quote:
Helaas wel jaquote:Op zondag 4 december 2011 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]uiteraard, maar totaal onrealistisch natuurlijk.
Why not?quote:Op zondag 4 december 2011 02:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
!!!
En Alex naar PSV... laat me niet lachen.
Salaris man.quote:Op zondag 4 december 2011 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Why not?
Gomes zij toen ook, dat hij en alex nog altijd aan die mooie periodes dachten bij psv.
Ik zie zoiets wel gebeuren hoor
Ja Alex zal nu voor 1/5 van wat hij verdient naar Eindhoven komenquote:Op zondag 4 december 2011 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Why not?
Gomes zij toen ook, dat hij en alex nog altijd aan die mooie periodes dachten bij psv.
Ik zie zoiets wel gebeuren hoor
Maar hij kwam nietquote:Op zondag 4 december 2011 02:58 schreef Doublepain het volgende:
Gomes kwam bijna terug. Was deze of vorige zomer
Ja, en daarom komt Alex ook niet. Jammer maar helaas. Laten we vooral de mooie tijd koesteren dat hij wel bij ons gespeeld heeftquote:
Leequote:Op zondag 4 december 2011 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, en daarom komt Alex ook niet. Jammer maar helaas. Laten we vooral de mooie tijd koesteren dat hij wel bij ons gespeeld heeft
Dat waren de mooie jarenquote:Op zondag 4 december 2011 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, en daarom komt Alex ook niet. Jammer maar helaas. Laten we vooral de mooie tijd koesteren dat hij wel bij ons gespeeld heeft
quote:
Volgend seizoen ook...quote:Op zondag 4 december 2011 03:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer in ons Rood Wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |