Of je maakt een lekkere stamppotquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een keer heel chique gegeten in Utrecht en daar kregen we gegrilde oester. Dat vond zelfs mijn moeder lekker![]()
Oh heerlijk geslapen, hadden we nodig geloof ik. Vandaag alleen wat boskippen halen, vanavond uit eten bij mijn neefje (tapas) en morgen een grand dessert voor 2 maken
Misschien maar gewoon simpele stamppot vooraf doen?
Wie zegt dat een simpele stamppot niet lekker is dan??quote:
haphaphapquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie zegt dat een simpele stamppot niet lekker is dan??![]()
Ik ga morgen iig wittechocolademousse maken, heb nog nooit chocomousse gemaakt dus wordt tijd. En wellicht een simpele ongebakken cheesecake achtig iets er bij. En dan als bodem ipv koekjes wat pepernoten gebruiken had ik bedacht
Ik ook niet, en ik haat kweekzalm en gourmetten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Half 9 al wakkerPiet; ik ben geen voetballiefhebber
Witte is helemaal niet lekker, alleen maar zoet en vet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie zegt dat een simpele stamppot niet lekker is dan??![]()
Ik ga morgen iig wittechocolademousse maken, heb nog nooit chocomousse gemaakt dus wordt tijd. En wellicht een simpele ongebakken cheesecake achtig iets er bij. En dan als bodem ipv koekjes wat pepernoten gebruiken had ik bedacht
smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Witte is helemaal niet lekker, alleen maar zoet en vet.
Okay, maak eens twee keer mousse, een keer met witte en een keer met donkere, de rest houd je hetzelfde en kijk welke je het lekkerst vindt.quote:
Ik weet wel welke ik het lekkerste ga vinden hoor. Maar dat maakt niet dat witte niet óók lekker kan zijn. Plus: ik maak het voor een wittechocolade-fanquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, maak eens twee keer mousse, een keer met witte en een keer met donkere, de rest houd je hetzelfde en kijk welke je het lekkerst vindt.
Je hebt er personeel voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
@FFT: geen schoonmaakactie nodig. Ik heb het anders opgelost
Blaadje papier eronder en dan door het huis schuifelenquote:
Ik dacht aan harig personeel met een rasptongetje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blaadje papier eronder en dan door het huis schuifelen
Zo goed heb ik ze niet afgerichtquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht aan harig personeel met een rasptongetje.
Geen idee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Over kweekzalm hè, is de term 'wilde zalm' eigenlijk beschermd? De Lidl verkocht al een tijdje zalm en een tijd geleden kwam daar 'wilde zalm' bij in het assortiment, maar die was goedkoper dan het pakje waar alleen zalm op stond.
Goedemorgen overigens! Ik heb voor het eerst in 2 jaar of zo echt uitgeslapenIk droomde dat ik een doosje van god kreeg en toen ik het opende kwam er rood poeder uit wat zich verspreide en alle slechte mensen dood maakte
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Het zal vast ook aan de winkelmanager liggen, Sun en die bij jullie is zo te lezen goed
Hier ook. Nooit klachten over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoor wel vaker over het groente en fruit van de appie maar vind het bij onze eigenlijk meer dan prima over het algemeenVaak beter dan de groenteboer zelfs
Paar jaar geleden moest ik lachen dat ze in een supermarkt in Stokbroodland een speciaal dametje hadden om de stickers voor groente en fruit te laten printenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef krakkemieke het volgende:
In Frankrijk doen ze het leuk met de ananas. Die kan je laten schillen en snijden op de groente afdeling.
Sterker, je moet je groente en fruit laten afwegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Paar jaar geleden moest ik lachen dat ze in een supermarkt in Stokbroodland een speciaal dametje hadden om de stickers voor groente en fruit te laten printen
Appie is redelijk tot goed ja tegenwoordig. Bij voorkeur toch wel de markt, goed spul
. Deka is echt niets de laatste tijd.
Wij hebben dat een beetje met vader en zoon. Zoon is de baas en regelt alles met personeel en zo, vader is ooit begonnen als groenteboer en is de baas over de groente en fruit afdeling. En die heeft die gastheerfunctie, want je komt er niet makkelijk voorbijquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ze hebben het altijd erg goed voor elkaar moet ik zeggen. Aardige lui ook. Moeder en zoon zitten er op. Zoon is manager, moeder leidt de caissières en zo. Fungeert een beetje als gastvrouw ook vaak.
Ja geweldig is dat. Hier ook altijd een welkom met een uitbundig 'Haayiii' van Jennie. Het is dan misschien een grote supermarktketen maar het voelt als een kleine dorpswinkelquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben dat een beetje met vader en zoon. Zoon is de baas en regelt alles met personeel en zo, vader is ooit begonnen als groenteboer en is de baas over de groente en fruit afdeling. En die heeft die gastheerfunctie, want je komt er niet makkelijk voorbij'Wicht, wil je 'n lekker stukje mandarijn? Een paar druiven? Kaki-fruit? Aardbeien? Kersen?'
Er stond wilde zalm op het pak, geen idee of dat kweek is maar wij vonden het lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik haat kweekzalm en gourmetten.
Zal vast gelukt zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Chocolademousse is klaarHoop dat hij luchtig genoeg is geworden, had het idee dat de slagroom iets te snel slap werd maar we gaan het zien. Heb een klein restje in een apart bakje gedaan om vanavond even te proeven alvast
Same herequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was me een partij (uit)slapen.
Ga anders eens fijn gezellig gourmettenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef RobinOok het volgende:
Hm, goed idee, vanavond een lekker stukje dikke, vette kweekzalm op ons bordje. YUM!![]()
Tijdens het voetballen en het gourmetten? Top-idee!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef RobinOok het volgende:
Hm, goed idee, vanavond een lekker stukje dikke, vette kweekzalm op ons bordje. YUM!![]()
Nou, toevallig zit ik daar al een paar jaar over te denken, om dat toch weer eens te doen. Misschien wel deze kerst. Lijkt me best leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga anders eens fijn gezellig gourmetten
Nee, ik hou niet van boter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:32 schreef golfer het volgende:
En toch wel met margarine klaar gemaakt?
Waarom?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef Sarabi het volgende:
Zo de boodschappen zijn ook weer gedaan, bij niet zo'n leuke winkels.
En verhalen over leuke familie supermarkten maakt me verdrietig.
In sommige Koreaanse restaurants vond ik het vreselijk stinken maar de goeie niet. Heb heerlijk genoten van de Kalbiquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:51 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dat stinken, daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Maar dat klinkt wel heel plausibel ja! Heb er opeens al een stuk minder zin in. Dat stinken is wat ik ook altijd zo haat aan Koreaanse bbq-restaurants. Ja, nee, dank je, ik weet het nu zeker, ik ga niet gourmetten. (weet trouwens niet eens of mijn ouders dat ding nog hebben, kan best dat ze die al 20 jaar geleden weggemieterd hebben, ha)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou, het is ook niet te zuur hoor, dat het niet meer te eten is. Maar een tikje minder had wel gemogenquote:
Heb je geen gewone mayo om er nog wat doorheen te mengen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet te zuur hoor, dat het niet meer te eten is. Maar een tikje minder had wel gemogen
oooh jeequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef Sarabi het volgende:
Nee, maar m'n ouders misschien wel, waar we het vanavond gaan eten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je geen gewone mayo om er nog wat doorheen te mengen?
Dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar m'n ouders misschien wel, waar we het vanavond gaan eten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef LieLie het volgende:
[..]Een gebrek aan eten zal er sowieso niet zijn
Tapasquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]met jou en jouw vader is die kans klein ja
![]()
Ik ben benieuwd wat mijn neefje allemaal serveert vanavond.
En ailoliquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer die heerlijke pata negra heeft
Ik las patat negraquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer die heerlijke pata negra heeft
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las patat negra![]()
Lekker zo'n neefje
Het is centraal gelegen. Het gezelschap komt uit heel Nederland zo ongeveer, vandaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Jullie moeten er wel een stukkie voor rijden trouwens
Dat maandmenu ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:13 schreef golfer het volgende:
Zo/ Dat was weer een enorme lading boodschappen. Maar we kunnen nu t/m maandagavond weer voort.
Morgen lekkere cataplana maken met verse kokkels enzo en maandag een Thaise groene kipcurry-maaltijd.
Vanavond bij de Vietnamees uit eten met wat vage figuren.
Op de kop af een uur, is te doen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Jullie moeten er wel een stukkie voor rijden trouwens
Maar daar gaan we niet voor. We gaan voor de OESTERS!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat maandmenu ziet er goed uit!
Aiiii!! Jullie gaan lachen.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar daar gaan we niet voor. We gaan voor de OESTERS!
Zo smerig zijn Oesters niet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aiiii!! Jullie gaan lachen.....
Oh dat geeft niet! Als het maar niet andersom isquote:
Knijper op m'n neus en direct doorslikkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo smerig zijn Oesters niet hoorBest lekker wel eigenlijk
De tip om ze de eerste keer te eten: verstand op nul en naar binnen gieten
Ze schijnen een stuk taaier te zijn dan Chinezen, die Vietnamezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Sowieso heb ik wel zin om Vietnamees te eten, eet dat nooit. Is niet hier in de buurt, alleen een paar Chinezen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef golfer het volgende:
We gaan ze niet rauw eten, maar gestoomd met allerlei saus en herrie erbij. Je proeft niets eens de echte oestersmaak.
Lekker, heb ik wat te kauwenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze schijnen een stuk taaier te zijn dan Chinezen, die Vietnamezen.
Vietnamese loempia'squote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef golfer het volgende:
We gaan ze niet rauw eten, maar gestoomd met allerlei saus en herrie erbij. Je proeft niets eens de echte oestersmaak.
Ojaaa die zijn zo lekker! Kan zo'n kraampje altijd maar moeilijk voorbij lopenquote:
Op de markt hebben een kraam die heeft altijd lekkere Vietnamese loempia'squote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom?Loopt die van jullie goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]Echt klote! Waar wonen je ouders eigenlijk nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Veel plezier en eet smakelijk!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:18 schreef z80 het volgende:
richting mijn ouders voor sniklaas en eten met het hele gezin.
Gewoon op dezelfde plek nog gelukkigquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Echt klote! Waar wonen je ouders eigenlijk nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde plek nog gelukkigDat hoop ik van harte, zal voor jullie duimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En Kramer helemaal aan gort gereden.quote:
Ook oesters eten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef borisz het volgende:
Nog ff de 10km van Sven en Jorrit Bergsma kijken en dan stennis schoppen in Bloesdaal
Dat is al helemaal mooiquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En Kramer helemaal aan gort gereden.
Wantquote:
Het is altijd leuk als Kramer eens niet wintquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Drie gemaakt waarvan foto = test = opgegeten al![]()
Wat is het? (behalve dat ik lekkere bramen zie) (hoe zou het met braamyo zijn?)quote:
tiramisu variantquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het? (behalve dat ik lekkere bramen zie) (hoe zou het met braamyo zijn?)
Ziet er goed uit!quote:
En? Hoe waren de oestersquote:
Ziek zijn is ook saaiquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziek, lig al de hele dag in bed.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker, zelfs FFT heeft een oester gegeten
Proost!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
En nu nog even een afzakkertje hier bij ons.
Toegetakeld. En er fotomateriaal door Borisz gemaakt als bewijs.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Toegetakeld. En er fotomateriaal door Borisz gemaakt als bewijs.
Eerst genieten van Opa's whiskyquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Toegetakeld. En er fotomateriaal door Borisz gemaakt als bewijs.
met het ijs niets. maar ik kan niet tegen melk. en het was echt roomijs.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
Dus jullie hebben gemeet met oesters en andere heerlijkheden.
Ben benieuwd naar de bewijs foto.
Ruikt dat lekker he P., peertjes![]()
Zet , wat is er misgegaan met roomeis
Ik vertrek was hilarisch , NOT?
Die gaan wij nu, onderuit gezakt uitbuikend, nadat Borisz en FFT zojuist de deur uitgezet vertrokken zijn even nog bekijken.quote:
En ishet een match made in heaven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gaan wij nu, onderuit gezakt uitbuikend, nadat Borisz en FFT zojuist de deur uitgezet vertrokken zijn even nog bekijken.
Eigenlijk is het net een kwakje in een schelpje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
En ishet een match made in heaven?
FFt en boris! Ik bedoel oesters?
neuh, niet echt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het net een kwakje in een schelpje.
Net Ik Vertrek bekeken. Sunny heeft bijna een tweelingzus, die daar in voorkwam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk B! Ziet er lekker uit..
Niet zo lekker als de tapas van vanavond toch..![]()
maar daar heb ik dan weer geen foto's van.. Mijn neefje had weer eens goed zijn best gedaan voor ons
Mijn gerechten: Eend en salade waren echt lekker. Ossenhaas en Zalm waren oke.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk B! Ziet er lekker uit..
Niet zo lekker als de tapas van vanavond toch..![]()
maar daar heb ik dan weer geen foto's van.. Mijn neefje had weer eens goed zijn best gedaan voor ons
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Net Ik Vertrek bekeken. Sunny heeft bijna een tweelingzus, die daar in voorkwam.
Qua uiterlijk had ze nogal wat van je, vond ik, verder niet hoor.quote:
Het is echt te erg voor woorden ook wat ik zag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:04 schreef AnneX het volgende:
Ik vertrek #24: Custom Biken in het Zweeds
Lees dan ook even het comment erbij /erna!![]()
Men heeft zelfs haar schoolbank.nl gevonden.
Ik heb The Voice aangezetquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gaan wij nu, onderuit gezakt uitbuikend, nadat Borisz en FFT zojuist de deur uitgezet vertrokken zijn even nog bekijken.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef borisz het volgende:
Hier zijn de foto's in linkjes, kwaliteit van de foto's kon soms wel iets beter, maar goed met een mobieltje gemaakt
http://i44.tinypic.com/2z9lc0k.jpg Salade met vleesreepjes
http://i43.tinypic.com/21dg36q.jpg Combo van loempia's met een oester
http://i39.tinypic.com/23j0px4.jpg Ossenhaassaté
http://i43.tinypic.com/2zp8v92.jpg coquille
http://i43.tinypic.com/2eeac5z.jpg Gestoomde zalm
http://i39.tinypic.com/ivxzeq.jpg Rijstpannetje
http://i43.tinypic.com/35jz043.jpg Zeebaars
http://i42.tinypic.com/do1cll.jpg Kipfilet met thaise pittige saus
http://i41.tinypic.com/2077vnm.jpg Eendenfilet met oestersaus
Ah dat kan. Lucky herquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua uiterlijk had ze nogal wat van je, vond ik, verder niet hoor.
Die sausquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mis Bluezz's filo-eendpakketjes
Ja eens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De foto's doen de gerechten geen eer aan BoorHet was lekkerder dan het eruit ziet zo
Zoo... die jongen heet goed zn best gedaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]echt?? Of moet ik zeggen
echt??
![]()
Zit ff te denken wat wij allemaal hadden.. Vooraf een mini pompoensoepje en toen eerst 6x koud: aardappelsalade, salade met gerookte kip, garnalenspiesje, anchovisjes, zwijnham en salade met zalm. Toen 6x warm: ossenhaaspuntjes, gegrilde meerval, rode mul in biersaus, inktvisringen, stoofpotje van super mals rund en kipspiesje. Daarbij nog aardappelschijfje en een salade maar dat was eigenlijk niet echt meer nodig. Ik vond de zwijnham, anchovisjes, de meerval, het stoofpotje en de ossenhaas het lekkerste. De inktvisringen waren weer perfect! Ook lekker, maar die had ik vaker gehad![]()
Daarna nog het tapasdesert gedeeld met vanille en citroenijs, creme brulé, chocomousse en amandelmousse en nog wat fruit. Bommetje vol nu dus
Ooh gelukkig maar. Komt zeker door de Vietnamese muziek?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed sun en Pee, stoofpeertjes ik krijg er ook weer zin an
Vandaag was niet helemaal mijn dag qua in mn vel zitten maar ik heb lekker gegeten, ben doodmoe met koppijn (al de hele dag) maar dat komt dus niet door ons gezelschap
Nja gelukkig hoeft hij het niet alleen te doenquote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoo... die jongen heet goed zn best gedaan
Hij hoefde alleen toe te kijken en orders uit te delenquote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja gelukkig hoeft hij het niet alleen te doen
Pfff nou die muziekquote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh gelukkig maar. Komt zeker door de Vietnamese muziek?
Nou, niet helemaal. Hij is restaurant eigenaar maar ook de chef. En stond net ook gewoon mee te helpen met afdrogen en zoquote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij hoefde alleen toe te kijken en orders uit te delen
Ik ben nog steeds online op zoek naar die geweldige hits die ze daar allemaal speelden. Ik wil er een CD van.quote:Op zondag 4 december 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh gelukkig maar. Komt zeker door de Vietnamese muziek?
quote:Op zondag 4 december 2011 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff nou die muziek
Nee hoor, ik stapte al niet lekker mn bed uit.
Ik vond dat ook al maar ik durfde het niet te zeggen omdat jullie lekker gegeten hadden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
De foto's doen de gerechten geen eer aan BoorHet was lekkerder dan het eruit ziet zo
Schijtplankiequote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al maar ik durfde het niet te zeggen omdat jullie lekker gegeten hadden.
Zolang het niet "De mossel van FFT" wordt vind ik het prima.quote:Op zondag 4 december 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Maar na de hit De oester van Nam Kee, hebben we nu dus de oester van FFT. als nieuwe hit.
Zonde van je geld want heeft maar 3 nummers ben ik bangquote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds online op zoek naar die geweldige hits die ze daar allemaal speelden. Ik wil er een CD van.
Geloof ons, het was echt heel jummie!quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al maar ik durfde het niet te zeggen omdat jullie lekker gegeten hadden.
En ik ben er nog steedsquote:Op zondag 4 december 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Maar na de hit De oester van Nam Kee, hebben we nu dus de oester van FFT. als nieuwe hit.
Dat soort teksten zou ik natuurlijk nooit bezigen. Wat denk je wel.quote:Op zondag 4 december 2011 00:06 schreef kaasplankje het volgende:
Zolang het niet "De mossel van FFT" wordt vind ik het prima.
Als je snel bent, heb ik morgen nog een bakkie voor jequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed sun en Pee, stoofpeertjes ik krijg er ook weer zin an
Dat zeg ik ook nietquote:
Viel super mee, was zelfs lekker! Maar ik proefde helemaal geen zee, er zat een lekker sausje opquote:
hehe mooi zoquote:Op zondag 4 december 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Viel super mee, was zelfs lekker! Maar ik proefde helemaal geen zee, er zat een lekker sausje op
Gelezen. Ik zelf vond het vandaag niet zo goed als de vorige keer. Wat mij betreft maar een 7.quote:Op zondag 4 december 2011 00:29 schreef borisz het volgende:
Kort verslagje geschreven in het recensietopic.
Staat weinig nieuwe info in tov hier
quote:
Ieuuww...quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan em van mn lijstje afstrepen. Volgende uitdaging; kikkerbilletjes
Kikkerbillen zijn prima te doen, maar smaken net als kip, vind ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan em van mn lijstje afstrepen. Volgende uitdaging; kikkerbilletjes
Nee nog niet. Maar in een sausje wil ik dat best proberen. Heb jij dat wel eens gegeten?quote:Op zondag 4 december 2011 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ieuuww...
Slakken al eens geprobeerd??
quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan em van mn lijstje afstrepen. Volgende uitdaging; kikkerbilletjes rauwe oester!;)
Ja, in kaassaus. Niets aan. Rubberen flubbers die wat zoutig smaakten maar had ook niet echt het idee dat de bereiding erg goed was eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar in een sausje wil ik dat best proberen. Heb jij dat wel eens gegeten?
Na jouw omschrijving keert mn maag zich omquote:
Ja ik hoor wel dat het rubberig is, dat lijkt mij niet lekker eten. Maar in (genoeg) knoflookboter wil ik ze wel eten. Knoflookboterquote:Op zondag 4 december 2011 00:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, in kaassaus. Niets aan. Rubberen flubbers die wat zoutig smaakten maar had ook niet echt het idee dat de bereiding erg goed was eerlijk gezegd.
Het was vooral veel te zout en veel te vet. Als tapashapje maar dan dus niet bij mijn neefje![]()
Ze waren een beetje groengrijzig.. zag er niet lekker uit vond ikquote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Na jouw omschrijving keert mn maag zich om
[..]
Ja ik hoor wel dat het rubberig is, dat lijkt mij niet lekker eten. Maar in (genoeg) knoflookboter wil ik ze wel eten. Knoflookboter
Dan zullen ze waarschijnlijk idd niet goed bereid zijn. Jammer want dat kan de ervaring verpesten. Slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze waren een beetje groengrijzig.. zag er niet lekker uit vond ikNja, viel me dus erg tegen
![]()
Nu maar eens lekker naar bed.
Een vuil bedje ligt ook heerlijk, als je maar eenmaal leg!quote:
Wie niet?quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 4 december 2011 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet er boterbretzels, verse jus, sekt in een ijsemmer en gerookte wilde zalm bij.
Best goed geslapen. Ik heb gister toch teveel gegeten denk ik, maar gelukkig heb ik nog ibu 600, dat helpt.quote:Op zondag 4 december 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schenkt melk in een kommetje en doet er muesli bij
* Isabeau zucht
Ja, wie niet![]()
Goed geslapen? Hoe gaat het nu met de pijn?
Niet voor mijquote:Op zondag 4 december 2011 09:41 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
* krakkemieke zet thee, koffie en croissantjes neer
Zal je nodig gehad hebbenquote:
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 00:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Paul in de herhaling.. met de échte Sint
![]()
toch nog
Creatiefquote:Op zondag 4 december 2011 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo een experimenteel dessert maken: mengsel van witte chocolade, roomkaas en marscarpone, op smaak gebracht met sinaasappelsiroop (zelf even maken) en kruidenbitter op een bodempje van speculaas. Kijken of dat lekker is![]()
Dit recept dus, maar dan met een sinterklaas-twisthttp://www.taste.com.au/r(...)e+mojito+cheesecakes
Jij/jullie ook verder een fijne (trouw)dag!quote:Op zondag 4 december 2011 12:16 schreef AnneX het volgende:
Goede brunch was dat. Zie boven.
Zo dadelijk de deur uit en naar Centraal Museum Utrecht en we zien wel verder.
/warme winterjas aantrekt en laarzen met platte hakken.
Veel plezier vandaag allemaal met voorbereiden en eten van al het lekkers
in de planning.
Nagels.quote:Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben verdomme ff een uurtje weg om boodschappen te doen en ik loop net mijn computerhok in: liggen er weer 8 CD's op de grond. Van de bovenste plank. Alle hoesjes compleet in diggelen. WTF. Het ging echt tijden goed
Het ergste is nog: ik snap echt niet hoe ze bovenin komen
Ja. Maar goed....springen ze? Of klimmen ze via de gordijnen omhoog en proberen ze erachter te komen? Ik begin hier wel een beetje van te balen eigenlijk.quote:
Vanaf de bureaustoel? Zou idd een optie kunnen zijn, maar die stond wel heel erg uit de route. Ik ga mijn CD's maar naar achter schuiven denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Springen van je bureau, of nog hoger, de rugleuning van je bureastoel zo hop de kast in
Herinrichten dus Pee?
Die van ons staat denk ik al bijna twee jaar vrijwel ongebruikt in de kast. Het laatste jaar is ie daar sowieso niet meer uit geweest.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
Friteuse schoongemaakt en het vet vernieuwd. Was wel weer eens hard nodig.
Kunnen we binnenkort weer nieuwe vette happen maken.
Klein latje er voor dat ze iig meer moeite moeten doen om die dingen er af te kieperen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vanaf de bureaustoel? Zou idd een optie kunnen zijn, maar die stond wel heel erg uit de route. Ik ga mijn CD's maar naar achter schuiven denk ikDan kunnen ze er iig niet meer achter en schuiven ze ze ook niet eraf als ze omhoog gaan.
Neh, da's alleen maar lastig. Ik heb nu alles naar achter geschoven. Eens kijken of dat verbetering oplevert. En dan voor Sint maar een aantal nieuwe doosjes vragenquote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klein latje er voor dat ze iig meer moeite moeten doen om die dingen er af te kieperen?
Gezondheid!quote:
Heb met verse croissantjes en kaasbroodjes in mn handen gestaan maar teruggelegdquote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Dan koop ik ook altijd dingen waar ik op dat moment zin in heb, FFT, niet handig!
De youtubefilmpjes met Skyrim-thema worden steeds idioter
Oh fijn hoor! Heb met een friteuse van de week in mn handen gestaan maar toch niet genomen want was niet een van de merken die jij zei.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
Friteuse schoongemaakt en het vet vernieuwd. Was wel weer eens hard nodig.
Kunnen we binnenkort weer nieuwe vette happen maken.
Leuk Sarabi, die pietjes zijn echt tofquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
1e poging: marsepein boetseren
Ging redelijk, ik heb ook nog niet zoveel kleuren dus soms moet je je fantasie even gebruiken
[ afbeelding ]
Morgen maak ik nog betere foto's als ze op de cupcakes staan
Wij eten gewoon allebeide knoflookquote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
De knoflook in mijn dip is lekker aan het intrekkenAlleen wonen heeft zo zijn voordelen. Vanavond lekker bruine pistoletjes flink dippen!
Preciesquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij eten gewoon allebeide knoflook
Kruidenbittertje..quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 04-12-2011 15:43:44 ]
Tofquote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef Sarabi het volgende:
1e poging: marsepein boetseren
Ging redelijk, ik heb ook nog niet zoveel kleuren dus soms moet je je fantasie even gebruiken
[ afbeelding ]
Morgen maak ik nog betere foto's als ze op de cupcakes staan
Gisteren haar knoflooksaus gemaakt, deed het errug goed bij de fam!quote:Op zondag 4 december 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een leuke site is dat http://www.kayotic.n btw
quote:Ramses.
In het Sarphatihuis in Amsterdam zit een oude man. Hij glimlacht. Het is nacht. De andere oudjes zijn naar hun kamers, maar hij heeft een fijn tafeltje dicht bij de piano in de grote hal. Het is wellicht de laatste nacht in het leven van de oude Ramses Shaffy. De voordeur gaat open en daar staat zijn jongere evenbeeld met glazen en wijn. Die jongere Ramses moet het hele leven nog meemaken. Hij moet nog zingen, vechten, huilen, bidden, lachen, werken én bewonderen. Hij moet nog eenzaam dwalen door het stille Amsterdam waar de auto’s en de fietsen levenloze dingen zijn. Hij moet z’n hoofd nog in z’n nek gooien in de regen om z’n smoel lekker nat te laten worden.
Cast
Jonge Ramses William Spaaij
Oude Ramses Tom Jansen
Liesbeth List Cindy Bell
Joop Admiraal Thomas Cammaert
Edith Lidewij Benus
quote:
Leuk! Je hebt toch wel genoeg plakband gebruikt he.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Het cadeautje voor mijn neefje ingepakt. Eens kijken of we hem gek kunnen krijgen morgenEr gaan twee lagen inpakpapier omheen en op de bovenste komt de naam van zijn moeder te staan
Eronder dan nog een laag met een briefje van de FOP-piet erop
Nee. Wel drie rollen inpakpapier. Maar.....plakband is ook wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk! Je hebt toch wel genoeg plakband gebruikt he.
Oh lekker! Ik heb net al 2 pistoletjes dip gegeten en die smaken naar meerquote:Op zondag 4 december 2011 16:14 schreef borisz het volgende:
Eens kijken of de Spare-rib express fatsoenlijk eten heeft.
Ik ruik je hier helemaal. Of is dat nog die oester?quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh lekker! Ik heb net al 2 pistoletjes dip gegeten en die smaken naar meer(knoflookwaaaalm)
enne wat mailtjes strooien her en der met wat klachten ervoor? moeten ze uiteindelijk wel wat mee doen toch ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Het zal vast ook aan de winkelmanager liggen, Sun en die bij jullie is zo te lezen goed
Mijn zus was daar bijzonder goed in. Het levert gegarandeerd frustratie op.quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Wel drie rollen inpakpapier. Maar.....plakband is ook wel leuk eigenlijk
Jammer. Misschien wat stoofvocht erdoor, of had je dat gedaan?quote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Experiment Stoofpeertjesyoghurtijs uitgevoerd. Is voor verbetering vatbaar. Hoewel ik meer stoofpeertjes heb gebruikt dan normaal met aardbeien is de smaak maar heel vaag doorgekomen. Geen overheersende stoofperensmaak dus. Had ik wel gehoopt eigenlijk.
Zo dat was teruglezen 3.0 hobquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
enne wat mailtjes strooien her en der met wat klachten ervoor? moeten ze uiteindelijk wel wat mee doen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |