Schijtplankiequote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al maar ik durfde het niet te zeggen omdat jullie lekker gegeten hadden.
Zolang het niet "De mossel van FFT" wordt vind ik het prima.quote:Op zondag 4 december 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Maar na de hit De oester van Nam Kee, hebben we nu dus de oester van FFT. als nieuwe hit.
Zonde van je geld want heeft maar 3 nummers ben ik bangquote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds online op zoek naar die geweldige hits die ze daar allemaal speelden. Ik wil er een CD van.
Geloof ons, het was echt heel jummie!quote:Op zondag 4 december 2011 00:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al maar ik durfde het niet te zeggen omdat jullie lekker gegeten hadden.
En ik ben er nog steedsquote:Op zondag 4 december 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Maar na de hit De oester van Nam Kee, hebben we nu dus de oester van FFT. als nieuwe hit.
Dat soort teksten zou ik natuurlijk nooit bezigen. Wat denk je wel.quote:Op zondag 4 december 2011 00:06 schreef kaasplankje het volgende:
Zolang het niet "De mossel van FFT" wordt vind ik het prima.
Als je snel bent, heb ik morgen nog een bakkie voor jequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed sun en Pee, stoofpeertjes ik krijg er ook weer zin an
Dat zeg ik ook nietquote:
Viel super mee, was zelfs lekker! Maar ik proefde helemaal geen zee, er zat een lekker sausje opquote:
hehe mooi zoquote:Op zondag 4 december 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Viel super mee, was zelfs lekker! Maar ik proefde helemaal geen zee, er zat een lekker sausje op
Gelezen. Ik zelf vond het vandaag niet zo goed als de vorige keer. Wat mij betreft maar een 7.quote:Op zondag 4 december 2011 00:29 schreef borisz het volgende:
Kort verslagje geschreven in het recensietopic.
Staat weinig nieuwe info in tov hier
quote:
Ieuuww...quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan em van mn lijstje afstrepen. Volgende uitdaging; kikkerbilletjes
Kikkerbillen zijn prima te doen, maar smaken net als kip, vind ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan em van mn lijstje afstrepen. Volgende uitdaging; kikkerbilletjes
Nee nog niet. Maar in een sausje wil ik dat best proberen. Heb jij dat wel eens gegeten?quote:Op zondag 4 december 2011 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ieuuww...
Slakken al eens geprobeerd??
quote:Op zondag 4 december 2011 00:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan em van mn lijstje afstrepen. Volgende uitdaging; kikkerbilletjes rauwe oester!;)
Ja, in kaassaus. Niets aan. Rubberen flubbers die wat zoutig smaakten maar had ook niet echt het idee dat de bereiding erg goed was eerlijk gezegd.quote:Op zondag 4 december 2011 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar in een sausje wil ik dat best proberen. Heb jij dat wel eens gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |