Ben ik niet vergeten hoor, ik vertel gewoon even dat ik een speler belachelijk slecht vond spelen, wat ik voor het seizoen al had verwacht.quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Kijk al die Ajacieden hier dan. Zelf ook bijna ten onder tegen Feyenoord in de eigen Arena, maar dat vergeten we maar even
Precies.quote:Op zondag 4 december 2011 14:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, daar betaal je dan 6 miljoen voor.
Jullie hadden hem wel kunnen gebruiken gezien de ranglijst...quote:Op zondag 4 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies.
Uiteindelijk zal er wel winst op gemaakt worden, maar je hebt er niet veel aan (op de eerste 10 wedstrijden na)
Dit is een PSV-topic, en we hebben het over PSVquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jullie hadden hem wel kunnen gebruiken gezien de ranglijst...
Altijd al zo geweest hoorquote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Kijk al die Ajacieden hier dan. Zelf ook bijna ten onder tegen Feyenoord in de eigen Arena, maar dat vergeten we maar even
Je mag ook inhoudelijk reageren. Als dat te moeilijk is dan kun je beter in je eigen topic blijven.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is een PSV-topic, en we hebben het over PSVDus als je iets te melden hebt over Ajax kun je dat hier doen:AFC Ajax #1669 Real Madrid? Kom maar op!
Succes
Nee, dat was gemeend, misschien kwam het sarcastisch over.quote:
Als ik inhoudelijk ga reageren ga ik het teveel over Ajax hebben, en krijgen we een Ajax-discussie in een PSV topicquote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je mag ook inhoudelijk reageren. Als dat te moeilijk is dan kun je beter in je eigen topic blijven.
Dan ga gewoon weg?quote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik inhoudelijk ga reageren ga ik het teveel over Ajax hebben, en krijgen we een Ajax-discussie in een PSV topiclijkt me niet verstandig.
Hij is ook niet degene die Ajax aanhaalt.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan ga gewoon weg?
Inhoudelijk heeft niks met Ajax te maken in dit topic.
Ik mag wel een mening geven over PSV, Mertens en Willemsquote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan ga gewoon weg?
Inhoudelijk heeft niks met Ajax te maken in dit topic.
Ah, thanksquote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, dat was gemeend, misschien kwam het sarcastisch over.
Jij bent altijd nuchter en realistisch.
Ik weet niet eens voor welke club je bent.. dus dat doe je dan goed
Ik zeg ook niet dat dat niet mag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mag wel een mening geven over PSV, Mertens en Willems
Thuis dikke revanche jaquote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
Nu moeten jullie wel winnen van FCT en AZ heh, volgend seizoenshelft
Ontopic dan:quote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik inhoudelijk ga reageren ga ik het teveel over Ajax hebben, en krijgen we een Ajax-discussie in een PSV topiclijkt me niet verstandig.
Ik denk dat je Clasie ernstig onderschat. Die jongen is voor zijn leeftijd al zo erg compleet.quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dit wordt wereldkampioenschap tussen de trolls doorlezen, maar ik ga een poging wagen. Als je je als team laat aftroeven door figuren als Clasie en Schaken dan heb je een probleem. Wordt tijd dat er kritisch wordt gekeken naar het functioneren van de hele groep. Als je niet 6 punten haalt tegen dit soort teams dan kom je tekort, op het einde. De 2 voor 12 is ingegaan.
Maar het is geen Klaassenquote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat je Clasie ernstig onderschat. Die jongen is voor zijn leeftijd al zo erg compleet.
Leek op Ajax - Feyenoord. Heersende Clasie en El Ahmadi. Alleen maakte Feyenoord de kansen wel af deze keer .. en had Ajax geluk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, de Ajax, PSV discussie wordt er weer bijgehaald. Dat is toch niet relevant voor dit topic? Dat het met Ajax ook niet loopt kan iedereen zien en kan ook besproken worden in het Ajax topic lijkt mij.
Verder viel het mij op dat het middenveld van PSV totaal niet er tegen kan als er druk wordt gezet terwijl juist het middenveld van Feyenoord er steeds makkelijk uit kom komen onder druk.
El Ahmadi en Clasie waren heersend en PSV had daar eigenlijk geen antwoord op.
En omdat het middenveld alleen maar met de bal kom lopen (Wijnaldum) kon Matavz ook niet in stelling gebracht worden. Tel hierbij een falende Willems op en je loopt gewoon een nederlaag op.
Nee, appels zijn ook geen peren dus ik snap niet waarom je Klaassen als voorbeeld neemt.quote:
Wellicht moet er eens gekeken worden naar het functioneren van Rutten? Bij een 2-0 achterstand in de 75e minuut een aanvaller voor een aanvaller wisselen? Manolev laten staan? Het hele middenveld verkeerd neerzetten waardoor je elk duel verliest?quote:Op zondag 4 december 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dit wordt wereldkampioenschap tussen de trolls doorlezen, maar ik ga een poging wagen. Als je je als team laat aftroeven door figuren als Clasie en Schaken dan heb je een probleem. Wordt tijd dat er kritisch wordt gekeken naar het functioneren van de hele groep. Als je niet 6 punten haalt tegen dit soort teams dan kom je tekort, op het einde. De 2 voor 12 is ingegaan.
Uit 'ervaring'quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ontopic dan:
Waaruit concludeer je trouwens dat je aan Mertens na de eerste paar wedstrijden niks meer hebt? Vorig jaar scoorde hij meer na de winterstop dan ervoor. Het seizoen ervoor was het gelijk verdeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |