Of je maakt een lekkere stamppotquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een keer heel chique gegeten in Utrecht en daar kregen we gegrilde oester. Dat vond zelfs mijn moeder lekker![]()
Oh heerlijk geslapen, hadden we nodig geloof ik. Vandaag alleen wat boskippen halen, vanavond uit eten bij mijn neefje (tapas) en morgen een grand dessert voor 2 maken
Misschien maar gewoon simpele stamppot vooraf doen?
Wie zegt dat een simpele stamppot niet lekker is dan??quote:
haphaphapquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie zegt dat een simpele stamppot niet lekker is dan??![]()
Ik ga morgen iig wittechocolademousse maken, heb nog nooit chocomousse gemaakt dus wordt tijd. En wellicht een simpele ongebakken cheesecake achtig iets er bij. En dan als bodem ipv koekjes wat pepernoten gebruiken had ik bedacht
Ik ook niet, en ik haat kweekzalm en gourmetten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Half 9 al wakkerPiet; ik ben geen voetballiefhebber
Witte is helemaal niet lekker, alleen maar zoet en vet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie zegt dat een simpele stamppot niet lekker is dan??![]()
Ik ga morgen iig wittechocolademousse maken, heb nog nooit chocomousse gemaakt dus wordt tijd. En wellicht een simpele ongebakken cheesecake achtig iets er bij. En dan als bodem ipv koekjes wat pepernoten gebruiken had ik bedacht
smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Witte is helemaal niet lekker, alleen maar zoet en vet.
Okay, maak eens twee keer mousse, een keer met witte en een keer met donkere, de rest houd je hetzelfde en kijk welke je het lekkerst vindt.quote:
Ik weet wel welke ik het lekkerste ga vinden hoor. Maar dat maakt niet dat witte niet óók lekker kan zijn. Plus: ik maak het voor een wittechocolade-fanquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, maak eens twee keer mousse, een keer met witte en een keer met donkere, de rest houd je hetzelfde en kijk welke je het lekkerst vindt.
Je hebt er personeel voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
@FFT: geen schoonmaakactie nodig. Ik heb het anders opgelost
Blaadje papier eronder en dan door het huis schuifelenquote:
Ik dacht aan harig personeel met een rasptongetje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blaadje papier eronder en dan door het huis schuifelen
Zo goed heb ik ze niet afgerichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht aan harig personeel met een rasptongetje.
Geen idee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Over kweekzalm hè, is de term 'wilde zalm' eigenlijk beschermd? De Lidl verkocht al een tijdje zalm en een tijd geleden kwam daar 'wilde zalm' bij in het assortiment, maar die was goedkoper dan het pakje waar alleen zalm op stond.
Goedemorgen overigens! Ik heb voor het eerst in 2 jaar of zo echt uitgeslapenIk droomde dat ik een doosje van god kreeg en toen ik het opende kwam er rood poeder uit wat zich verspreide en alle slechte mensen dood maakte
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Het zal vast ook aan de winkelmanager liggen, Sun en die bij jullie is zo te lezen goed
Hier ook. Nooit klachten over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoor wel vaker over het groente en fruit van de appie maar vind het bij onze eigenlijk meer dan prima over het algemeenVaak beter dan de groenteboer zelfs
Paar jaar geleden moest ik lachen dat ze in een supermarkt in Stokbroodland een speciaal dametje hadden om de stickers voor groente en fruit te laten printenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef krakkemieke het volgende:
In Frankrijk doen ze het leuk met de ananas. Die kan je laten schillen en snijden op de groente afdeling.
Sterker, je moet je groente en fruit laten afwegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Paar jaar geleden moest ik lachen dat ze in een supermarkt in Stokbroodland een speciaal dametje hadden om de stickers voor groente en fruit te laten printen
Appie is redelijk tot goed ja tegenwoordig. Bij voorkeur toch wel de markt, goed spul
. Deka is echt niets de laatste tijd.
Wij hebben dat een beetje met vader en zoon. Zoon is de baas en regelt alles met personeel en zo, vader is ooit begonnen als groenteboer en is de baas over de groente en fruit afdeling. En die heeft die gastheerfunctie, want je komt er niet makkelijk voorbijquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ze hebben het altijd erg goed voor elkaar moet ik zeggen. Aardige lui ook. Moeder en zoon zitten er op. Zoon is manager, moeder leidt de caissières en zo. Fungeert een beetje als gastvrouw ook vaak.
Ja geweldig is dat. Hier ook altijd een welkom met een uitbundig 'Haayiii' van Jennie. Het is dan misschien een grote supermarktketen maar het voelt als een kleine dorpswinkelquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben dat een beetje met vader en zoon. Zoon is de baas en regelt alles met personeel en zo, vader is ooit begonnen als groenteboer en is de baas over de groente en fruit afdeling. En die heeft die gastheerfunctie, want je komt er niet makkelijk voorbij'Wicht, wil je 'n lekker stukje mandarijn? Een paar druiven? Kaki-fruit? Aardbeien? Kersen?'
Er stond wilde zalm op het pak, geen idee of dat kweek is maar wij vonden het lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik haat kweekzalm en gourmetten.
Zal vast gelukt zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Chocolademousse is klaarHoop dat hij luchtig genoeg is geworden, had het idee dat de slagroom iets te snel slap werd maar we gaan het zien. Heb een klein restje in een apart bakje gedaan om vanavond even te proeven alvast
Same herequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was me een partij (uit)slapen.
Ga anders eens fijn gezellig gourmettenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef RobinOok het volgende:
Hm, goed idee, vanavond een lekker stukje dikke, vette kweekzalm op ons bordje. YUM!![]()
Tijdens het voetballen en het gourmetten? Top-idee!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef RobinOok het volgende:
Hm, goed idee, vanavond een lekker stukje dikke, vette kweekzalm op ons bordje. YUM!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |