quote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als die troll van de lapo afbleef had ik je een TT gegeven.
Maar je hebt gelijk Helpmefok.
Dankuquote:Op zondag 4 december 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als die troll van de lapo afbleef had ik je een TT gegeven.
Maar je hebt gelijk Helpmefok.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS Feijenoord geen schulden had en een rijke sjeik met etterlijke miljarden als clubvoorzitter had wonnen wij binnen nu en 5 jaar de CL.
Nogmaals: ALS
Verder: ik spreek je morgen davy, bied je wel wat nederigheid nadat je cluppie verloren heeft? Lijkt me wel op zijn plek voor iemand met zo'n grote muil. Geldt ook voor die Stevenwhats-his-face.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
<<<<<< POST HIERBOVEN >>>>>>
Jongen, krijg ik van jou nou OOIT nog een 'ik zou je na de wedstrijd spreken dus bij deze: excuses Helpmefok, je had gelijk'?
Nou, pm me volgende keer je bets dan..quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
We zijn hier in het PSV-topic man, die zijn meer van het ''vananderenkrijgenenuitgeven''.quote:Op zondag 4 december 2011 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Eens.quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
En nu ik toch bezig ben:
DIK, DIK, DIK (!!!) respect voor jullie meedoen aan het YNWA, ZOWEL in de 12e minuut ALS in de 89e minuut. Een ECHT ruggengraat-hebbende supportersschare als je ZELFS met het YNWA in de 89e minuut meezingt terwijl je 2-0 achterstaatDIK, DIK, DIK RESPECT
quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
En nu ik toch bezig ben:
DIK, DIK, DIK (!!!) respect voor jullie meedoen aan het YNWA, ZOWEL in de 12e minuut ALS in de 89e minuut. Een ECHT ruggengraat-hebbende supportersschare als je ZELFS met het YNWA in de 89e minuut meezingt terwijl je 2-0 achterstaatDIK, DIK, DIK RESPECT
Tsja...ze zullen allemaal nog in de bus zitten?quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Wel trouwe supporters hebben wij zeg.. moet ik hier onze club in me eentje vertegenwoordigen en verdedigen?
Die downies kunnen niet met een pc omgaan manquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ze zullen allemaal nog in de bus zitten?
Op zondag werken de sociaal begeleiders niet zeker?quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die downies kunnen niet met een pc omgaan man
quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Wel trouwe supporters hebben wij zeg.. moet ik hier onze club in me eentje vertegenwoordigen en verdedigen?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...ze zullen allemaal nog in de bus zitten?
Willems heeft BLACK DNA brother, dan moet je je sterk body erin gooien.. je zo simpel laten aftroeven.. Hij sprint amper, of hij remt af.. hij sprint en dan denkt hij oh haal ik wel en dan stopt ie gewoon met rennenquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die tweede goal was gewoon een overtreding van Schaken. Hij duwt Willems met de vlakke hand in de rug.
Desalniettemin was Feyenoord gewoon scherper en hebben ze verdiend gewonnen.
Geen idee, de mijne niet in ieder geval!quote:Op zondag 4 december 2011 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zondag werken de sociaal begeleiders niet zeker?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen idee, de mijne niet in ieder geval!
Helemaal mee eens. Neemt niet weg dat Schaken gewoon met de vlakke hand in zijn rug duwt en daar voor gefloten had moeten worden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Willems heeft BLACK DNA brother, dan moet je je sterk body erin gooien.. je zo simpel laten aftroeven.. Hij sprint amper, of hij remt af.. hij sprint en dan denkt hij oh haal ik wel en dan stopt ie gewoon met rennen.. niks, die bal over de zijlijn jassen of via de speler over de achterlijn.
Gewoon een dikke fout, je lichaam gebruiken nondetju.
Maar het maakt ook wel een beetje erger aangezien je 3 punten kon inlopenquote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als AZ verliest verzacht wel een beetje de pijn.
Zo achteraf wel ja. Maar goed, zover is het nog niet.quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als AZ verliest verzacht wel een beetje de pijn.
Hence the álsquote:Op zondag 4 december 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo achteraf wel ja. Maar goed, zover is het nog niet.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is het resterende programma voor PSV overigens?
Als er een mooie op komt, kon je het zo vindenquote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is het resterende programma voor PSV overigens?
Die verliezen niet, hopen op een gelijkspel.quote:Op zondag 4 december 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stonden we toch mooi bovenaan als AZ woendag verliest
Hmmquote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die verliezen niet, hopen op een gelijkspel.
Autisten die betalen voor fokquote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag me af wat Kapiteintje, Muto en Caland posten. Lekker handig die user block functie
Valt me tegen van jequote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vraag me af wat Kapiteintje, Muto en Caland posten. Lekker handig die user block functie
Het feit dat je je afvraagt wat wij posten impliceert dát wij posten en daarmee geef je indirect aan dat je het eigenlijk wel leest en dat die block-functie uitstaat.quote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Consider it donequote:Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Muto het volgende:
Dan zorg ik gewoon dat ik gequote wordt door iemand anders. Dan lees je wel al mijn berichten. Dus, wie quote me ff?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat het middenveld compleet werd weggespeeld door Bakkal en de zijnen.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat strootman een off day had
Als hij de cup voor NL pakt in Qatarquote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, pas over 10 jaar krijgt ie een standbeeld. Nu nog te vroeg
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat je je afvraagt wat wij posten impliceert dát wij posten en daarmee geef je indirect aan dat je het eigenlijk wel leest en dat die block-functie uitstaat.
Daarnaast: Struisvogel-techniek
Eens.quote:
Ik vind Mertens maar 10/15 wedstrijden goed presteren en dan zet hij zn verneukte tweelingbroer neer om 'm te laten zwalkenquote:Op zondag 4 december 2011 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Die Mertens....denken jullie dat hij van de verkeerde kaaant is?
Hebben jullie hier iets van meegekregen?quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
lol Feyenoord-PSV was ook niet zo lief als je denkt, Feyenoord gooide stukken hout, PVC buizen en vuurwerk naar het PSV vak.
Is het waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 4 december 2011 18:46 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hebben jullie hier iets van meegekregen?
Volgens mij is het volkomen uit de lucht gegrepen...
Die zag ik niet aankomen...quote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Drassss het volgende:
Reis Vitesse?
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153671
Vitesse die een speler contracteerd die wellicht nooit meer op hoog niveau kan voetballenquote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Drassss het volgende:
Reis Vitesse?
http://psv.netwerk.to/nie(...)20Vitesse%3Cb%3E.phpquote:Jonathan Reis tekent bij Vitesse
Vitesse heeft Jonatan Reis gecontracteerd tot het eind van het seizoen. Dat heeft de club zojuist bekendgemaakt. Bevalt van beide partijen de samenwerking, heeft Vitesse de mogelijkheid de 22-jarige Reis langer vast te leggen. "Een zeer gecompliceerde operatie, maar aangezien het kraakbeen ongeschonden is, is de hoop op volledig herstel realistisch. Het is niet te zeggen wanneer hij wedstrijdfit is. Dat gaan we in januari testen", aldus technisch directeur Ted van Leeuwen.
Dit is een grap toch?quote:Op zondag 4 december 2011 18:53 schreef Drassss het volgende:
Reis Vitesse?
Niet chique van zo'n speler.quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)20Vitesse%3Cb%3E.php
Wat een klotedag.
It's true...brah.quote:Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit moet wel een grap zijn![]()
PSV heeft jaren hem geholpen en betaald in de moeilijke tijden dus dan zou dit een naaistreek zijn.
Volgens mij trollen ze gewoon de PSVers.
Staat op de website van Vitessequote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vertrouw voetbal zone niet, wacht wel op VI ofso, maar als dit waar is.. PSV lekker betaald en gaat hij ergens anders heen.
Kom maar Ajaciedjes, lach maar
Hahahaha.quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een klotedag.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
En PSV maar betalen voor zijn revalidatie.
Wat een naaistreek.quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha.
Dat is stiekem wel een beetje grappigquote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een klotedag.
Je had geluk dat ik net mn water doorgeslikt had.quote:Op zondag 4 december 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
Waar is buitendam eigenlijk? Van het gemeentehuis gesprongen?
Die zaakwaarnemer wou geld zien. GELD GELD GELDquote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom legt PSV zo'n speler dan niet gewoon vast tegen een prestatiecontract?
Waar doel je op?quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig man. Het type streek dat PSV al jaren uithaalt.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Tja.. PSV maakt wel meer foutjes.quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Wat een vies mannetje is die Reis zeg. PSV heeft alles voor hem gedaan de afgelopen jaren, meerdere kansen gegeven en dan tekent hij een contract bij Vitesse. Ik hoop dat hij nooit meer hersteld.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een klotedag.
Zozo, verkapte ik wens hem een blessure toe post.quote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk staat Tyton op goal tijdens PSV - Vitesse.
Mijn broer ook al 'zodra hij speelt en wij moeten tegen Vitesse besteld maar vast een doodskist'quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zozo, verkapte ik wens hem een blessure toe post.
Nee man, Tyton is gewoon een baasquote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zozo, verkapte ik wens hem een blessure toe post.
Jou brooer is soekel al luchten dit soort kansloze uitspraken af en toe wel op.quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn broer ook al 'zodra hij speelt en wij moeten tegen Vitesse besteld maar vast een doodskist'![]()
Okquote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef GGMM het volgende:
Maak voortaan een normale TR.
Posts weggehaald. .
Was dit niet de post waarvoor een TR was aangemaakt?quote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk staat Tyton op goal tijdens PSV - Vitesse.
Waar staat in de regels dat ik niet Tyton beter dan Isaksson mag vinden?quote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was dit niet de post waarvoor een TR was aangemaakt?
Ja, die staat er nog gewoon idd.quote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was dit niet de post waarvoor een TR was aangemaakt?
Ga fietsen triest jochie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat ik niet Tyton beter dan Isaksson mag vinden?
Waarom dan precies de wedstrijd tegen Vitesse benoemen? De club waarvoor Reis net een contract getekend heeft. En Tyton, de keeper die Reis kreupel heeft geschopt? Ik heb minder verkapte posts van je gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat ik niet Tyton beter dan Isaksson mag vinden?
Ga weg please.
Waar maak jij je druk om snitch? Probeer je je NSB badge te halen vandaag?quote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga fietsen triest jochie.
Tyton is anno Februari allang hersteld. Ontken het niet. Toevallig wie er betrokken was bij blessure Reis? Juist ja, Tyton.
Hoe vaak ga je nog termen als jochie gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga fietsen triest jochie.
Tyton is anno Februari allang hersteld. Ontken het niet. Toevallig wie er betrokken was bij blessure Reis? Juist ja, Tyton.
Wat een vergelijking. Reis mag de schoenen van Litmanen niet eens strikken.quote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef mrstylo het volgende:
Shiiiiiiiiiiit rustig mensen.
Dit is hetzelfde als bijv. Litmanen ineens terug kwam naar Nederland en dan naar Vitesse ging.
Omdat het na de winterstop is en dan is hij weer helemaal fitquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom dan precies de wedstrijd tegen Vitesse benoemen? De club waarvoor Reis net een contract getekend heeft. En Tyton, de keeper die Reis kreupel heeft geschopt? Ik heb minder verkapte posts van je gezien.
En waarom moet ik weg? Omdat jij gefrustreerd bent?
Kreupel geschopt, schei uit zeg. Het was een ongelukkig botsing.quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom dan precies de wedstrijd tegen Vitesse benoemen? De club waarvoor Reis net een contract getekend heeft. En Tyton, de keeper die Reis kreupel heeft geschopt? Ik heb minder verkapte posts van je gezien.
En waarom moet ik weg? Omdat jij gefrustreerd bent?
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het na de winterstop is en dan is hij weer helemaal fit
Is een vb.quote:Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Reis mag de schoenen van Litmanen niet eens strikken.
Ah, nog beterquote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's de 2e wedstrijd na de winterstop. Dus hij kan bij Utrecht - PSV al keepen
Ik zeg ook nergens dat het express was. Het was ook gewoon een ongelukkige botsing, maar Reis is daardoor wel kreupel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kreupel geschopt, schei uit zeg. Het was een ongelukkig botsing.
Ondankbaar en onbetrouwbaar mannetje die Reis, maar dat was al lang duidelijk. Laat hem lekker naar Vitesse gaan, het is geen concurrent en ik betwijfel of Reis ook een grote speler zal worden, hij mist de mentaliteit.
Je snapt er niet veel van. Reis is niet blessure gevoelig. Iedereen had hier zijn been in puin gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een vb.
En waarom mogen we ze niet vergelijken?
Allebei zwaar blessure gevoelig.
Staat gewoon in de wetquote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef Joker89 het volgende:
WTF met Reis die gast heeft toch gewoon een contract of waarom betaalt PSV anders die onkosten? Wat is dit voor bijna onnavolgbaar gedoe echt belachelijk!
Als hij geen contract heeft vind ik het raar dat PSV betaalt dus er zal toch wel een transfer zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Staat gewoon in de wet
PSV betaalt niet zomaar.
ja.quote:Op zondag 4 december 2011 19:32 schreef Joker89 het volgende:
Heeft Vitesse hem nu transfervrij of niet eigenlijk?
HAHAHAHAHHAAquote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vertrouw voetbal zone niet, wacht wel op VI ofso, maar als dit waar is.. PSV lekker betaald en gaat hij ergens anders heen.
Kom maar Ajaciedjes, lach maar
Staat al op de website van Vitesse.quote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vertrouw voetbal zone niet, wacht wel op VI ofso,
twitter:
twitter:aad300 twitterde op zondag 04-12-2011 om 13:12:56#psv middenveld wordt overspeeld en overlopen 1-0 reageer retweet
Ach, wij hebben 7 jaar op een kampioenschap moeten wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Laatste 3 jaar heb ik heel wat redenen gehad om te stoppen met supporteren van mijn clubje, PSV, maar ook in de slechte tijden blijf ik! Ik kijk wel uit naar de nieuwe trainer
Ik denk dat PSV op dit moment een stabiel beleid heeft, je hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een goed fundament leggen om daar het komende decennium en daarna van te profiteren. Dat is PSV aan het doen, volgend jaar moet je kampioen worden, dit jaar gewoon een leuk en stabiel resultaat neerzetten.quote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Laatste 3 jaar heb ik heel wat redenen gehad om te stoppen met supporteren van mijn clubje, PSV, maar ook in de slechte tijden blijf ik! Ik kijk wel uit naar de nieuwe trainer
De passing was matig bij PSV en daar lag het aan en voor een groot deel vanaf het middenveld. Vandaag was het net-niet, het sterrenteam van PSV moet consequent goed presteren, dat komt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Caland het volgende:
Ik vond vooral dat het PSV middenveld het in de eerste helft erg heeft laten afweten. Wonderbaarlijk om te zien hoe dat -so called- sterrenensemble zo werd weggetikt door Clasie, El Ahmadi en Bakkal.
Ik heb sowieso het gelijk aan mijn zijde. Omdat Aad de Mos.twitter:twitter:aad300 twitterde op zondag 04-12-2011 om 13:12:56#psv middenveld wordt overspeeld en overlopen 1-0 reageer retweet
Matige passing is een gevolg van spelen tegen een middenveld dat beter is dan jou, ga je eerder foutjes maken.quote:Op zondag 4 december 2011 19:39 schreef Joker89 het volgende:
[..]
De passing was matig bij PSV en daar lag het aan en voor een groot deel vanaf het middenveld. Vandaag was het net-niet, het sterrenteam van PSV moet consequent goed presteren, dat komt.
Eens, was gewoon door de druk en felheid van Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige passing is een gevolg van spelen tegen een middenveld dat beter is dan jou, ga je eerder foutjes maken.
Dat op dat moment beter speelt inderdaad, niet dat beter is, laten we wel wezen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige passing is een gevolg van spelen tegen een middenveld dat beter is dan jou, ga je eerder foutjes maken.
Is wel een beter middenveld hoor vriend. Alleen Strootman steekt er bij jullie bovenuit.quote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat op dat moment beter speelt inderdaad, niet dat beter is, laten we wel wezen.
Kom op dat meen je toch niet serieusquote:Op zondag 4 december 2011 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een beter middenveld hoor vriend. Alleen Strootman steekt er bij jullie bovenuit.
Het middenveld van Feyenoord is veel meer in balans. PSV teert op veel individuele kwaliteit.quote:Op zondag 4 december 2011 19:43 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat op dat moment beter speelt inderdaad, niet dat beter is, laten we wel wezen.
Laat gaan, is wel schattig eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:44 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Kom op dat meen je toch niet serieus![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:44 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Kom op dat meen je toch niet serieus![]()
![]()
![]()
.
Inderdaad enorm schattig hoe dat middenveld compleet zoek werd gespeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat gaan, is wel schattig eigenlijk.
Gast we hebben het niet alleen over vandaag.quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad enorm schattig hoe dat middenveld compleet zoek werd gespeeld.
Dus enerzijds ga je grappen maken over mij dat ik zelfmoord gepleegd zou hebben, en nu kun je weer inhoudelijk heel prima over voetbal praten? Ik vind jou maar een vreemde kerel. Ik ga het niet eens in FB zetten. Doe gewoon lekker normaal, joh.quote:Op zondag 4 december 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet uitfluiten. Dat is flauw.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Reis fucking landsverrader....dit had ik nooit verwacht van je
De speler met de meeste potentie is Clasie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast we hebben het niet alleen over vandaag.
Normaal is ons middenveld beter. Feyenoord hoeft zich daar niet voor te schamen. Ons middenveld heeft ook veeeel meer potentie.
Dat deed de drugs al.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Mensen moeten stoppen met hatelijk doen over Reis. Zijn zaakwaarnemer heeft hem gewoon gehersenspoeld.
Veeeeeeel meer ja.quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast we hebben het niet alleen over vandaag.
Normaal is ons middenveld beter. Feyenoord hoeft zich daar niet voor te schamen. Ons middenveld heeft ook veeeel meer potentie.
Kijk eens naar voorafgaande wedstrijd, PSV teert juist op combinatievoetbal met het middenveld als belangrijkste spil zo'n beetje, en niet op individuele kwaliteit. Het klopt dat dat vandaag niet goed naar buiten kwam, pasjes die telkens net niet aankwamen, het verhaal van vandaag was dan ook telkens net niet maar het middenveld van PSV blijft in het algemeen gewoon duidelijk beter.quote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het middenveld van Feyenoord is veel meer in balans. PSV teert op veel individuele kwaliteit.
Ik had niet verwacht dat hij naar Vitesse zou gaan hoor, maar Reis is een ontzettend onbetrouwbaar persoon, dus opzich verbaast het me niet. Jammer dat we te veel geld en moeite in die jongen hebben gestoken...quote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Reis fucking landsverrader....dit had ik nooit verwacht van je
Strootman heeft veeeel meer potentie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De speler met de meeste potentie is Clasie.
Kom op man Strootman heeft in zijn lul al meer potentie dan het middenveld van Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman heeft veeeel meer potentie.
om te falen ja. Godsamme zeg. Hij sneeuwt toch wel duidelijk onder in topwedstrijden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha, hij faalde zwaar.quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om te falen ja. Godsamme zeg. Hij sneeuwt toch wel duidelijk onder in topwedstrijden.
Nee, Strootman is redelijk maar vooral gehyped. Clasie gaat het verder schoppen. Zijn handelingssnelheid ligt 4 stappen hoger dan dat van Strootman.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op man Strootman heeft in zijn lul al meer potentie dan het middenveld van Feyenoord.
Ja, nu, achteraf.. maar die jongen was het wel waard (potentie genoeg).quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij naar Vitesse zou gaan hoor, maar Reis is een ontzettend onbetrouwbaar persoon, dus opzich verbaast het me niet. Jammer dat we te veel geld en moeite in die jongen hebben gestoken...
Precies, niks mis mee.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, kun je het Reis kwalijk nemen? PSV wilde hem niet contracteren. Hij verdient geen geld. Vitesse geeft hem wel een salaris. Dan is de keus toch vrij snel gemaakt?
Nee. En dat zie je in de topwedstrijden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op man Strootman heeft in zijn lul al meer potentie dan het middenveld van Feyenoord.
Alleen tegen Feyenoord heeft hij 'gefaalt'quote:Op zondag 4 december 2011 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om te falen ja. Godsamme zeg. Hij sneeuwt toch wel duidelijk onder in topwedstrijden.
Haha je hebt misschien wel gelijk maar het is zo lastigquote:Op zondag 4 december 2011 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat gaan, is wel schattig eigenlijk.
quote:
Middenveld van Feyenoord steekt gewoon heel goed in elkaar. Het is niet voor niks dat achtereenvolgens AZ, Ajax en PSV tegen dat blok oplopen. Dat PSV lekker tikt tegen de kleine ploegjes zegt me niet zoveel. Het zijn de grote wedstrijden waar je naar moet kijken, wanneer je het over potentie hebt en dan vind ik toch dat Feyenoord een veel beter gebalanceerd middenveld heeft.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Kijk eens naar voorafgaande wedstrijd, PSV teert juist op combinatievoetbal met het middenveld als belangrijkste spil zo'n beetje, en niet op individuele kwaliteit. Het klopt dat dat vandaag niet goed naar buiten kwam, pasjes die telkens net niet aankwamen, het verhaal van vandaag was dan ook telkens net niet maar het middenveld van PSV blijft in het algemeen gewoon duidelijk beter.
Tegen Ajax was hij ook matig.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen tegen Feyenoord heeft hij 'gefaalt'
Haha.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen tegen Feyenoord heeft hij 'gefaalt'
En hij heeft zichzelf niet in de hand als het niet loopt. Kortom: hij raakt gefrustreerd bij tegenstand en dat gaat ten koste van z'n spel.quote:
Tegen Twente was hij beste man, maar dankzij 'rode' kaar denken mensen dat hij slecht speelde.quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha.
Tegen twente niet wou je zeggen. Weggehobbeld met rood.
PSV tikte ook lekker tegen Ajax en tegen Twente kijk bijvoorbeeld maar eens het eerste goal van PSV tegen Ajax. Volgens mij raakt in die aanval bijna elke speler van PSV de bal maar 1x dus wat dat betreft. Feyenoord moet het in die wedstrijd hebben van fel spelen, agressief, naar voren en niet naar achteren en wat dat betreft is PSV duidelijk afgebluft vandaag. Als PSV net zo agressief had gespeeld als Groningen, met dit team, dan had het vandaag 2-12 kunnen worden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middenveld van Feyenoord steekt gewoon heel goed in elkaar. Het is niet voor niks dat achtereenvolgens AZ, Ajax en PSV tegen dat blok oplopen. Dat PSV lekker tikt tegen de kleine ploegjes zegt me niet zoveel. Het zijn de grote wedstrijden waar je naar moet kijken, wanneer je het over potentie hebt en dan vind ik toch dat Feyenoord een veel beter gebalanceerd middenveld heeft.
Ja maar we kunnen beter na het seizoen discussiëren want we kunnen nu ook zeggen dan is Groningen beter dan PSV/AZ/Ajax/Feyenoord etc... want die sloopte Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Middenveld van Feyenoord steekt gewoon heel goed in elkaar. Het is niet voor niks dat achtereenvolgens AZ, Ajax en PSV tegen dat blok oplopen. Dat PSV lekker tikt tegen de kleine ploegjes zegt me niet zoveel. Het zijn de grote wedstrijden waar je naar moet kijken, wanneer je het over potentie hebt en dan vind ik toch dat Feyenoord een veel beter gebalanceerd middenveld heeft.
Inderdaad. PSV heeft betaalt, wat volgens de wet moet. Daarna geen contract aanbieden, dat betekent dat iedere club ter wereld een kansje maakt. Gokje van Vitesse, maar groot gelijk. Zowel van Reis als van Vitesse.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, kun je het Reis kwalijk nemen? PSV wilde hem niet contracteren. Hij verdient geen geld. Vitesse geeft hem wel een salaris. Dan is de keus toch vrij snel gemaakt?
Na zo'n walgelijke tackle gaat je cijfer sowieso 4 punten omlaag.quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Twente was hij beste man, maar dankzij 'rode' kaar denken mensen dat hij slecht speelde.
Teletekst mening
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Slechte eigenschap. Moet behoorlijk aan geschaafd wordenquote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Twente was hij beste man, maar dankzij 'rode' kaar denken mensen dat hij slecht speelde.
Teletekst mening
Maar dat lag niet aan het middenveld en dát is wat ik bedoel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen beter na het seizoen discussiëren want we kunnen nu ook zeggen dan is Groningen beter dan PSV/AZ/Ajax/Feyenoord etc... want die sloopte Feyenoord.
* Paul-89 wacht geduldig op de foto's.quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat hij er zondag ene inschieten dan dat W'tje doet
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Dat zijn toch ook gewoon aspecten die bij het spelen op het middenveld horen? Dus als PSV dat niet beheerst is dat ook een indicator die iets over kwaliteit zegt wat mij betreft.quote:Op zondag 4 december 2011 19:53 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV tikte ook lekker tegen Ajax en tegen Twente kijk bijvoorbeeld maar eens het eerste goal van PSV tegen Ajax. Volgens mij raakt in die aanval bijna elke speler van PSV de bal maar 1x dus wat dat betreft. Feyenoord moet het in die wedstrijd hebben van fel spelen, agressief, naar voren en niet naar achteren en wat dat betreft is PSV duidelijk afgebluft vandaag. Als PSV net zo agressief had gespeeld als Groningen, met dit team, dan had het vandaag 2-12 kunnen worden.
Ga toch weg man noem een speler van Feyenoord die beter is op het middenveld dan een willekeurige speler bij PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat lag niet aan het middenveld en dát is wat ik bedoel.
Ik stop met discussiëren met jou, want je trolt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na zo'n walgelijke tackle gaat je cijfer sowieso 4 punten omlaag.
Hij is pas 21 en zie van Bommel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman heeft zichzelf niet in de hand. Slechte eigenschap. Moet behoorlijk aan geschaafd worden
Clasie en El Ahmadi.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ga toch weg man noem een speler van Feyenoord die beter is op het middenveld dan een willekeurige speler bij PSV.
Dat kan in een dergelijke wedstrijd gebeuren, PSV is aan het opbouwen en PSV hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een stabiele ploeg te creëren en een stabiel beleid.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook gewoon aspecten die bij het spelen op het middenveld horen? Dus als PSV dat niet beheerst is dat ook een indicator die iets over kwaliteit zegt wat mij betreft.
Clasie. Al is El Ahmadi de laatste tijd ook zeer sterk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ga toch weg man noem een speler van Feyenoord die beter is op het middenveld dan een willekeurige speler bij PSV.
Geen valide argument, want we hebben het over de kwaliteiten van Strootman op dit moment en niet over de Strootman die 28 is.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stop met discussiëren met jou, want je trolt.
[..]
Hij is pas 21 en zie van Bommel.
Hij is agressief als fuck, maar mensen vonden hem 1 van de beste spelers op WK enzo.
21 kan behoorlijk veel uitmaken. In Engeland zal hij dan helemaal paranoide worden als hij veel tackletquote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is agressief als fuck, maar mensen vonden hem 1 van de beste spelers op WK enzo.
Oh, mag ik?quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV moet elk jaar voor de titel meedoen, zo simpel is het. En een stabiel beleid is niet voor 30 miljoen spelers kopen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat kan in een dergelijke wedstrijd gebeuren, PSV is aan het opbouwen en PSV hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een stabiele ploeg te creëren en een stabiel beleid.
Clasie is een jaar jonger en beter.quote:Op zondag 4 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stop met discussiëren met jou, want je trolt.
[..]
Tweede worden, 30 miljoen investeren en niet kampioen hoeven worden.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat kan in een dergelijke wedstrijd gebeuren, PSV is aan het opbouwen en PSV hoeft dit jaar nog niet kampioen te worden, maar een stabiele ploeg te creëren en een stabiel beleid.
Lol watquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie is een jaar jonger en beter.
Ik snap je hele zinsopbouw en grammatica niet echt. Werk daar eerst eens aan zodat je posts leesbaar zijn en kom dan terug.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Je snapt dat ik doelde in het algemeen he anders krijg je deze lachebekjes![]()
![]()
![]()
haha.
let eens op de handelingssnelheid van beide spelers.quote:
Wat wil je met z'n 1.55m?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Clasie vindt ik ook wel gehyped hoor.
Waar was hij tegen Groningen?
Of tegen Vitesse?
Geen ene fuck van hem gezien.
Jij zegt dat hij te agressief is en dat is dan een slechte kwaliteit. Wanneer ik je uitleg hoe dat komt is dat weer niet een valide argument?quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen valide argument, want we hebben het over de kwaliteiten van Strootman op dit moment en niet over de Strootman die 28 is.
maar 2 wedstrijdjes die jij opnoemt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Vandaag en tegen Ajax gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Ga aub honkballen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie is een jaar jonger en beter.
Hiihuhahaha.. dit bedoel ik dus met je zelf belachelijk maken, je wilt dat andere met 'valide argumenten' en ga jij zo reageren.quote:
Tegen Vitesse heb je hem niet gezien ?quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Nee, ik zeg dat hij zichzelf emotioneel niet in de hand heeft. Niet m'n woorden verdraaien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij te agressief is en dat is dan een slechte kwaliteit. Wanneer ik je uitleg hoe dat komt is dat weer niet een valide argument?
Kom op zeg je gaat toch niet menen dat die beter zijn dan bijvoorbeeld Strootman en Wijnaldum en Toivonen. Deze wedstrijd misschien ja maar goed ik denk dat de Oranje-selectie genoeg zegt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Clasie. Al is El Ahmadi de laatste tijd ook zeer sterk.
Sinds wanneer spelen die spelers op het middenveld? Ten tweede betwijfel ik wat jij ziet in Vlaar daarom speelt hij zeker ook in Oranje maar niet heus haha!quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh, mag ik?
Euhm.. Vlaar>>>Bouma
hahahahahah xdhihhahalololll
Een stabiel beleid is uit de schulden komen en meedoen voor de titel doen we ook wel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV moet elk jaar voor de titel meedoen, zo simpel is het. En een stabiel beleid is niet voor 30 miljoen spelers kopen.
Iemand inhuren om hem een beuk te geven is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Zorro het volgende:
Ik gun Reis geen beuk of blessure of wat dan ook, en zijn knie mag volledig herstellen.
Maar een grote zak met cocaine zou ik hem graag cadeau doen
Neem jezelf niet zo serieus man.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hiihuhahaha.. dit bedoel ik dus met je zelf belachelijk maken, je wilt dat andere met 'valide argumenten' en ga jij zo reageren.
Ik zie je DM's wel tegemoet
Vond Wijnaldum de enige voldoende bij Psv anders. Al blijft zijn 1 op 1 kwaliteit dramatisch, en dan hielpen de fluitconcerten ook niet volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag en tegen Ajax gezien?
Toppers staan op in topwedstrijden, in tegenstelling tot huilie Wijnaldem.
okquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb PSV dit seizoen nog niet zien excelleren.
Jawel man, tegen Legia Warschau. In die heksenketel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, maar met coke is hij uiteindelijk zelf degene die zich kapot maakt. Dat is wel leuker.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iemand inhuren om hem een beuk te geven is een stuk goedkoper.
Dit jaar inderdaad niet, volgend jaar wel, en het komende decennium en daarna zo vaak mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tweede worden, 30 miljoen investeren en niet kampioen hoeven worden.![]()
Obvious troll is obvious.
Tuurlijk joh ga toch weg, dadelijk denk je nog dat Feyenoord kampioen worden, lachwekkend.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je hele zinsopbouw en grammatica niet echt. Werk daar eerst eens aan zodat je posts leesbaar zijn en kom dan terug.
True that.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey.. vergeet niet dat Issakson ook goed was! Goals kon hij niks aan doen, toch redelijk snelle uittrappen en 4 goede ballen gestoptquote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond Wijnaldum de enige voldoende bij Psv anders. Al blijft zijn 1 op 1 kwaliteit dramatisch, en dan hielpen de fluitconcerten ook niet volgens mij.
[..]
ok
Nee hoor, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk c.q. onmogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh ga toch weg, dadelijk denk je nog dat Feyenoord kampioen worden, lachwekkend.
Als dat zijn enige minpunt is, betekent dat hij gewoon goed is.quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat hij zichzelf emotioneel niet in de hand heeft. Niet m'n woorden verdraaien.
Je hebt geen kijk op voetbal of PSV'ers.quote:
Clasie was de beste man tegen Vitesse.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef 3M1N3M het volgende:
Of tegen Vitesse?
Klopt. Ik zie wel voor tientallen miljoenen euros spelers rennen als een kip zonder kop. Pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En zelfs de terugspeel ballen onder druk verwerkte hij goed. Volgens mij voelt hij de druk van Tytonquote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey.. vergeet niet dat Issakson ook goed was! Goals kon hij niks aan doen, toch redelijk snelle uittrappen en 4 goede ballen gestopt
Precies en PSV kan wel kampioen worden en dat zegt wat dat betreft voldoende. Als PSV verliest van bijvoorbeeld De Graafschap of Excelsior is hun middenveld ook niet plotseling beter.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk c.q. onmogelijk.
Het is een goede middenvelder ja, maar hij wordt wel héél erg opgehemeld de laatste tijd dus je moet oppassen dat realiteit en beeld niet uit elkaar gaan lopen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als dat zijn enige minpunt is, betekent dat hij gewoon goed is.
[..]
Je hebt geen kijk op voetbal of PSV'ers.
Deze logica...quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Precies en PSV kan wel kampioen worden en dat zegt wat dat betreft voldoende. Als PSV verliest van bijvoorbeeld De Graafschap of Excelsior is hun middenveld ook niet plotseling beter.
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft. Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Godsamme. Zet je PSVbril eens af
Doe hetzelfde bij Feyenoord dan verlies je niet nog een keer met 6-0.quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een goede middenvelder ja, maar hij wordt wel héél erg opgehemeld de laatste tijd dus je moet oppassen dat realiteit en beeld niet uit elkaar gaan lopen.
Ze zijn hier héél erg gevoelig voor kritiek. Ik snap werkelijk niet waarom, want zo slecht staan ze er niet voor.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso, PSV en logica op Forum!Fok
Had ook een redenquote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een goede middenvelder ja, maar hij wordt wel héél erg opgehemeld de laatste tijd dus je moet oppassen dat realiteit en beeld niet uit elkaar gaan lopen.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft.
En jullie kunnen niet normaal een discussie aangaan en bestempen alles als trollquote:Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.
Precies, de ranglijst liegt niet. We zijn momenteel gewoon beter dan Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn hier héél erg gevoelig voor kritiek. Ik snap werkelijk niet waarom, want zo slecht staan ze er niet voor.
Ik ben niet eens voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft. Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.
Deze opmerking is totaal niet relevant en daarmee maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.quote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Doe hetzelfde bij Feyenoord dan verlies je niet nog een keer met 6-0.
Strootman heeft ten minste potentie en kan veel meer dit Feyenoord kan niet veel meer dan dit.
Mensen gebruiken wedstrijd van vandaag als argument. Dat is gewoon zielig en neem ik dus niet serieus.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
En jullie kunnen niet normaal een discussie aangaan en bestempen alles als troll
PSV is een team in opbouw en in de wedstrijden tegen Ajax en Twente en talloze andere wedstrijden zie je hoe dat uitwerkt en hoe dat vandaag niet is gelukt. Dat had weinig te maken met het fantastische spel van Feyenoord want op geen enkele manier werd PSV overklast, voor hetzelfde geld had PSV deze wedstrijd gewonnen en had er geen haan naar gekraaid, dat is niet gebeurd omdat PSV zich liet afbluffen, minder agressief was dan Feyenoord, en vandaag heeft Feyenoord inclusief het middenveld een betere wedstrijd gespeeld dan PSV en diens middenveld, maar dat is heel iets anders dan te beweren dan te stellen dat het middenveld van Feyenoord in het algemeen beter is, nogmaals als PSV verliest van De Graafschap of Excelsior dan is hun middenveld ook niet opeens beter dan dat van PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze logica...
Feyenoord laat in belangrijke wedstrijden zien dat het er staat en wint de slag op het middenveld. Dit geldt (nog) niet voor PSV. Dus waar wil je dat 'betere' middenveld op baseren dan? Op de prestaties op de trainingen?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer bedoelt, dat hij gewoon geen zin heeft om intezien dat PSV gewoon een goede elftal heeft. Inplaats daarvan komt hij hier zielig doen. Je ziet gelijk verschil tussen ons en Feyenoorders. Wij schelden niemand uit en gebruiken geen ziektes.
Dat klopt, alleen hebben jullie het vandaag niet laten zien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies, de ranglijst liegt niet. We zijn momenteel gewoon beter dan Ajax en Feyenoord.
Dat klopt niet helemaal, PSV heeft hem een éénjarig contract aangeboden voor het huidige seizoen. Na dit seizoen zou voldoende duidelijkheid zijn over het herstel van Reis waarna PSV zou beslissen over verdere contractverlenging.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, kun je het Reis kwalijk nemen? PSV wilde hem niet contracteren.
oke?quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Feyenoord.
PSV baggert in meer wedstrijden dus dat gaat sowieso niet opquote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen gebruiken wedstrijd van vandaag als argument. Dat is gewoon zielig en neem ik dus niet serieus.
Deze mensenquote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijk de 2 vetgedrukte stukken uit je reactie eens en probeer het dan nog een keer.quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV is een team in opbouw en in de wedstrijden tegen Ajax en Twente en talloze andere wedstrijden zie je hoe dat uitwerkt en hoe dat vandaag niet is gelukt. Dat had weinig te maken met het fantastische spel van Feyenoord want op geen enkele manier werd PSV overklast, voor hetzelfde geld had PSV deze wedstrijd gewonnen en had er geen haan naar gekraaid, dat is niet gebeurd omdat PSV zich liet afbluffen, minder agressief was dan Feyenoord, en vandaag heeft Feyenoord inclusief het middenveld een betere wedstrijd gespeeld dan PSV en diens middenveld, maar dat is heel iets anders dan te beweren dan te stellen dat het middenveld van Feyenoord in het algemeen beter is, nogmaals als PSV verliest van De Graafschap of Excelsior dan is hun middenveld ook niet opeens beter dan dat van PSV.
de enige ranglijst die er toe doet is de eindranglijst.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies, de ranglijst liegt niet. We zijn momenteel gewoon beter dan Ajax en Feyenoord.
Haha grapjas ik zie een leuk Feyenoord-team dat kan winnen als ze echt willen tegen een minder agressief spelende tegenstander, Feyenoord kon winnen van Ajax, en AZ en heeft gewonnen van bijvoorbeeld PSV. Maar als de andere tegenstander zelf wel agressief speelt en kan combineren dan is dit Feyenoord in geen velden of wegen te bekennen, koester je coach zou ik zeggen, in mijn ogen de enige schakel van Feyenoord met nog een beetje potentie.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze opmerking is totaal niet relevant en daarmee maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.
Daarbij bestaat een middenveld uit meer dan 1 persoon. (Althans, de laatste keer dat ik keek wel) Ik begrijp dan ook niet waarom je telkens alleen met je Strootman-argument komt.
Bedoelde meer mensen op Fok. Maar dit is wel zielig. Reis kiest voor geld en dat doet 99% van alle mensen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Reis kiest voor een club.quote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen op Fok. Maar dit is wel zielig. Reis kiest voor geld en dat doet 99% van alle mensen.
Dat is het probleem onder Rutten, topwedstrijden worden nooit gewonnen. 1x tegen Ajax en 1x tegen een B-team van Lille, maar verder wordt in cruciale wedstrijden zelden een goed resultaat gehaald...quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen hebben jullie het vandaag niet laten zien.
Hij kón voor PSV kiezen, maar dat wou hij/zaakwaarnemer niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Reis kiest voor een club.
Hij had geen club dus wat moet je dan?
Ja joh...het is Koeman die al het werk doet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Haha grapjas ik zie een leuk Feyenoord-team dat kan winnen als ze echt willen tegen een minder agressief spelende tegenstander, Feyenoord kon winnen van Ajax, en AZ en heeft gewonnen van bijvoorbeeld PSV. Maar als de andere tegenstander zelf wel agressief speelt en kan combineren dan is dit Feyenoord in geen velden of wegen te bekennen, koester je coach zou ik zeggen, in mijn ogen de enige schakel van Feyenoord met nog een beetje potentie.
Hij krijgt ergens anders minder, klaar.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij kón voor PSV kiezen, maar dat wou hij/zaakwaarnemer niet.
Bron?quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij kón voor PSV kiezen, maar dat wou hij/zaakwaarnemer niet.
Ja het is Koeman die veel werk doet, dit Feyenoord is minder dan afgelopen seizoen en zoveel spelers zijn er niet bij gekomen, dat zegt wel genoeg.quote:Op zondag 4 december 2011 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja joh...het is Koeman die al het werk doet.Mi gaddo boeler, Feyenoord heeft gewoon een goed middenveld en dat wordt door veel voetbalanalytici erkend.
Logisch, maar dan nog.... Beetje ondankbaar richting de club, die hem weer op het rechte pad heeft gezet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij krijgt ergens anders minder, klaar.
PSV doet er niet alles aan om die jongen te houden, wat terecht is, en ander wil dat risico wel nemen.. en hij kiest voor die club.
Leer eens typen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
31N3M3M en Mrstylo. Kom eens met goede argumenten.
Oh, nu opeens alleen mensen op fokquote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen op Fok. Maar dit is wel zielig. Reis kiest voor geld en dat doet 99% van alle mensen.
Dat is het ook.. en dat is ook zuur, maarja die jongen denkt aan zichzelf, ergens gewoon logisch.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Logisch, maar dan nog.... Beetje ondankbaar richting de club, die hem weer op het rechte pad heeft gezet.
Als jullie 3 eens gaan meeten, en gewoon hier weg blijven, dan zijn er een heleboel mensen blij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
31N3M3M en Mrstylo. Kom eens met goede argumenten.
Hier begint het al weer. Ik spel even een username die vercrackt is een beetje verkeerd en geen goed argumentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |