Na jouw omschrijving keert mn maag zich omquote:
Ja ik hoor wel dat het rubberig is, dat lijkt mij niet lekker eten. Maar in (genoeg) knoflookboter wil ik ze wel eten. Knoflookboterquote:Op zondag 4 december 2011 00:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, in kaassaus. Niets aan. Rubberen flubbers die wat zoutig smaakten maar had ook niet echt het idee dat de bereiding erg goed was eerlijk gezegd.
Het was vooral veel te zout en veel te vet. Als tapashapje maar dan dus niet bij mijn neefje![]()
Ze waren een beetje groengrijzig.. zag er niet lekker uit vond ikquote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Na jouw omschrijving keert mn maag zich om
[..]
Ja ik hoor wel dat het rubberig is, dat lijkt mij niet lekker eten. Maar in (genoeg) knoflookboter wil ik ze wel eten. Knoflookboter
Dan zullen ze waarschijnlijk idd niet goed bereid zijn. Jammer want dat kan de ervaring verpesten. Slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze waren een beetje groengrijzig.. zag er niet lekker uit vond ikNja, viel me dus erg tegen
![]()
Nu maar eens lekker naar bed.
Een vuil bedje ligt ook heerlijk, als je maar eenmaal leg!quote:
Wie niet?quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 4 december 2011 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet er boterbretzels, verse jus, sekt in een ijsemmer en gerookte wilde zalm bij.
Best goed geslapen. Ik heb gister toch teveel gegeten denk ik, maar gelukkig heb ik nog ibu 600, dat helpt.quote:Op zondag 4 december 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schenkt melk in een kommetje en doet er muesli bij
* Isabeau zucht
Ja, wie niet![]()
Goed geslapen? Hoe gaat het nu met de pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |