Ah, kijkquote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die hele grote.
http://www.amazingoriental.com/content/oriental-beverwijk
Nou-ou een dag?quote:Op maandag 5 december 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik associeer onweer ook met zomerse dagen hoor!
Klinkt als een fijne dag weg, AnneX.
Daar haal ik ook altijd de bami, noodles, bamisoep, sommige kruiden/spercijeren, frituurdingen, garnalen en overigenquote:
Klopt. Weet niet of dat ook zo'n megagrote is als in Beverwijk, maar je zal er de meeste spullen ook wel kunnen krijgen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:01 schreef AnneX het volgende:
Oh, en golfer...jij en Borisz hebben het wel vaker over de enorme oriental gepost .
En ik dacht dat het typiscch daaro was.
Dank je voor de link,want nu zie ik dat ze ook in U zitten.
En waar ?... In klein Turkije ofwel de A'damse straatweg.
Gelukkig, sterk België = goed voor Nederlandquote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef borisz het volgende:
Mensen Schrik niet.
Er is nu echt een regering in Belgie. Er is een akkoord over de verdeling van de ministersposten.
Het is een druk bestaan, werkloos zijnquote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog steeds geen regen of onweer hier
En ik ben nog steeds niet buiten geweestNet ekker gedanst en ga straks douchen en aankleden
En daarom ga ik zo weer eens aan de slag met zoutdeeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een druk bestaan, werkloos zijn
Waar gaat dat over? Moet eigenlijk nog een nieuwe serie hebben nu ik Breaking Bad helemaal heb gezien.quote:
Intriges en bendes in Atlantic City tijdens de drooglegging begin vorige eeuw.quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Felagund het volgende:
Waar gaat dat over? Moet eigenlijk nog een nieuwe serie hebben nu ik Breaking Bad helemaal heb gezien.
Ja heel drukquote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een druk bestaan, werkloos zijn
Klaar met de conclusies! (concept, that is)quote:
Je hebt nog mooi de tijd om de boel helemaal netjes af te werken lijkt me jaquote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klaar met de conclusies! (concept, that is)![]()
Nu nog aanbevelingen en die weer verwerken in een adviesrapport.
Ik vind het best wel raar om nu in feite gewoon mijn afstudeeronderzoek op papier te hebben.
Ik ga het gewoon redden
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klaar met de conclusies! (concept, that is)![]()
Nu nog aanbevelingen en die weer verwerken in een adviesrapport.
Ik vind het best wel raar om nu in feite gewoon mijn afstudeeronderzoek op papier te hebben.
Ik ga het gewoon redden
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor looptquote:Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt nog mooi de tijd om de boel helemaal netjes af te werken lijkt me ja![]()
![]()
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 5 december 2011 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel een beetje sneu dat je je dan in de allerlaatste schoolopdracht na 10 jaar school en studie ineens aan je eigen planning gaat houden en daar op voor loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |