Nee, omdat je pas sinds deze wedstrijd in dit topic komt kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nergens dus, aangezien je niet met valide argumenten kunt komen.
Opstelling was niet goed. Koeman heeft een goede analyse gemaakt van de zwakke punten van PSV en daarmee heeft zijn ploeg het middenveld gepakt. Dan valt weer op dat Rutten tekort komt als het op strategisch inzicht en opstellingen aankomt, maar dat was al bekend.quote:Op zondag 4 december 2011 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks mis met jullie trainer. Ik snap niet waar jullie dat vandaan halen.
Met deze investeringen met een beetje pech 9 punten achterstand op AZ, en de vorige seizoenen zelfs geen voorronde CL weten te bereiken bij een club als PSV is wel genoeg reden hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo is het. 200% gelijk, ga je nu dan weg?quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Kijk alleen al naar de begroting.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Licht gefrustreerd. Maar ik kan ook zoals jij reageren 'aan het eind van de dag staan wij nog altijd hoger dan jullie, hoe voel jij je nu'
Vind je dat heel gek? Jullie speelden tegen onze club, waarom zou ik anders in het PSV-topic rondhangen?quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, omdat je pas sinds deze wedstrijd in dit topic komt kijken.
Daarnaast kom jij ook niet met valide argumenten waarom hij wel goed genoeg is om te blijven.
Dan moeten PSV en Ajax zich diep diep schamen want AZ staat boven aan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Kijk alleen al naar de begroting.
Ja. Klopt. PSV moet zich heeeel diep schamen. en Ajax ook ..quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan moeten PSV en Ajax zich diep diep schamen want AZ staat boven aan?
Dus de trainer van Ajax en Vitesse ook maar gelijk wegsturen dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Opstelling was niet goed. Koeman heeft een goede analyse gemaakt van de zwakke punten van PSV en daarmee heeft zijn ploeg het middenveld gepakt. Dan valt weer op dat Rutten tekort komt als het op strategisch inzicht en opstellingen aankomt, maar dat was al bekend.
Ben jij nou zo dom? Groetjens van Gaal.quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je dat heel gek? Jullie speelden tegen onze club, waarom zou ik anders in het PSV-topic rondhangen?
Jij wilt hem wegsturen, dan mag je ook vertellen op basis waarvan je vindt dat Rutten niet voldoet lijkt me?
Als je leest zie je dat ik zei dat dit al bekend was, met name van het vorige seizoen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus de trainer van Ajax en Vitesse ook maar gelijk wegsturen dan?
Jij poneert hier de stelling dat Rutten maar weg moet. Waarom vraag ik je gewoon? Als je geen weerwoord/discussie wil hebben kun je misschien beter een blog opstarten ipv hier rondhangen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom? Groetjens van Gaal.
Omdat ze waarschijnlijk al 3 jaar geen kampioen onder zijn bewind gaan worden en dat is topclub onwaardig.quote:Op zondag 4 december 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij poneert hier de stelling dat Rutten maar weg moet. Waarom vraag ik je gewoon? Als je geen weerwoord/discussie wil hebben kun je misschien beter een blog opstarten ipv hier rondhangen.
Ze hebben het materiaal er ook niet echt voor gehad he? Afellay verkopen in de winterstop kun je Rutten niet echt aanrekenen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk al 3 jaar geen kampioen onder zijn bewind gaan worden en dat is topclub onwaardig.
Waar zal ik beginnen?quote:Op zondag 4 december 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij poneert hier de stelling dat Rutten maar weg moet. Waarom vraag ik je gewoon? Als je geen weerwoord/discussie wil hebben kun je misschien beter een blog opstarten ipv hier rondhangen.
En zelfs geen voorronde CL. Tel daar de mogelijk 9 punten achterstand op AZ bij op na 30+ miljoen te hebben mogen investeren, en je staat bij elke topclub onder druk. Daarbij durfde hij ook vandaag weer geen enkel risico te nemen bij de achterstand.quote:Op zondag 4 december 2011 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk al 3 jaar geen kampioen onder zijn bewind gaan worden en dat is topclub onwaardig.
Tuurlijk hebben ze het materiaal er wel voor gehad. De selectie was niet veel meer of minder dan de kampioenen van de laatste jaren.quote:Op zondag 4 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben het materiaal er ook niet echt voor gehad he? Afellay verkopen in de winterstop kun je Rutten niet echt aanrekenen.
Welke speler is nou echt veel beter geworden onder de periode Rutten?quote:Op zondag 4 december 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen?
Gebrek aan tactisch inzicht, slecht wisselen, te laat wisselen, te laat ingrijpen als spelers slecht spelen, spelers niet genoeg kunnen motiveren (blijkt uit de grote wedstrijden), grote wedstrijden niet winnen, 2 jaar op rij 3e worden, dit seizoen ook weer goed op weg om buiten de prijzen te vallen.
En dan heb ik het nog niet eens over presentatie, uitspraken e.d. dat kan ik nog vergeven mits de resultaten er zijn.
Fredje Bouma heeft veel progressie geboekt.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke speler is nou echt veel beter geworden onder de periode Rutten?
Nigga please, AZ heeft het materiaal er ook niet voor, Ajax vorig jaar ook niet?quote:Op zondag 4 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben het materiaal er ook niet echt voor gehad he? Afellay verkopen in de winterstop kun je Rutten niet echt aanrekenen.
Labyad. Maar dat is natuurlijke groei.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke speler is nou echt veel beter geworden onder de periode Rutten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |