Ze waren een beetje groengrijzig.. zag er niet lekker uit vond ikquote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Na jouw omschrijving keert mn maag zich om
[..]
Ja ik hoor wel dat het rubberig is, dat lijkt mij niet lekker eten. Maar in (genoeg) knoflookboter wil ik ze wel eten. Knoflookboter
Dan zullen ze waarschijnlijk idd niet goed bereid zijn. Jammer want dat kan de ervaring verpesten. Slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze waren een beetje groengrijzig.. zag er niet lekker uit vond ikNja, viel me dus erg tegen
![]()
Nu maar eens lekker naar bed.
Een vuil bedje ligt ook heerlijk, als je maar eenmaal leg!quote:
Wie niet?quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 4 december 2011 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet er boterbretzels, verse jus, sekt in een ijsemmer en gerookte wilde zalm bij.
Best goed geslapen. Ik heb gister toch teveel gegeten denk ik, maar gelukkig heb ik nog ibu 600, dat helpt.quote:Op zondag 4 december 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schenkt melk in een kommetje en doet er muesli bij
* Isabeau zucht
Ja, wie niet![]()
Goed geslapen? Hoe gaat het nu met de pijn?
Niet voor mijquote:Op zondag 4 december 2011 09:41 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
* krakkemieke zet thee, koffie en croissantjes neer
Zal je nodig gehad hebbenquote:
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 00:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Paul in de herhaling.. met de échte Sint
![]()
toch nog
Creatiefquote:Op zondag 4 december 2011 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo een experimenteel dessert maken: mengsel van witte chocolade, roomkaas en marscarpone, op smaak gebracht met sinaasappelsiroop (zelf even maken) en kruidenbitter op een bodempje van speculaas. Kijken of dat lekker is![]()
Dit recept dus, maar dan met een sinterklaas-twisthttp://www.taste.com.au/r(...)e+mojito+cheesecakes
Jij/jullie ook verder een fijne (trouw)dag!quote:Op zondag 4 december 2011 12:16 schreef AnneX het volgende:
Goede brunch was dat. Zie boven.
Zo dadelijk de deur uit en naar Centraal Museum Utrecht en we zien wel verder.
/warme winterjas aantrekt en laarzen met platte hakken.
Veel plezier vandaag allemaal met voorbereiden en eten van al het lekkers
in de planning.
Nagels.quote:Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben verdomme ff een uurtje weg om boodschappen te doen en ik loop net mijn computerhok in: liggen er weer 8 CD's op de grond. Van de bovenste plank. Alle hoesjes compleet in diggelen. WTF. Het ging echt tijden goed
Het ergste is nog: ik snap echt niet hoe ze bovenin komen
Ja. Maar goed....springen ze? Of klimmen ze via de gordijnen omhoog en proberen ze erachter te komen? Ik begin hier wel een beetje van te balen eigenlijk.quote:
Vanaf de bureaustoel? Zou idd een optie kunnen zijn, maar die stond wel heel erg uit de route. Ik ga mijn CD's maar naar achter schuiven denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Springen van je bureau, of nog hoger, de rugleuning van je bureastoel zo hop de kast in
Herinrichten dus Pee?
Die van ons staat denk ik al bijna twee jaar vrijwel ongebruikt in de kast. Het laatste jaar is ie daar sowieso niet meer uit geweest.quote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
Friteuse schoongemaakt en het vet vernieuwd. Was wel weer eens hard nodig.
Kunnen we binnenkort weer nieuwe vette happen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |