Teams als NEC en RKC leggen 'm lam, dan zou dat voor PSV helemaal een eitje moeten zijn. Niet het eigen spel spelen en 11 postbodes opstellen in de Kuip is je eigen graf graven. Dat weet zelfs de coach van FC Balophetdak, maar Rutten ontgaat het volledig. Blijven dribbelen, jongens.quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat je Clasie ernstig onderschat. Die jongen is voor zijn leeftijd al zo erg compleet.
Omdat RKC en NEC niet hoeven te komen en dus veel minder ruimte weggeven.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Teams als NEC en RKC leggen 'm lam, dan zou dat voor PSV helemaal een eitje moeten zijn. Niet het eigen spel spelen en 11 postbodes opstellen in de Kuip is je eigen graf graven. Dat weet zelfs de coach van FC Balophetdak, maar Rutten ontgaat het volledig. Blijven dribbelen, jongens.
Omdat ze verliezen in de Kuip door fouten?quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef voice-over het volgende:
PSV heeft nu toch echt wel bewezen dat je geen kampioensteam kan kopen. Wat een onsamenhangend stelletje prutsers zeg. Feyenoord overklaste PSV in alle opzichten.
Groetjes uit Den Haag en Rotterdam.
Vitesse-uit en Ajax-uit niet gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ze verliezen in de Kuip door fouten?
Zonder het legioen is Feyenoord niks, dat weet jij, en dat weet ik.
Ik mag aannemen dat een grondige analyse van Rutten al uitgevoerd wordt binnen PSV, gezien het feit dat men binnen niet al te lange tijd een keuze moet gaan maken over een contractverlenging van Fred.quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wellicht moet er eens gekeken worden naar het functioneren van Rutten? Bij een 2-0 achterstand in de 75e minuut een aanvaller voor een aanvaller wisselen? Manolev laten staan? Het hele middenveld verkeerd neerzetten waardoor je elk duel verliest?
Fouten worden toch veroorzaakt door de druk die Feyenoord zet?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JOh, jij dacht dat het wel kon? Maar we zien je weer eens een keer als PSV verliest om je gal te spuwen en onzin te praten over gemeentegeld etc.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef voice-over het volgende:
PSV heeft nu toch echt wel bewezen dat je geen kampioensteam kan kopen. Wat een onsamenhangend stelletje prutsers zeg. Feyenoord overklaste PSV in alle opzichten.
Stop trolling'quote:Op zondag 4 december 2011 14:43 schreef voice-over het volgende:
En wat zingen we in het Westen weer na 34 wedstrijden?
Juist.
"Helemaal niks ..... "
Feyenoord dwingt PSV tot snel keuzes maken en door de druk maakt PSV fouten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fouten worden toch veroorzaakt door de druk die Feyenoord zet?
Het is pas 4 december hequote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef voice-over het volgende:
Dan weet je dat Feyenoord het PSV ook in Eindhoven lastig kan gaan maken.quote:
PSV ook totaal niet. Tactiek hanteren, strak en hard passen en stoppen met dribbelen, maar Matavz in stelling brengen. PostNL zat waarschijnlijk te scouten en een aantal spelers wilde hun kwaliteiten als postbode tonen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat RKC en NEC niet hoeven te komen en dus veel minder ruimte weggeven.
Tja, had je Wijnaldum maar niet moeten kopen...quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV ook totaal niet. Tactiek hanteren, strak en hard passen en stoppen met dribbelen, maar Matavz in stelling brengen. PostNL zat waarschijnlijk te scouten en een aantal spelers wilde hun kwaliteiten als postbode tonen.
Meen je dit?quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan weet je dat Feyenoord het PSV ook in Eindhoven lastig kan gaan maken.
Tja, dat weet je dat je dat in huis haalt als je Wijnaldum koopt.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV ook totaal niet. Tactiek hanteren, strak en hard passen en stoppen met dribbelen, maar Matavz in stelling brengen. PostNL zat waarschijnlijk te scouten en een aantal spelers wilde hun kwaliteiten als postbode tonen.
Omdat je net zo triest bent? misschien wel triester?quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga lekker MMA kijken, soms vraag ik me af waarom ik me doe aan deze trieste bende dat Fok heet.
Hadden we ook niet hoeven doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, had je Wijnaldum maar niet moeten kopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |