Dat klopt niet helemaal, PSV heeft hem een éénjarig contract aangeboden voor het huidige seizoen. Na dit seizoen zou voldoende duidelijkheid zijn over het herstel van Reis waarna PSV zou beslissen over verdere contractverlenging.quote:Op zondag 4 december 2011 19:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, kun je het Reis kwalijk nemen? PSV wilde hem niet contracteren.
oke?quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Feyenoord.
PSV baggert in meer wedstrijden dus dat gaat sowieso niet opquote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen gebruiken wedstrijd van vandaag als argument. Dat is gewoon zielig en neem ik dus niet serieus.
Deze mensenquote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijk de 2 vetgedrukte stukken uit je reactie eens en probeer het dan nog een keer.quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV is een team in opbouw en in de wedstrijden tegen Ajax en Twente en talloze andere wedstrijden zie je hoe dat uitwerkt en hoe dat vandaag niet is gelukt. Dat had weinig te maken met het fantastische spel van Feyenoord want op geen enkele manier werd PSV overklast, voor hetzelfde geld had PSV deze wedstrijd gewonnen en had er geen haan naar gekraaid, dat is niet gebeurd omdat PSV zich liet afbluffen, minder agressief was dan Feyenoord, en vandaag heeft Feyenoord inclusief het middenveld een betere wedstrijd gespeeld dan PSV en diens middenveld, maar dat is heel iets anders dan te beweren dan te stellen dat het middenveld van Feyenoord in het algemeen beter is, nogmaals als PSV verliest van De Graafschap of Excelsior dan is hun middenveld ook niet opeens beter dan dat van PSV.
de enige ranglijst die er toe doet is de eindranglijst.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies, de ranglijst liegt niet. We zijn momenteel gewoon beter dan Ajax en Feyenoord.
Haha grapjas ik zie een leuk Feyenoord-team dat kan winnen als ze echt willen tegen een minder agressief spelende tegenstander, Feyenoord kon winnen van Ajax, en AZ en heeft gewonnen van bijvoorbeeld PSV. Maar als de andere tegenstander zelf wel agressief speelt en kan combineren dan is dit Feyenoord in geen velden of wegen te bekennen, koester je coach zou ik zeggen, in mijn ogen de enige schakel van Feyenoord met nog een beetje potentie.quote:Op zondag 4 december 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze opmerking is totaal niet relevant en daarmee maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.
Daarbij bestaat een middenveld uit meer dan 1 persoon. (Althans, de laatste keer dat ik keek wel) Ik begrijp dan ook niet waarom je telkens alleen met je Strootman-argument komt.
Bedoelde meer mensen op Fok. Maar dit is wel zielig. Reis kiest voor geld en dat doet 99% van alle mensen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Reis kiest voor een club.quote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen op Fok. Maar dit is wel zielig. Reis kiest voor geld en dat doet 99% van alle mensen.
Dat is het probleem onder Rutten, topwedstrijden worden nooit gewonnen. 1x tegen Ajax en 1x tegen een B-team van Lille, maar verder wordt in cruciale wedstrijden zelden een goed resultaat gehaald...quote:Op zondag 4 december 2011 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen hebben jullie het vandaag niet laten zien.
Hij kón voor PSV kiezen, maar dat wou hij/zaakwaarnemer niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Reis kiest voor een club.
Hij had geen club dus wat moet je dan?
Ja joh...het is Koeman die al het werk doet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Haha grapjas ik zie een leuk Feyenoord-team dat kan winnen als ze echt willen tegen een minder agressief spelende tegenstander, Feyenoord kon winnen van Ajax, en AZ en heeft gewonnen van bijvoorbeeld PSV. Maar als de andere tegenstander zelf wel agressief speelt en kan combineren dan is dit Feyenoord in geen velden of wegen te bekennen, koester je coach zou ik zeggen, in mijn ogen de enige schakel van Feyenoord met nog een beetje potentie.
Hij krijgt ergens anders minder, klaar.quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij kón voor PSV kiezen, maar dat wou hij/zaakwaarnemer niet.
Bron?quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij kón voor PSV kiezen, maar dat wou hij/zaakwaarnemer niet.
Ja het is Koeman die veel werk doet, dit Feyenoord is minder dan afgelopen seizoen en zoveel spelers zijn er niet bij gekomen, dat zegt wel genoeg.quote:Op zondag 4 december 2011 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja joh...het is Koeman die al het werk doet.Mi gaddo boeler, Feyenoord heeft gewoon een goed middenveld en dat wordt door veel voetbalanalytici erkend.
Logisch, maar dan nog.... Beetje ondankbaar richting de club, die hem weer op het rechte pad heeft gezet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij krijgt ergens anders minder, klaar.
PSV doet er niet alles aan om die jongen te houden, wat terecht is, en ander wil dat risico wel nemen.. en hij kiest voor die club.
Leer eens typen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
31N3M3M en Mrstylo. Kom eens met goede argumenten.
Oh, nu opeens alleen mensen op fokquote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen op Fok. Maar dit is wel zielig. Reis kiest voor geld en dat doet 99% van alle mensen.
Dat is het ook.. en dat is ook zuur, maarja die jongen denkt aan zichzelf, ergens gewoon logisch.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Logisch, maar dan nog.... Beetje ondankbaar richting de club, die hem weer op het rechte pad heeft gezet.
Als jullie 3 eens gaan meeten, en gewoon hier weg blijven, dan zijn er een heleboel mensen blij.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
31N3M3M en Mrstylo. Kom eens met goede argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |