twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:57:52Wat??? Waarschuwingsschoten politie bij #utrechttwente! Waar gaat dit over? Wat een nederlaag voor voetbal! reageer retweet
Schijnt trouwens dat het vuurwerk tijdens de wedstrijd van Twente af kwam.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
Het is inderdaad triest.. maar Humberto Tan
En Utrecht maakte de geluidjes.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Schijnt trouwens dat het vuurwerk tijdens de wedstrijd van Twente af kwam.
Klopt. Vraag me wel af hoe erg het er daar nu echt aan toe is, vind eigenlijk alleen berichten op Twitter hierover.quote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En Utrecht maakte de geluidjes.
Gewoon triest van beide kanten.
http://www.nu.nl/binnenla(...)rijd-fc-utrecht.htmlquote:Supportersrellen na wedstrijd FC Utrecht
Laatste update: 4 december 2011 18:17 info
UTRECHT - De politie moest zondag in Utrecht ingrijpen bij supportersrellen na de wedstrijd van FC Twente tegen FC Utrecht.
Foto: NU.nl/Martin de Jongh
Daarbij zijn ook waarschuwingsschoten gelost, zo meldde een woordvoerder van de politie.
Supporters gooiden na de wedstrijd met stenen, ook naar agenten. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
De politie had extra mensen ingezet en vloog ook rond met een helikopter.
Sinds enkele kneuzen de spelers van FC Utrecht hebben aangevallen een tijd terug is de spanning tussen FCU en FCT hoog opgelopen.. FC Utrecht heeft al heel lang lopen dreigen met rellen tegen Twente.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt. Vraag me wel af hoe erg het er daar nu echt aan toe is, vind eigenlijk alleen berichten op Twitter hierover.
lol Feyenoord-PSV was ook niet zo lief als je denkt, Feyenoord gooide stukken hout, PVC buizen en vuurwerk naar het PSV vak.quote:Op zondag 4 december 2011 18:28 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso een slecht weekend voor voetbal, wat betreft het gedrag van supporters. VVV-'supporters' die de spelersgroep midden in de nacht opwacht. Fluitconcerten vandaag voor Wijnaldum, en rellen bij Utrecht, en volgens mij vergeet ik nog wat...
... dan valt het mooie gebaar van PSV- en Feyenoordsupporters voor die doodzieke fan ook een beetje in het water...
Dat verbaast me niets idd. Sneu volk altijd toch weer in die stadionsquote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
lol Feyenoord-PSV was ook niet zo lief als je denkt, Feyenoord gooide stukken hout, PVC buizen en vuurwerk naar het PSV vak.
Lulkoek.quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
lol Feyenoord-PSV was ook niet zo lief als je denkt, Feyenoord gooide stukken hout, PVC buizen en vuurwerk naar het PSV vak.
Volgens mij niet hoor. Het enige dat gebeurde was dat ze tegen het plexiglas gingen bonzen. Maar wat wil je, het is 4 december.quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar het gebeurde wel na het laatste fluitsignaal.
Hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 2 seizoenen? geleden. Toen werden na de wedstrijd ook de hekken doorgebroken.quote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Het enige dat gebeurde was dat ze tegen het plexiglas gingen bonzen. Maar wat wil je, het is 4 december.
Trouwens, ik kan me herinneren dat jullie ooit met vlaggen over de plexiwanden gingen gooien. Die vlaggen waren jullie mooi kwijt.
Een PSV supporter.quote:Op zondag 4 december 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
Sowieso, houtWaar haalt die mof dat vandaan joh?
Maar toen we door de hekken braken buiten waren jullie opeens nergensquote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Trouwens, ik kan me herinneren dat jullie ooit met vlaggen over de plexiwanden gingen gooien. Die vlaggen waren jullie mooi kwijt.
Oh, god. Daar heb je er nog zo één.quote:Op zondag 4 december 2011 18:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar toen we door de hekken braken buiten waren jullie opeens nergens
Ja, ga jij lekker spelers aanvallen en familievakken bestoken met vuurwerk.quote:
Humberto, happy nigga.quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Wtf is daar allemaal aan de hand?twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 04-12-2011 om 17:57:52Wat??? Waarschuwingsschoten politie bij #utrechttwente! Waar gaat dit over? Wat een nederlaag voor voetbal! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |