Inderdaad. Iemand die het niet met je eens is op een forum. Bah.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True that.
Gaan we een keer normaal discussiëren krijg je zo iemand..
quote:Op zondag 4 december 2011 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die het niet met je eens is op een forum. Bah.Hoe haal ik 't in m'n hoofd?
Die welke stelling onderbouwen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]![]()
Ik wacht nog altijd op je valide argumenten.
Ik troll toch niet? Of mag ik soms niet vragen waarom men hier vindt dat Rutten weg moet bij PSV?quote:Op zondag 4 december 2011 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
En als Feyenoord weer teleursteld is Kapiteintje de eerste die iedereen van trollen beschuldigd
Mmmmnay.. i'm going with LittleRabbit.quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik troll toch niet? Of mag ik soms niet vragen waarom men hier vindt dat Rutten weg moet bij PSV?
Ok, geen probleem. Ik snap dat jullie geïrriteerd zijn, maar probeer een beetje objectief te blijven a.u.b.quote:Op zondag 4 december 2011 16:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mmmmnay.. i'm going with LittleRabbit.
Nogmaals, ik loop niet te trollen. Als je lang genoeg loopt te roepen dat ik aan het trollen ben ga je er zelf in geloven. Citeer 1 post van me die volgens jou niet door de beugel kan of anders gewoon je mond houden.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dudega toch weg, ik ben objectief, ga ergens anders trollen en uitdagen.
het falen van kansen was niet het enige waarom PSV de wedstrijd verliest hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV faalt in het afmaken van kansen. Het was niet slecht vandaag, zo'n wedstrijd win je 3 van de 4 keer gewoon...
Geloof je het zelf ook?quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV faalt in het afmaken van kansen. Het was niet slecht vandaag, zo'n wedstrijd win je 3 van de 4 keer gewoon...
Whaha schijttroll dat je er bent.quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ja, klopt, ik doe beidequote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Whaha schijttroll dat je er bent.
Volgens mij hebben we een week lang je getroll moeten aanhoren en na deze oorwassing gaan we opeens objectief lopen doen![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef Geo3kant het volgende:
It's my party and i cry if i want toooooooooo you would cry to if you just lost toooohooooooo
Mag ik jouw, Steven en Dj-Day-v hun 'Helpmefok, je had gelijk' reacties in het volgende topic verwachten of PM'en jullie ze?quote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Misschien, ik heb wel wat anders in gedachte maar moet ik geluk hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag ik jouw, Steven en Dj-Day-v hun 'Helpmefok, je had gelijk' reacties in het volgende topic verwachten of PM'en jullie ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |