Ja, dat is zeggen als Rutten kon wel omgaan met de lastige Reis net als hij met Arnautovic om kon gaan..quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Labyad. Maar dat is natuurlijke groei.
Die had zelfs al veel verder kunnen staan met een beetje meer vertrouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Labyad. Maar dat is natuurlijke groei.
Oftewel je bent gewoon aan het trollen, iets waar je andere bij een slecht resultaat van Feyenoord none stop van beschuldigd?quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredje Bouma heeft veel progressie geboekt.
Lazovicquote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Welke speler is nou echt veel beter geworden onder de periode Rutten?
Hij zal het heus prima doen, maar er zijn redenen genoeg om na 3 magere seizoenen toch ernstig aan zijn positie te gaan twijfelen. Als je dat niet ziet/ wil zien dan moet je daar op zijn minst moeite voor doen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is dus maar een hele magere score.
Je hoeft mij ook niet te overtuigen hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal het heus prima doen, maar er zijn redenen genoeg om na 3 magere seizoenen toch ernstig aan zijn positie te gaan twijfelen. Als je dat niet ziet/ wil zien dan moet je daar op zijn minst moeite voor doen.
Nee, is geen trollen. Ik vind hem echt beter geworden. Toen hij bij PSV aankwam vond ik hem heel erg lopen schutteren en dat vind ik tegenwoordig wel meevallen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oftewel je bent gewoon aan het trollen, iets waar je andere bij een slecht resultaat van Feyenoord none stop van beschuldigd?
Hij kwam net terug van 2 jaar blessureleed bij Aston Villa. Vind je het gek dat je dan beter wordt naarmate je ritme opdoet. Volgens mij valt er bij een ervaren kracht als Bouma ook nog weinig te verbeteren. Al snap ik dus echt niet waarom bij pas derde in de rangorde tot aanvoerder isquote:Op zondag 4 december 2011 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, is geen trollen. Ik vind hem echt beter geworden. Toen hij bij PSV aankwam vond ik hem heel erg lopen schutteren en dat vind ik tegenwoordig wel meevallen.
Elke keer fluiten als hij aan de bal was.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Niks gezien verder van de wedstrijd, maar hoe werd Wijnaldum ontvangen?
Ze floten, maar ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Fluiten en deze twee spreekkoren: " Gini is de volgende." en " Laat je club maar in de steek."quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is dit?quote:Op zondag 4 december 2011 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook wel een held. Sprak na 3 weken al beter nederlands dan Isaksson op dit moment.
Waarom ging hij eigenlijk weg?
Zo kun je bij elke speler wel een reden geven waarom het logisch is dat hij nu wel presteert en eerder niet. Feit is gewoon dat het een prima opstelling en tactisch plan was van Rutten vanmiddag. Feyenoord had alleen een betere.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam net terug van 2 jaar blessureleed bij Aston Villa. Vind je het gek dat je dan beter wordt naarmate je ritme opdoet. Volgens mij valt er bij een ervaren kracht als Bouma ook nog weinig te verbeteren. Al snap ik dus echt niet waarom bij pas derde in de rangorde tot aanvoerder is.
Edit: Dat vind ik nog een kritiek puntje over Rutten. Hoe kom je erop om Toivonen je aanvoerder te houden (En Strootman vice)
Wanneer heeft Bouma dan precies niet gepresteerd. Of zie jij 2 jaar geblesseerd zijn als vormverlies?quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo kun je bij elke speler wel een reden geven waarom het logisch is dat hij nu wel presteert en eerder niet. Feit is gewoon dat het een prima opstelling en tactisch plan was van Rutten vanmiddag. Feyenoord had alleen een betere.
Zijn eerste paar wedstrijden voor PSV.quote:Op zondag 4 december 2011 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer heeft Bouma dan precies niet gepresteerd. Of zie jij 2 jaar geblesseerd zijn als vormverlies?
quote:Op zondag 4 december 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn eerste paar wedstrijden voor PSV.
Naja zoek het maar uit, nog gefeliciteerd met Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam net terug van 2 jaar blessureleed bij Aston Villa. Vind je het gek dat je dan beter wordt naarmate je ritme opdoet. Volgens mij valt er bij een ervaren kracht als Bouma ook nog weinig te verbeteren. Al snap ik dus echt niet waarom bij pas derde in de rangorde tot aanvoerder is.
Edit: Dat vind ik nog een kritiek puntje over Rutten. Hoe kom je erop om Toivonen je aanvoerder te houden (En Strootman vice)
True that.quote:Op zondag 4 december 2011 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Naja zoek het maar uit, nog gefeliciteerd met Feyenoord.
Inderdaad. Iemand die het niet met je eens is op een forum. Bah.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True that.
Gaan we een keer normaal discussiëren krijg je zo iemand..
quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die het niet met je eens is op een forum. Bah.Hoe haal ik 't in m'n hoofd?
Die welke stelling onderbouwen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog altijd op je valide argumenten.
Ik troll toch niet? Of mag ik soms niet vragen waarom men hier vindt dat Rutten weg moet bij PSV?quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
En als Feyenoord weer teleursteld is Kapiteintje de eerste die iedereen van trollen beschuldigd
Mmmmnay.. i'm going with LittleRabbit.quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik troll toch niet? Of mag ik soms niet vragen waarom men hier vindt dat Rutten weg moet bij PSV?
Ok, geen probleem. Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn, maar probeer een beetje objectief te blijven a.u.b.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mmmmnay.. i'm going with LittleRabbit.
Nogmaals, ik loop niet te trollen. Als je lang genoeg loopt te roepen dat ik aan het trollen ben ga je er zelf in geloven. Citeer 1 post van me die volgens jou niet door de beugel kan of anders gewoon je mond houden.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dudega toch weg, ik ben objectief, ga ergens anders trollen en uitdagen.
het falen van kansen was niet het enige waarom PSV de wedstrijd verliest hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV faalt in het afmaken van kansen. Het was niet slecht vandaag, zo'n wedstrijd win je 3 van de 4 keer gewoon...
Geloof je het zelf ook?quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV faalt in het afmaken van kansen. Het was niet slecht vandaag, zo'n wedstrijd win je 3 van de 4 keer gewoon...
Whaha schijttroll dat je er bent.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ja, klopt, ik doe beidequote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Whaha schijttroll dat je er bent.
Volgens mij hebben we een week lang je getroll moeten aanhoren en na deze oorwassing gaan we opeens objectief lopen doen![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
It's my party and i cry if i want toooooooooo you would cry to if you just lost toooohooooooo
Mag ik jouw, Steven en Dj-Day-v hun 'Helpmefok, je had gelijk' reacties in het volgende topic verwachten of PM'en jullie ze?quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Misschien, ik heb wel wat anders in gedachte maar moet ik geluk hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag ik jouw, Steven en Dj-Day-v hun 'Helpmefok, je had gelijk' reacties in het volgende topic verwachten of PM'en jullie ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |