quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom legt PSV zo'n speler dan niet gewoon vast tegen een prestatiecontract?
Tja.. PSV maakt wel meer foutjes.quote:Op zondag 4 december 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom legt PSV zo'n speler dan niet gewoon vast tegen een prestatiecontract?
quote:Wat een vies mannetje is die Reis zeg. PSV heeft alles voor hem gedaan de afgelopen jaren, meerdere kansen gegeven en dan tekent hij een contract bij Vitesse. Ik hoop dat hij nooit meer hersteld.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahahaha.
En PSV maar betalen voor zijn revalidatie.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)20Vitesse%3Cb%3E.php
Wat een klotedag.
Zozo, verkapte ik wens hem een blessure toe post.quote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk staat Tyton op goal tijdens PSV - Vitesse.
Mijn broer ook al 'zodra hij speelt en wij moeten tegen Vitesse besteld maar vast een doodskist'quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zozo, verkapte ik wens hem een blessure toe post.
Nee man, Tyton is gewoon een baasquote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zozo, verkapte ik wens hem een blessure toe post.
Jou brooer is soekel al luchten dit soort kansloze uitspraken af en toe wel op.quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn broer ook al 'zodra hij speelt en wij moeten tegen Vitesse besteld maar vast een doodskist'![]()
Okquote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef GGMM het volgende:
Maak voortaan een normale TR.
Posts weggehaald. .
Was dit niet de post waarvoor een TR was aangemaakt?quote:Op zondag 4 december 2011 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk staat Tyton op goal tijdens PSV - Vitesse.
Waar staat in de regels dat ik niet Tyton beter dan Isaksson mag vinden?quote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was dit niet de post waarvoor een TR was aangemaakt?
Ja, die staat er nog gewoon idd.quote:Op zondag 4 december 2011 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was dit niet de post waarvoor een TR was aangemaakt?
Ga fietsen triest jochie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat ik niet Tyton beter dan Isaksson mag vinden?
Waarom dan precies de wedstrijd tegen Vitesse benoemen? De club waarvoor Reis net een contract getekend heeft. En Tyton, de keeper die Reis kreupel heeft geschopt? Ik heb minder verkapte posts van je gezien.quote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat in de regels dat ik niet Tyton beter dan Isaksson mag vinden?
Ga weg please.
Waar maak jij je druk om snitch? Probeer je je NSB badge te halen vandaag?quote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga fietsen triest jochie.
Tyton is anno Februari allang hersteld. Ontken het niet. Toevallig wie er betrokken was bij blessure Reis? Juist ja, Tyton.
Hoe vaak ga je nog termen als jochie gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga fietsen triest jochie.
Tyton is anno Februari allang hersteld. Ontken het niet. Toevallig wie er betrokken was bij blessure Reis? Juist ja, Tyton.
Wat een vergelijking. Reis mag de schoenen van Litmanen niet eens strikken.quote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef mrstylo het volgende:
Shiiiiiiiiiiit rustig mensen.
Dit is hetzelfde als bijv. Litmanen ineens terug kwam naar Nederland en dan naar Vitesse ging.
Omdat het na de winterstop is en dan is hij weer helemaal fitquote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom dan precies de wedstrijd tegen Vitesse benoemen? De club waarvoor Reis net een contract getekend heeft. En Tyton, de keeper die Reis kreupel heeft geschopt? Ik heb minder verkapte posts van je gezien.
En waarom moet ik weg? Omdat jij gefrustreerd bent?
Kreupel geschopt, schei uit zeg. Het was een ongelukkig botsing.quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom dan precies de wedstrijd tegen Vitesse benoemen? De club waarvoor Reis net een contract getekend heeft. En Tyton, de keeper die Reis kreupel heeft geschopt? Ik heb minder verkapte posts van je gezien.
En waarom moet ik weg? Omdat jij gefrustreerd bent?
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het na de winterstop is en dan is hij weer helemaal fit
Is een vb.quote:Op zondag 4 december 2011 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Reis mag de schoenen van Litmanen niet eens strikken.
Ah, nog beterquote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's de 2e wedstrijd na de winterstop. Dus hij kan bij Utrecht - PSV al keepen
Ik zeg ook nergens dat het express was. Het was ook gewoon een ongelukkige botsing, maar Reis is daardoor wel kreupel.quote:Op zondag 4 december 2011 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kreupel geschopt, schei uit zeg. Het was een ongelukkig botsing.
Ondankbaar en onbetrouwbaar mannetje die Reis, maar dat was al lang duidelijk. Laat hem lekker naar Vitesse gaan, het is geen concurrent en ik betwijfel of Reis ook een grote speler zal worden, hij mist de mentaliteit.
Je snapt er niet veel van. Reis is niet blessure gevoelig. Iedereen had hier zijn been in puin gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 19:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een vb.
En waarom mogen we ze niet vergelijken?
Allebei zwaar blessure gevoelig.
Staat gewoon in de wetquote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef Joker89 het volgende:
WTF met Reis die gast heeft toch gewoon een contract of waarom betaalt PSV anders die onkosten? Wat is dit voor bijna onnavolgbaar gedoe echt belachelijk!
Als hij geen contract heeft vind ik het raar dat PSV betaalt dus er zal toch wel een transfer zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Staat gewoon in de wet
PSV betaalt niet zomaar.
ja.quote:Op zondag 4 december 2011 19:32 schreef Joker89 het volgende:
Heeft Vitesse hem nu transfervrij of niet eigenlijk?
HAHAHAHAHHAAquote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vertrouw voetbal zone niet, wacht wel op VI ofso, maar als dit waar is.. PSV lekker betaald en gaat hij ergens anders heen.
Kom maar Ajaciedjes, lach maar
Staat al op de website van Vitesse.quote:Op zondag 4 december 2011 19:00 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vertrouw voetbal zone niet, wacht wel op VI ofso,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |