeten doen om die dingen er af te kieperen?
Gezondheid!quote:
Heb met verse croissantjes en kaasbroodjes in mn handen gestaan maar teruggelegdquote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Dan koop ik ook altijd dingen waar ik op dat moment zin in heb, FFT, niet handig!
De youtubefilmpjes met Skyrim-thema worden steeds idioter
Oh fijn hoor! Heb met een friteuse van de week in mn handen gestaan maar toch niet genomen want was niet een van de merken die jij zei.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
Friteuse schoongemaakt en het vet vernieuwd. Was wel weer eens hard nodig.
Kunnen we binnenkort weer nieuwe vette happen maken.
Leuk Sarabi, die pietjes zijn echt tofquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
1e poging: marsepein boetseren
Ging redelijk, ik heb ook nog niet zoveel kleuren dus soms moet je je fantasie even gebruiken
[ afbeelding ]
Morgen maak ik nog betere foto's als ze op de cupcakes staan
Wij eten gewoon allebeide knoflookquote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
De knoflook in mijn dip is lekker aan het intrekkenAlleen wonen heeft zo zijn voordelen. Vanavond lekker bruine pistoletjes flink dippen!
Preciesquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij eten gewoon allebeide knoflook
Kruidenbittertje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 04-12-2011 15:43:44 ]
Tofquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
1e poging: marsepein boetseren
Ging redelijk, ik heb ook nog niet zoveel kleuren dus soms moet je je fantasie even gebruiken
[ afbeelding ]
Morgen maak ik nog betere foto's als ze op de cupcakes staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |