Was ist?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Laat de mods maar weer komen, tot ziens Bakpao
Vrijheid van meningsuiting? Of heb jij iets tegen homo's? Waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een foto met PSV logo en homo's erin? Niets hoor.
Kappen nou, als je vragen hebt kan dat uiteraard in VBL FB.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef Bakpao het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting? Of heb jij iets tegen homo's? Waarom mag dat niet?
Oke toedeloe.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef Bakpao het volgende:
Vragen die nooit beantwoord worden.
Laat maar.
Ik durf jou geen note te geven hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Buitendam het volgende:
Mijn reactie is weg, heb ik nou verdulleme ook een note?
Ze staan wel gelijk met jullie. Dus waarom zie je liever Feyenoord winnen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Feyenoord. Maar een gelijkspel mag ook wel.
Ach, meid. Vertel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf jou geen note te geven hoor.
Omdat uiteindelijk PSV een grotere 'bedreiging' is dan Feyenoord. Niets dan lof voor Feyenoord hoor, maar ik neem aan dat aan het einde van de competitie we niet hoeven te vrezen voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze staan wel gelijk met jullie. Dus waarom zie je liever Feyenoord winnen dan?
Amsterdamse arrogantie ten top.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat uiteindelijk PSV een grotere 'bedreiging' is dan Feyenoord. Niets dan lof voor Feyenoord hoor, maar ik neem aan dat aan het einde van de competitie we niet hoeven te vrezen voor Feyenoord.
Dit is waar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent over het algemeen toch wel een nette user?
Kuipers he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen op een wedstrijd zonder arbitrale fouten, anders krijg je dat gezeik weer
Vorig jaar was dat ook wel echt catastrofaal voor PSV. Met 10 man speelde ze nog heel aardig voetbal, met een extra middenvelder (ook al was het 'maar' Engelaar) was die wedstrijd zo niet verloren gegaan...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen op een wedstrijd zonder arbitrale fouten, anders krijg je dat gezeik weer
Joop Munsterman vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kuipers he.![]()
Als je een wedstrijd zonder arbitrale fouten wil moet je Blom hebben.
Fixedquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kuipers he.![]()
Als je een wedstrijd zonder arbitrale fouten wil moet je geen scheids hebben.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef Bakpao het volgende:
Voorspelling uitslag Feyenoord - PSV: 3-1
Lekker dromen over Alex in onze verdedigingquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Anelka en Alex mogen weg bij Chelsea
PSV, are you watching?
Dromen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekker dromen over Alex in onze verdediging
Ik vind het nog steeds een schande dat Ajax door ging na de blessure van de keeper. Ze hadden moeten wachten tot PSV weer met 100% concentratie erbij was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik weet niet hoor.
Maar doe maar lekker negatief.
Deden jullie ook tegen Ajax, en wie was de betere?
Oké, natuurlijk hoop ik niet dat de keeper geblesseerd raakt, je begrijpt wat ik bedoel.
Dat vind ik sportief van jou, als Ajacied zijnde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een schande dat Ajax door ging na de blessure van de keeper. Ze hadden moeten wachten tot PSV weer met 100% concentratie erbij was.
Grapje toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV, are you watching?
Alex mag zeker wel komen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV, are you watching?
Eigenlijk zou dat helemaal geen slecht idee zijn, maar dan zijn het misschien elke keer dezelfde clubs die boetes krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat vind ik sportief van jou, als Ajacied zijnde.
Ik vond het trouwens ook wel zielig, het ''Laat maar liggen, hij is toch al dood!'', dat werd geroepen. Vind ik dat je daarvoor ook straffen/boetes moet geven.
Net zoals ADO vorig jaar.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dat vind ik sportief van jou, als Ajacied zijnde.
quote:Ik vond het trouwens ook wel zielig, het ''Laat maar liggen, hij is toch al dood!'', dat werd geroepen. Vind ik dat je daarvoor ook straffen/boetes moet geven.
Net zoals ADO vorig jaar.
natuurlijk maar het is totaal onrealistischquote:
!!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
Helaas wel jaquote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]uiteraard, maar totaal onrealistisch natuurlijk.
Why not?quote:Op zondag 4 december 2011 02:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
!!!
En Alex naar PSV... laat me niet lachen.
Salaris man.quote:Op zondag 4 december 2011 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Why not?
Gomes zij toen ook, dat hij en alex nog altijd aan die mooie periodes dachten bij psv.
Ik zie zoiets wel gebeuren hoor
Ja Alex zal nu voor 1/5 van wat hij verdient naar Eindhoven komenquote:Op zondag 4 december 2011 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Why not?
Gomes zij toen ook, dat hij en alex nog altijd aan die mooie periodes dachten bij psv.
Ik zie zoiets wel gebeuren hoor
Maar hij kwam nietquote:Op zondag 4 december 2011 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Gomes kwam bijna terug. Was deze of vorige zomer
Ja, en daarom komt Alex ook niet. Jammer maar helaas. Laten we vooral de mooie tijd koesteren dat hij wel bij ons gespeeld heeftquote:
Leequote:Op zondag 4 december 2011 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, en daarom komt Alex ook niet. Jammer maar helaas. Laten we vooral de mooie tijd koesteren dat hij wel bij ons gespeeld heeft
Dat waren de mooie jarenquote:Op zondag 4 december 2011 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, en daarom komt Alex ook niet. Jammer maar helaas. Laten we vooral de mooie tijd koesteren dat hij wel bij ons gespeeld heeft
quote:
Volgend seizoen ook...quote:Op zondag 4 december 2011 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer in ons Rood Wit
Gestoorde gek dat je bentquote:Op zondag 4 december 2011 03:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van der meijde komt in de buurt
Mooie tijden, elke training zijn conditie opbouwrn.
[ afbeelding ]
Strootman en van bommel samen op het middenveldquote:
Kromkamp wordt maar altijd belachelijk gemaakt, maar vergeten wordt dat hij ook prima tijden heeft gehad in het eerste. Jammer dat hij zo'n brekebeen was, maar in zijn periodes dat hij "lang" fit was heeft hij het toch best prima gedaan...... Met Manolev staat er echt geen betere verdedigerquote:Op zondag 4 december 2011 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gestoorde gek dat je bentWie is hij vergeleken met...
Perez en Kromkamp
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke fucking wedstrijd heIk zat er gewoon altijd op te wachten.
Hoeveel doelpunten maakte hij en met hoeveel doelsaldo verschil werden we kampioen?quote:Op zondag 4 december 2011 03:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Beste PSV spits ooit?
Dat voelde niet als een wedstrijd. Mensen vroegen hun geld terug.quote:Op zondag 4 december 2011 03:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Een wedstrijd zonder omhaal van Salcido was per definitie kut
Iets met 1 en 1?quote:Op zondag 4 december 2011 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel doelpunten maakte hij en met hoeveel doelsaldo verschil werden we kampioen?
quote:
Wat een eindbaas was hij ookquote:Op zondag 4 december 2011 03:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
omhaal in het strafschopgebied van PSV...... de tegenstander? Nee, onze eigen verdediger, Salcido
ongekend
Nee drie, hij maakte dus echt het verschilquote:
Nou niks vergeleken met:quote:Op zondag 4 december 2011 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gestoorde gek dat je bentWie is hij vergeleken met...
Perez en Kromkamp
[ afbeelding ]
....and it's gonequote:Op zondag 4 december 2011 03:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou niks vergeleken met:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2011 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze boy kocht ik altijd na de training nitraten en vlinders
Stel eindbazen samenquote:Op zondag 4 december 2011 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Toen kwamen ze nog elke dag met de trein naar de training
Toen nog met de trein naar de training met paar centjes op zak, tegenwoordig gewoon Barca en... uh...quote:
Ja, waar speelt Aisatti ook alweer...quote:Op zondag 4 december 2011 03:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen nog met de trein naar de training met paar centjes op zak, tegenwoordig gewoon Barca en... uh...
Twee hattricks tegen Ajax in 1 seizoenquote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
This brings it back:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twee hattricks tegen Ajax in 1 seizoen
1-0 tegen Arsenalquote:Op zondag 4 december 2011 03:30 schreef Doublepain het volgende:
Dit is een eckte eckte:
[ afbeelding ]
heimwee van de familie.quote:Op zondag 4 december 2011 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook wel een held. Sprak na 3 weken al beter nederlands dan Isaksson op dit moment.
Waarom ging hij eigenlijk weg?
Dan is PSV binnen de kortste keren failliet door de loonkosten. Dus dat blijft inderdaad bij dromen.quote:Op zondag 4 december 2011 10:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Dromen van volgend seizoen:
---Gomes---
--Alex-Derijck--
--v.bommel-Stroot--
--Wijnaldum--Toivonen--
-Labyad-Matavz-Locadia-Mertens
Ze komen gewoon net zoals bij VVV (?), als fanshopmedewerker, en dan voetballen ze gewoon voor het minimunloon!quote:Op zondag 4 december 2011 10:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan is PSV binnen de kortste keren failliet door de loonkosten. Dus dat blijft inderdaad bij dromen.
Ach. Dat zou andersom hetzelfde zijn geweest.quote:
Wat te denken van de schromelijke overschatting van het spel dit hele seizoen. Groningen speelde zeer slecht. Daarom wist PSV te winnen van die top 10 club. Dat PSV verliest is feitelijk logica.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef knep het volgende:
Iets met topwedstrijden, Fred Rutten en een baggerverdediging.
Die jongen is 17, hij komt er wel.quote:
Bij vernedering denk ik toch eerder aan dubbele cijfers...quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef voice-over het volgende:
Al dat geld uitgegeven en de beste speler van de concurrent gekocht en dan nu zo vernederd worden in de Kuip.
Die posts van Dj Davy worden nu wel heel erg epic nuquote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
En daar staan we dan. En de meeste hier maar zeggen dat we wel 123 gaan winnen
Voetballend was Feyenoord op het laatste kwartier na ook vele malen beter dan PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat was er aan de hand man
Feyenoord moet je gewoon afmaken. Alle kansen werden verprutst.
Zo'n goede speler .. helaas houd hij het maar 10 wedstrijden vol. Best raar.quote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Mertens voor het 3e seizoen op rij rond de winterstop al compleet op.
Ik vond het een aardige ontmaskering anders...quote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij vernedering denk ik toch eerder aan dubbele cijfers...
Blijf vooral posten, je bent een verademing voor dit topic en Fok vblquote:Op zondag 4 december 2011 14:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Weer geen topper kunnen winnen, ik zou zo snel mogelijk afscheid nemen van Rutten
Inderdaad, daar betaal je dan 6 miljoen voor.quote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n goede speler .. helaas houd hij het maar 10 wedstrijden vol. Best raar.
Dat is nog erger in eigen huis.. maarja ze willen ook ff trollen en psvérs uitlachenquote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Kijk al die Ajacieden hier dan. Zelf ook bijna ten onder tegen Feyenoord in de eigen Arena, maar dat vergeten we maar even
Is ook helemaal niet relevant. Je mag hier gewoon de wedstrijd bespreken, ook als je voor Ajax/AZ/Twente bent. Als je het maar normaal doet.quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Kijk al die Ajacieden hier dan. Zelf ook bijna ten onder tegen Feyenoord in de eigen Arena, maar dat vergeten we maar even
Bedoel je dit nu sarcastisch?quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Blijf vooral posten, je bent een verademing voor dit topic en Fok vbl
Roep het al zolang..
De passing op het middenveld was van erg matige kwaliteit. Daar hebben we erg veel laten liggen..quote:Op zondag 4 december 2011 14:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die jongen is 17, hij komt er wel.
Jammer dat we weer een cruciaal duel verliezen. Verdediging blijft ondermaats, maar we hebben ook een paar aardige kansen om zeep geholpen...
Als we normaal reageren maakt het niet veel uit toch?quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben ik niet vergeten hoor, ik vertel gewoon even dat ik een speler belachelijk slecht vond spelen, wat ik voor het seizoen al had verwacht.quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Precies.quote:Op zondag 4 december 2011 14:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, daar betaal je dan 6 miljoen voor.
Jullie hadden hem wel kunnen gebruiken gezien de ranglijst...quote:Op zondag 4 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies.
Uiteindelijk zal er wel winst op gemaakt worden, maar je hebt er niet veel aan (op de eerste 10 wedstrijden na)
Dit is een PSV-topic, en we hebben het over PSVquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jullie hadden hem wel kunnen gebruiken gezien de ranglijst...
Altijd al zo geweest hoorquote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Je mag ook inhoudelijk reageren. Als dat te moeilijk is dan kun je beter in je eigen topic blijven.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is een PSV-topic, en we hebben het over PSVDus als je iets te melden hebt over Ajax kun je dat hier doen:AFC Ajax #1669 Real Madrid? Kom maar op!
Succes
Nee, dat was gemeend, misschien kwam het sarcastisch over.quote:
Als ik inhoudelijk ga reageren ga ik het teveel over Ajax hebben, en krijgen we een Ajax-discussie in een PSV topicquote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je mag ook inhoudelijk reageren. Als dat te moeilijk is dan kun je beter in je eigen topic blijven.
Dan ga gewoon weg?quote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik inhoudelijk ga reageren ga ik het teveel over Ajax hebben, en krijgen we een Ajax-discussie in een PSV topiclijkt me niet verstandig.
Hij is ook niet degene die Ajax aanhaalt.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan ga gewoon weg?
Inhoudelijk heeft niks met Ajax te maken in dit topic.
Ik mag wel een mening geven over PSV, Mertens en Willemsquote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan ga gewoon weg?
Inhoudelijk heeft niks met Ajax te maken in dit topic.
Ah, thanksquote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, dat was gemeend, misschien kwam het sarcastisch over.
Jij bent altijd nuchter en realistisch.
Ik weet niet eens voor welke club je bent.. dus dat doe je dan goed
Ik zeg ook niet dat dat niet mag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mag wel een mening geven over PSV, Mertens en Willems
Thuis dikke revanche jaquote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
Nu moeten jullie wel winnen van FCT en AZ heh, volgend seizoenshelft
Ontopic dan:quote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik inhoudelijk ga reageren ga ik het teveel over Ajax hebben, en krijgen we een Ajax-discussie in een PSV topiclijkt me niet verstandig.
Ik denk dat je Clasie ernstig onderschat. Die jongen is voor zijn leeftijd al zo erg compleet.quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dit wordt wereldkampioenschap tussen de trolls doorlezen, maar ik ga een poging wagen. Als je je als team laat aftroeven door figuren als Clasie en Schaken dan heb je een probleem. Wordt tijd dat er kritisch wordt gekeken naar het functioneren van de hele groep. Als je niet 6 punten haalt tegen dit soort teams dan kom je tekort, op het einde. De 2 voor 12 is ingegaan.
Maar het is geen Klaassenquote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat je Clasie ernstig onderschat. Die jongen is voor zijn leeftijd al zo erg compleet.
Leek op Ajax - Feyenoord. Heersende Clasie en El Ahmadi. Alleen maakte Feyenoord de kansen wel af deze keer .. en had Ajax geluk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, de Ajax, PSV discussie wordt er weer bijgehaald. Dat is toch niet relevant voor dit topic? Dat het met Ajax ook niet loopt kan iedereen zien en kan ook besproken worden in het Ajax topic lijkt mij.
Verder viel het mij op dat het middenveld van PSV totaal niet er tegen kan als er druk wordt gezet terwijl juist het middenveld van Feyenoord er steeds makkelijk uit kom komen onder druk.
El Ahmadi en Clasie waren heersend en PSV had daar eigenlijk geen antwoord op.
En omdat het middenveld alleen maar met de bal kom lopen (Wijnaldum) kon Matavz ook niet in stelling gebracht worden. Tel hierbij een falende Willems op en je loopt gewoon een nederlaag op.
Nee, appels zijn ook geen peren dus ik snap niet waarom je Klaassen als voorbeeld neemt.quote:
Wellicht moet er eens gekeken worden naar het functioneren van Rutten? Bij een 2-0 achterstand in de 75e minuut een aanvaller voor een aanvaller wisselen? Manolev laten staan? Het hele middenveld verkeerd neerzetten waardoor je elk duel verliest?quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dit wordt wereldkampioenschap tussen de trolls doorlezen, maar ik ga een poging wagen. Als je je als team laat aftroeven door figuren als Clasie en Schaken dan heb je een probleem. Wordt tijd dat er kritisch wordt gekeken naar het functioneren van de hele groep. Als je niet 6 punten haalt tegen dit soort teams dan kom je tekort, op het einde. De 2 voor 12 is ingegaan.
Uit 'ervaring'quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ontopic dan:
Waaruit concludeer je trouwens dat je aan Mertens na de eerste paar wedstrijden niks meer hebt? Vorig jaar scoorde hij meer na de winterstop dan ervoor. Het seizoen ervoor was het gelijk verdeeld...
Teams als NEC en RKC leggen 'm lam, dan zou dat voor PSV helemaal een eitje moeten zijn. Niet het eigen spel spelen en 11 postbodes opstellen in de Kuip is je eigen graf graven. Dat weet zelfs de coach van FC Balophetdak, maar Rutten ontgaat het volledig. Blijven dribbelen, jongens.quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat je Clasie ernstig onderschat. Die jongen is voor zijn leeftijd al zo erg compleet.
Omdat RKC en NEC niet hoeven te komen en dus veel minder ruimte weggeven.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Teams als NEC en RKC leggen 'm lam, dan zou dat voor PSV helemaal een eitje moeten zijn. Niet het eigen spel spelen en 11 postbodes opstellen in de Kuip is je eigen graf graven. Dat weet zelfs de coach van FC Balophetdak, maar Rutten ontgaat het volledig. Blijven dribbelen, jongens.
Omdat ze verliezen in de Kuip door fouten?quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef voice-over het volgende:
PSV heeft nu toch echt wel bewezen dat je geen kampioensteam kan kopen. Wat een onsamenhangend stelletje prutsers zeg. Feyenoord overklaste PSV in alle opzichten.
Groetjes uit Den Haag en Rotterdam.
Vitesse-uit en Ajax-uit niet gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ze verliezen in de Kuip door fouten?
Zonder het legioen is Feyenoord niks, dat weet jij, en dat weet ik.
Ik mag aannemen dat een grondige analyse van Rutten al uitgevoerd wordt binnen PSV, gezien het feit dat men binnen niet al te lange tijd een keuze moet gaan maken over een contractverlenging van Fred.quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wellicht moet er eens gekeken worden naar het functioneren van Rutten? Bij een 2-0 achterstand in de 75e minuut een aanvaller voor een aanvaller wisselen? Manolev laten staan? Het hele middenveld verkeerd neerzetten waardoor je elk duel verliest?
Fouten worden toch veroorzaakt door de druk die Feyenoord zet?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JOh, jij dacht dat het wel kon? Maar we zien je weer eens een keer als PSV verliest om je gal te spuwen en onzin te praten over gemeentegeld etc.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef voice-over het volgende:
PSV heeft nu toch echt wel bewezen dat je geen kampioensteam kan kopen. Wat een onsamenhangend stelletje prutsers zeg. Feyenoord overklaste PSV in alle opzichten.
Stop trolling'quote:Op zondag 4 december 2011 14:43 schreef voice-over het volgende:
En wat zingen we in het Westen weer na 34 wedstrijden?
Juist.
"Helemaal niks ..... "
Feyenoord dwingt PSV tot snel keuzes maken en door de druk maakt PSV fouten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fouten worden toch veroorzaakt door de druk die Feyenoord zet?
Het is pas 4 december hequote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef voice-over het volgende:
Dan weet je dat Feyenoord het PSV ook in Eindhoven lastig kan gaan maken.quote:
PSV ook totaal niet. Tactiek hanteren, strak en hard passen en stoppen met dribbelen, maar Matavz in stelling brengen. PostNL zat waarschijnlijk te scouten en een aantal spelers wilde hun kwaliteiten als postbode tonen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat RKC en NEC niet hoeven te komen en dus veel minder ruimte weggeven.
Tja, had je Wijnaldum maar niet moeten kopen...quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV ook totaal niet. Tactiek hanteren, strak en hard passen en stoppen met dribbelen, maar Matavz in stelling brengen. PostNL zat waarschijnlijk te scouten en een aantal spelers wilde hun kwaliteiten als postbode tonen.
Meen je dit?quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan weet je dat Feyenoord het PSV ook in Eindhoven lastig kan gaan maken.
Tja, dat weet je dat je dat in huis haalt als je Wijnaldum koopt.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV ook totaal niet. Tactiek hanteren, strak en hard passen en stoppen met dribbelen, maar Matavz in stelling brengen. PostNL zat waarschijnlijk te scouten en een aantal spelers wilde hun kwaliteiten als postbode tonen.
Omdat je net zo triest bent? misschien wel triester?quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga lekker MMA kijken, soms vraag ik me af waarom ik me doe aan deze trieste bende dat Fok heet.
Hadden we ook niet hoeven doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, had je Wijnaldum maar niet moeten kopen...
Mertens zou je nog wel voor een Dzsudzsak bedrag kunnen doorverkopen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hadden we ook niet hoeven doen.
Net als de veel te dure mertens+strootman, leuke spelers maar niet voor 14 fucking miljoen.
Onzin. Die jongen speelt de afgelopen wedstrijden met 0 oogklep op. Mertens, Labyad en zelfs Strootman waren koning pingel vandaag. Wijnaldum ging er helaas in mee. Totaal onnodig.quote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, dat weet je dat je dat in huis haalt als je Wijnaldum koopt.
Kruip je weer in die calimero-rol. Jullie tonen je weer een slechte verliezer. Eerst absurd veel praatjes hebben en nu PSV met 2-0 onderuit gaat weet je niet meer hoe je moet reageren. Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
JOh, jij dacht dat het wel kon? Maar we zien je weer eens een keer als PSV verliest om je gal te spuwen en onzin te praten over gemeentegeld etc.
Wijnaldum staat er juist om bekend veel te veel te dribbelen met oogkleppen op.quote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Die jongen speelt de afgelopen wedstrijden met 0 oogklep op. Mertens, Labyad en zelfs Strootman waren koning pingel vandaag. Wijnaldum ging er helaas in mee. Totaal onnodig.
Hebben we een keer verloren is het meteen weer helemaal niks. Beide spelers gaan we heus wel met winst doorverkopen, daarnaast zijn ze ook in veel wedstrijden beslissend geweest. Het zijn allemaal nog jonge spelers, het zijn eerder de ervaren spelers zoals Engelaar die keer op keer tegenvallen...quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hadden we ook niet hoeven doen.
Net als de veel te dure mertens+strootman, leuke spelers maar niet voor 14 fucking miljoen.
Ik weet dat je generaliseert maar ik heb jullie al netjes gefeliciteerd, terecht gewonnen, maar we worden er een beetje flauw van elke keer over dat geld beginnen terwijl het een rechtsgeldige manier was..quote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kruip je weer in die calimero-rol. Jullie tonen je weer een slechte verliezer. Eerst absurd veel praatjes hebben en nu PSV met 2-0 onderuit gaat weet je niet meer hoe je moet reageren. Wees een vent en pak je verlies.
Ik roep het al vanaf het begin en blijf er bij.. veel te veel geld, je bent gewoon afhankelijk dat hun erg goed doorgroeien wil je er leuk aan verdienen, doet niks af aan mijn teleurstelling van vandaag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hebben we een keer verloren is het meteen weer helemaal niks. Beide spelers gaan we heus wel met winst doorverkopen, daarnaast zijn ze ook in veel wedstrijden beslissend geweest. Het zijn allemaal nog jonge spelers, het zijn eerder de ervaren spelers zoals Engelaar die keer op keer tegenvallen...
Daarom is het zo belangrijk dat je Labyad op een gegeven moment wel voor een goed bedrag kan verkopen en niet zoals Afellay. Die jongens moeten geld in het laatje brengen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik roep het al vanaf het begin en blijf er bij.. veel te veel geld, je bent gewoon afhankelijk dat hun erg goed doorgroeien wil je er leuk aan verdienen, doet niks af aan mijn teleurstelling van vandaag.
Heb je de Graafschap gezien? Heb je Legia gezien? Strakke, harde passing en 0 oogklep. Dus Wijnaldum afdoen als een wandelende oogklep is inderdaad onzin. Jammer dat ie vandaag weer in die rol terugviel en bijstand kreeg van de rest van het middenveld.quote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wijnaldum staat er juist om bekend veel te veel te dribbelen met oogkleppen op.
Maar goed, doe jij het maar gelijk af als onzin.
Er is hier niemand die over het geld begint, maar als die paar welbekende users hier vooraf zulke grote praatjes hebben kun je de reacties verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet dat je generaliseert maar ik heb jullie al netjes gefeliciteerd, terecht gewonnen, maar we worden er een beetje flauw van elke keer over dat geld beginnen terwijl het een rechtsgeldige manier was..
Sowieso is Voice-over een triest kut figuur, vandaar
Tja, maar tegen De Graafschap en Legia met alle respect. Dat zijn nou niet echt tegenstanders waarmee je je wilt meten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je de Graafschap gezien? Heb je Legia gezien? Strakke, harde passing en 0 oogklep. Dus Wijnaldum afdoen als een wandelende oogklep is inderdaad onzin. Jammer dat ie vandaag weer in die rol terugviel en bijstand kreeg van de rest van het middenveld.
Dat doet niets af aan het feit dat hij dus een volle 100% kan draaien op harde en strakke passing en daar zaten ze hem ook vol op de huid, het is geen wandelende oogklep. Niet meer, maar vandaag weer 100%quote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, maar tegen De Graafschap en Legia met alle respect. Dat zijn nou niet echt tegenstanders waarmee je je wilt meten.
Daarin verschillen we dan van mening en dat mag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat hij dus een volle 100% kan draaien op harde en strakke passing en daar zaten ze hem ook vol op de huid, het is geen wandelende oogklep. Niet meer, maar vandaag weer 100%
Er is niks mis met jullie trainer. Ik snap niet waar jullie dat vandaan halen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
Meneer Brands, hopelijk bent u al begonnen met het zoeken naar een geschikte trainer, groetjes.
Oke.quote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks mis met jullie trainer. Ik snap niet waar jullie dat vandaan halen.
Ik ben een trotse Feyenoord-supporter. Hoe voel jij je nu?quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet dat je generaliseert maar ik heb jullie al netjes gefeliciteerd, terecht gewonnen, maar we worden er een beetje flauw van elke keer over dat geld beginnen terwijl het een rechtsgeldige manier was..
Sowieso is Voice-over een triest kut figuur, vandaar
Licht gefrustreerd. Maar ik kan ook zoals jij reageren 'aan het eind van de dag staan wij nog altijd hoger dan jullie, hoe voel jij je nu'quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik ben een trotse Feyenoord-supporter. Hoe voel jij je nu?
Nee, omdat je pas sinds deze wedstrijd in dit topic komt kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nergens dus, aangezien je niet met valide argumenten kunt komen.
Opstelling was niet goed. Koeman heeft een goede analyse gemaakt van de zwakke punten van PSV en daarmee heeft zijn ploeg het middenveld gepakt. Dan valt weer op dat Rutten tekort komt als het op strategisch inzicht en opstellingen aankomt, maar dat was al bekend.quote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks mis met jullie trainer. Ik snap niet waar jullie dat vandaan halen.
Met deze investeringen met een beetje pech 9 punten achterstand op AZ, en de vorige seizoenen zelfs geen voorronde CL weten te bereiken bij een club als PSV is wel genoeg reden hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo is het. 200% gelijk, ga je nu dan weg?quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Kijk alleen al naar de begroting.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Licht gefrustreerd. Maar ik kan ook zoals jij reageren 'aan het eind van de dag staan wij nog altijd hoger dan jullie, hoe voel jij je nu'
Vind je dat heel gek? Jullie speelden tegen onze club, waarom zou ik anders in het PSV-topic rondhangen?quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, omdat je pas sinds deze wedstrijd in dit topic komt kijken.
Daarnaast kom jij ook niet met valide argumenten waarom hij wel goed genoeg is om te blijven.
Dan moeten PSV en Ajax zich diep diep schamen want AZ staat boven aan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Kijk alleen al naar de begroting.
Ja. Klopt. PSV moet zich heeeel diep schamen. en Ajax ook ..quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan moeten PSV en Ajax zich diep diep schamen want AZ staat boven aan?
Dus de trainer van Ajax en Vitesse ook maar gelijk wegsturen dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Opstelling was niet goed. Koeman heeft een goede analyse gemaakt van de zwakke punten van PSV en daarmee heeft zijn ploeg het middenveld gepakt. Dan valt weer op dat Rutten tekort komt als het op strategisch inzicht en opstellingen aankomt, maar dat was al bekend.
Ben jij nou zo dom? Groetjens van Gaal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je dat heel gek? Jullie speelden tegen onze club, waarom zou ik anders in het PSV-topic rondhangen?
Jij wilt hem wegsturen, dan mag je ook vertellen op basis waarvan je vindt dat Rutten niet voldoet lijkt me?
Als je leest zie je dat ik zei dat dit al bekend was, met name van het vorige seizoen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus de trainer van Ajax en Vitesse ook maar gelijk wegsturen dan?
Jij poneert hier de stelling dat Rutten maar weg moet. Waarom vraag ik je gewoon? Als je geen weerwoord/discussie wil hebben kun je misschien beter een blog opstarten ipv hier rondhangen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom? Groetjens van Gaal.
Omdat ze waarschijnlijk al 3 jaar geen kampioen onder zijn bewind gaan worden en dat is topclub onwaardig.quote:Op zondag 4 december 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij poneert hier de stelling dat Rutten maar weg moet. Waarom vraag ik je gewoon? Als je geen weerwoord/discussie wil hebben kun je misschien beter een blog opstarten ipv hier rondhangen.
Ze hebben het materiaal er ook niet echt voor gehad he? Afellay verkopen in de winterstop kun je Rutten niet echt aanrekenen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk al 3 jaar geen kampioen onder zijn bewind gaan worden en dat is topclub onwaardig.
Waar zal ik beginnen?quote:Op zondag 4 december 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij poneert hier de stelling dat Rutten maar weg moet. Waarom vraag ik je gewoon? Als je geen weerwoord/discussie wil hebben kun je misschien beter een blog opstarten ipv hier rondhangen.
En zelfs geen voorronde CL. Tel daar de mogelijk 9 punten achterstand op AZ bij op na 30+ miljoen te hebben mogen investeren, en je staat bij elke topclub onder druk. Daarbij durfde hij ook vandaag weer geen enkel risico te nemen bij de achterstand.quote:Op zondag 4 december 2011 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk al 3 jaar geen kampioen onder zijn bewind gaan worden en dat is topclub onwaardig.
Tuurlijk hebben ze het materiaal er wel voor gehad. De selectie was niet veel meer of minder dan de kampioenen van de laatste jaren.quote:Op zondag 4 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben het materiaal er ook niet echt voor gehad he? Afellay verkopen in de winterstop kun je Rutten niet echt aanrekenen.
Welke speler is nou echt veel beter geworden onder de periode Rutten?quote:Op zondag 4 december 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen?
Gebrek aan tactisch inzicht, slecht wisselen, te laat wisselen, te laat ingrijpen als spelers slecht spelen, spelers niet genoeg kunnen motiveren (blijkt uit de grote wedstrijden), grote wedstrijden niet winnen, 2 jaar op rij 3e worden, dit seizoen ook weer goed op weg om buiten de prijzen te vallen.
En dan heb ik het nog niet eens over presentatie, uitspraken e.d. dat kan ik nog vergeven mits de resultaten er zijn.
Fredje Bouma heeft veel progressie geboekt.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke speler is nou echt veel beter geworden onder de periode Rutten?
Nigga please, AZ heeft het materiaal er ook niet voor, Ajax vorig jaar ook niet?quote:Op zondag 4 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben het materiaal er ook niet echt voor gehad he? Afellay verkopen in de winterstop kun je Rutten niet echt aanrekenen.
Labyad. Maar dat is natuurlijke groei.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat is zeggen als Rutten kon wel omgaan met de lastige Reis net als hij met Arnautovic om kon gaan..quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Labyad. Maar dat is natuurlijke groei.
Die had zelfs al veel verder kunnen staan met een beetje meer vertrouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Labyad. Maar dat is natuurlijke groei.
Oftewel je bent gewoon aan het trollen, iets waar je andere bij een slecht resultaat van Feyenoord none stop van beschuldigd?quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredje Bouma heeft veel progressie geboekt.
Lazovicquote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zal het heus prima doen, maar er zijn redenen genoeg om na 3 magere seizoenen toch ernstig aan zijn positie te gaan twijfelen. Als je dat niet ziet/ wil zien dan moet je daar op zijn minst moeite voor doen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is dus maar een hele magere score.
Je hoeft mij ook niet te overtuigen hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal het heus prima doen, maar er zijn redenen genoeg om na 3 magere seizoenen toch ernstig aan zijn positie te gaan twijfelen. Als je dat niet ziet/ wil zien dan moet je daar op zijn minst moeite voor doen.
Nee, is geen trollen. Ik vind hem echt beter geworden. Toen hij bij PSV aankwam vond ik hem heel erg lopen schutteren en dat vind ik tegenwoordig wel meevallen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oftewel je bent gewoon aan het trollen, iets waar je andere bij een slecht resultaat van Feyenoord none stop van beschuldigd?
Hij kwam net terug van 2 jaar blessureleed bij Aston Villa. Vind je het gek dat je dan beter wordt naarmate je ritme opdoet. Volgens mij valt er bij een ervaren kracht als Bouma ook nog weinig te verbeteren. Al snap ik dus echt niet waarom bij pas derde in de rangorde tot aanvoerder isquote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, is geen trollen. Ik vind hem echt beter geworden. Toen hij bij PSV aankwam vond ik hem heel erg lopen schutteren en dat vind ik tegenwoordig wel meevallen.
Elke keer fluiten als hij aan de bal was.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Niks gezien verder van de wedstrijd, maar hoe werd Wijnaldum ontvangen?
Ze floten, maar ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Fluiten en deze twee spreekkoren: " Gini is de volgende." en " Laat je club maar in de steek."quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is dit?quote:Op zondag 4 december 2011 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook wel een held. Sprak na 3 weken al beter nederlands dan Isaksson op dit moment.
Waarom ging hij eigenlijk weg?
Zo kun je bij elke speler wel een reden geven waarom het logisch is dat hij nu wel presteert en eerder niet. Feit is gewoon dat het een prima opstelling en tactisch plan was van Rutten vanmiddag. Feyenoord had alleen een betere.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam net terug van 2 jaar blessureleed bij Aston Villa. Vind je het gek dat je dan beter wordt naarmate je ritme opdoet. Volgens mij valt er bij een ervaren kracht als Bouma ook nog weinig te verbeteren. Al snap ik dus echt niet waarom bij pas derde in de rangorde tot aanvoerder is.
Edit: Dat vind ik nog een kritiek puntje over Rutten. Hoe kom je erop om Toivonen je aanvoerder te houden (En Strootman vice)
Wanneer heeft Bouma dan precies niet gepresteerd. Of zie jij 2 jaar geblesseerd zijn als vormverlies?quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo kun je bij elke speler wel een reden geven waarom het logisch is dat hij nu wel presteert en eerder niet. Feit is gewoon dat het een prima opstelling en tactisch plan was van Rutten vanmiddag. Feyenoord had alleen een betere.
Zijn eerste paar wedstrijden voor PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer heeft Bouma dan precies niet gepresteerd. Of zie jij 2 jaar geblesseerd zijn als vormverlies?
quote:Op zondag 4 december 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn eerste paar wedstrijden voor PSV.
Naja zoek het maar uit, nog gefeliciteerd met Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam net terug van 2 jaar blessureleed bij Aston Villa. Vind je het gek dat je dan beter wordt naarmate je ritme opdoet. Volgens mij valt er bij een ervaren kracht als Bouma ook nog weinig te verbeteren. Al snap ik dus echt niet waarom bij pas derde in de rangorde tot aanvoerder is.
Edit: Dat vind ik nog een kritiek puntje over Rutten. Hoe kom je erop om Toivonen je aanvoerder te houden (En Strootman vice)
True that.quote:Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Naja zoek het maar uit, nog gefeliciteerd met Feyenoord.
Inderdaad. Iemand die het niet met je eens is op een forum. Bah.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True that.
Gaan we een keer normaal discussiëren krijg je zo iemand..
quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die het niet met je eens is op een forum. Bah.Hoe haal ik 't in m'n hoofd?
Die welke stelling onderbouwen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog altijd op je valide argumenten.
Ik troll toch niet? Of mag ik soms niet vragen waarom men hier vindt dat Rutten weg moet bij PSV?quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
En als Feyenoord weer teleursteld is Kapiteintje de eerste die iedereen van trollen beschuldigd
Mmmmnay.. i'm going with LittleRabbit.quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik troll toch niet? Of mag ik soms niet vragen waarom men hier vindt dat Rutten weg moet bij PSV?
Ok, geen probleem. Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn, maar probeer een beetje objectief te blijven a.u.b.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mmmmnay.. i'm going with LittleRabbit.
Nogmaals, ik loop niet te trollen. Als je lang genoeg loopt te roepen dat ik aan het trollen ben ga je er zelf in geloven. Citeer 1 post van me die volgens jou niet door de beugel kan of anders gewoon je mond houden.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dudega toch weg, ik ben objectief, ga ergens anders trollen en uitdagen.
het falen van kansen was niet het enige waarom PSV de wedstrijd verliest hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV faalt in het afmaken van kansen. Het was niet slecht vandaag, zo'n wedstrijd win je 3 van de 4 keer gewoon...
Geloof je het zelf ook?quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV faalt in het afmaken van kansen. Het was niet slecht vandaag, zo'n wedstrijd win je 3 van de 4 keer gewoon...
Whaha schijttroll dat je er bent.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ja, klopt, ik doe beidequote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Whaha schijttroll dat je er bent.
Volgens mij hebben we een week lang je getroll moeten aanhoren en na deze oorwassing gaan we opeens objectief lopen doen![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
It's my party and i cry if i want toooooooooo you would cry to if you just lost toooohooooooo
Mag ik jouw, Steven en Dj-Day-v hun 'Helpmefok, je had gelijk' reacties in het volgende topic verwachten of PM'en jullie ze?quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Misschien, ik heb wel wat anders in gedachte maar moet ik geluk hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag ik jouw, Steven en Dj-Day-v hun 'Helpmefok, je had gelijk' reacties in het volgende topic verwachten of PM'en jullie ze?
Jongen, krijg ik van jou nou OOIT nog een 'ik zou je na de wedstrijd spreken dus bij deze: excuses Helpmefok, je had gelijk'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |