quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde plek nog gelukkigDat hoop ik van harte, zal voor jullie duimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En Kramer helemaal aan gort gereden.quote:
Ook oesters eten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef borisz het volgende:
Nog ff de 10km van Sven en Jorrit Bergsma kijken en dan stennis schoppen in Bloesdaal
Dat is al helemaal mooiquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En Kramer helemaal aan gort gereden.
Wantquote:
Het is altijd leuk als Kramer eens niet wintquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Drie gemaakt waarvan foto = test = opgegeten al![]()
Wat is het? (behalve dat ik lekkere bramen zie) (hoe zou het met braamyo zijn?)quote:
tiramisu variantquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het? (behalve dat ik lekkere bramen zie) (hoe zou het met braamyo zijn?)
Ziet er goed uit!quote:
En? Hoe waren de oestersquote:
Ziek zijn is ook saaiquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziek, lig al de hele dag in bed.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker, zelfs FFT heeft een oester gegeten
Proost!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
En nu nog even een afzakkertje hier bij ons.
Toegetakeld. En er fotomateriaal door Borisz gemaakt als bewijs.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Toegetakeld. En er fotomateriaal door Borisz gemaakt als bewijs.
Eerst genieten van Opa's whiskyquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Toegetakeld. En er fotomateriaal door Borisz gemaakt als bewijs.
met het ijs niets. maar ik kan niet tegen melk. en het was echt roomijs.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:52 schreef AnneX het volgende:
Dus jullie hebben gemeet met oesters en andere heerlijkheden.
Ben benieuwd naar de bewijs foto.
Ruikt dat lekker he P., peertjes![]()
Zet , wat is er misgegaan met roomeis
Ik vertrek was hilarisch , NOT?
Die gaan wij nu, onderuit gezakt uitbuikend, nadat Borisz en FFT zojuist de deur uitgezet vertrokken zijn even nog bekijken.quote:
En ishet een match made in heaven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gaan wij nu, onderuit gezakt uitbuikend, nadat Borisz en FFT zojuist de deur uitgezet vertrokken zijn even nog bekijken.
Eigenlijk is het net een kwakje in een schelpje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:06 schreef AnneX het volgende:
En ishet een match made in heaven?
FFt en boris! Ik bedoel oesters?
neuh, niet echt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het net een kwakje in een schelpje.
Net Ik Vertrek bekeken. Sunny heeft bijna een tweelingzus, die daar in voorkwam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk B! Ziet er lekker uit..
Niet zo lekker als de tapas van vanavond toch..![]()
maar daar heb ik dan weer geen foto's van.. Mijn neefje had weer eens goed zijn best gedaan voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |