Je kent hem erg goedquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ross gaat dik feesten vannacht dus!
Wowen?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geinig idee allemaal, krak, maar nee, ik zie het nut niet inKaas wil slapen, Lein is er niet, wat moet ik daar dan? Fokken? Oh wacht!
Of hij gaat heel hard huilen omdat jij er niet bentquote:
Wat zeg ik nouquote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ja Isa, 5:30 gaat ie voor de 1e keer. Ik wil de sleutel hier wel neerleggen hoor, maar dat moet je zelf maar weten.
In geval van nood ben je welkom!quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zeg ik nouDat die anderen zoiets verzinnen is hun ding, niet de mijne
Ga jij maar lekker slapen straks, ik kom vanzelf met Lein die kant opIk weet dat ik welkom ben
We helpen je alleen maar hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zeg ik nouDat die anderen zoiets verzinnen is hun ding, niet de mijne
van nood of val dood?quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In geval val nood ben je welkom!
Waarmee precies?quote:
Dat klinkt een beetje als je vorige werk?quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Het sint-festijn is klaar. Meneer scoorde 6 dozen legoEn het politiebureau was alltime favourite. Toch leuk om te zien
En er moest gelijk gebouwd worden
Nu lig ik lekker in bed. Het lijkt wel alsof mijn werk energie blijft vretenBen compleet gaar.
Alleen is dit leuk en dat nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als je vorige werk?
ik lag voorheen ook altijd om 21:00 uur in bed. en zondags doe ik dat nog steeds.quote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Krak! (en vind je het gek dat je zo vroeg wakker bent als je om 21:00 gaat slapen)
Dat vraag ik me bij ouders die klagen dat hun kind er al om 6 uur 's morgens uit is ook altijd af. Je stopt dat kind zelf rond 6-7 uur 's avonds in bed. Moet het dan langer dan 12 uur slapen?
En hoe laat sta je dan op?quote:Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef z80 het volgende:
ik lag voorheen ook altijd om 21:00 uur in bed. en zondags doe ik dat nog steeds.
het is dat het nu niet meer uit komt met sporten en eten. grote kans dat ik volgend jaar als ik niet meer zwem weer rond 21:00 ga slapen.
Herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Ik slaap pas na 0:00 ongeacht hoe laat ik in mijn nest lig.
afhankelijk hoe laat ik de deur uit moet 07:00 of 07:30.quote:
Het is maar wat lastig de bioklok van een kind te beinvloeden weet ik uit ervaringquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Krak! (en vind je het gek dat je zo vroeg wakker bent als je om 21:00 gaat slapen)
Dat vraag ik me bij ouders die klagen dat hun kind er al om 6 uur 's morgens uit is ook altijd af. Je stopt dat kind zelf rond 6-7 uur 's avonds in bed. Moet het dan langer dan 12 uur slapen?
Heb jij meer dan 10 uur slaap nodig?quote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef z80 het volgende:
afhankelijk hoe laat ik de deur uit moet 07:00 of 07:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |