Wat een geheugenquote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef AnneX het volgende:
Wat een koele plannen van B en schd L!![]()
kWeet wel dat je foto's maakte en ging kijken.
Iedere avond een voeten ijsbad nemen.
Zullen wij je eraan herinneren...?
Het is raar weer inderdaad! Het ene moment is het pikkedonker en nu is het weer even licht.quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Whoei! Kwam ik toch zomaar, met de boskippen op de fiets, in een hagel/sneeuwbui terechten nu schijnt de zon weer
Hoe anders is het nuquote:Op maandag 5 december 2011 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[ [url=http://2-www-accel-pss.googleusercontent.com/gadgets/proxy?container=accel&gadget=www.retronaut.co&debug=0&nocache=0&v=aehlgr0hdf54gsfrm75u1hcs1g&rooe=1&html_tag_context=img&url=http%3A%2F%2Fwww.retronaut.co%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F11%2F1167.jpg]afbeelding[/url] ]
Volgens mij krijg jij in een keer zo'n stoofpeertjesoverkill dat ze straks al je keel uit komenquote:
Gelukkig is het dan weer voorjaar en duurt het even voordat ze weer op het menu staanquote:Op maandag 5 december 2011 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij in een keer zo'n stoofpeertjesoverkill dat ze straks al je keel uit komen
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 5 december 2011 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan weer voorjaar en duurt het even voordat ze weer op het menu staan.
Koelelementen invriezen!quote:Op maandag 5 december 2011 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh ja ik ga het wel af en toe doen, maar waar haal je al dat ijs vandaan
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
En waar haal je dan thaise basilicumblaadjes?En thaise aubergines. ( en spaanse rode pepers) !!quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.
Lekker! Kijk je dit keer uit met de rode pepertjes?quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga straks een Thaise groene curry met kip maken.
Linkje?quote:Op maandag 5 december 2011 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja het is jantje lacht jantje huilt buiten
Net topic van LHO en isegrim ontdekt die in Sri Lanka zitten, sun zij hebben het ook over een reigerachtige vogel. Wat is het?
Die heb ik altijd in voorraad in de vriezer liggen. Koop ik eens in de zoveel tijd bij de enorm grote toko in Beverwijk.quote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef AnneX het volgende:
En waar haal je dan thaise basilicumblaadjes?En thaise aubergines. ( en spaanse rode pepers) !!
Klinkt wel sterk, though.
Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef golfer het volgende:
Ging goed hoorquote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
Zo. Het hele handeltje zit al in de pan en kan straks nog even doorpruttelen. Lekker pittig, maar niet zo scherp als wat FFT afgelopen zaterdag naar binnen werkte.
Yups, die zijn zelfs al vaak diepvries als je ze koopt bij de toko.quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
Goed idee, de blaadjes en de aubergines kunnen in de vriezer?
ah thanx!quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Blogtopic - reis naar Sri Lanka
Omdat Bluezz even werken is...
Ja, die hele grote.quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef LieLie het volgende:
De toko bij de zwarte markt golfer?
Ga ik in februari oid nog een keer m'n ouders naartoe.
Kan ik ook wat lekkere dingen inslaan
Ah, kijkquote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die hele grote.
http://www.amazingoriental.com/content/oriental-beverwijk
Nou-ou een dag?quote:Op maandag 5 december 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik associeer onweer ook met zomerse dagen hoor!
Klinkt als een fijne dag weg, AnneX.
Daar haal ik ook altijd de bami, noodles, bamisoep, sommige kruiden/spercijeren, frituurdingen, garnalen en overigenquote:
Klopt. Weet niet of dat ook zo'n megagrote is als in Beverwijk, maar je zal er de meeste spullen ook wel kunnen krijgen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:01 schreef AnneX het volgende:
Oh, en golfer...jij en Borisz hebben het wel vaker over de enorme oriental gepost .
En ik dacht dat het typiscch daaro was.
Dank je voor de link,want nu zie ik dat ze ook in U zitten.
En waar ?... In klein Turkije ofwel de A'damse straatweg.
Gelukkig, sterk België = goed voor Nederlandquote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef borisz het volgende:
Mensen Schrik niet.
Er is nu echt een regering in Belgie. Er is een akkoord over de verdeling van de ministersposten.
Het is een druk bestaan, werkloos zijnquote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog steeds geen regen of onweer hier
En ik ben nog steeds niet buiten geweestNet ekker gedanst en ga straks douchen en aankleden
En daarom ga ik zo weer eens aan de slag met zoutdeeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een druk bestaan, werkloos zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |