quote:
bron: http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html ohjee , het verlangen het verlangenquote:de ogen zijn de ramen van de ziel en fungeren als een poort tussen wat wij zien en wat wij voelen. vandaar ook dat het diep in de ogen kijken zo onvoorstelbaar intiem, zo confronterend , zo transcenderend is. je kunt je ogen niet losmaken omdat de ander zo aantrekkelijk is, omdat je verliefd bent op de ander. wat is een doordingende blik? is heteen bedreigende blik of een blik van een verliefd persoon? wat zeg je als je een doordringende blik beantwoordt?
maar dat verwerp ik in me gedachtes als ik fantaseer over het ultieme zo savonds in bedquote:houdt er rekening mee dat diep in de ogen kijken, niet hoeft te betekenen dat er ware liefde in het spel is!
Ook ouder dan 33,55?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd: ouder dan 28,1
BMI: rond de 23/24 (dus mogelijk twijfelgeval)
Lengte haar: ik denk net iets langer dan 31.2 cm, maar is lastig op te meten (heb het nog geprobeerd ook
Navel-lengte ratio : snap ik niet
Pas een heel knap grietje in Amerika achter balie. Bestelde wat bij haar collega en kreeg oogcontact met haar en ze keek me zo flirterig diep in de ogen met een miniem doch veelzeggend lachje dat ik daarna zat af te vragen of ik er zou uitvragen... niet gedaan. 5 lange seconden non-verbaal contact en meteen zwijmel als een puberquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
bron: http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html ohjee , het verlangen het verlangen
omg! het grote verlangen!
er staat ook:
[..]
maar dat verwerp ik in me gedachtes als ik fantaseer over het ultieme zo savonds in bed
wel erg hoor altijd ernaar verlangen, dat goede meest ultieme gevoel. en dan nooit kunnen hebben
Niet ouder dan 33,55 en mijn navel kan ik niet opmeten, ook geprobeerd, maar is lastigquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ook ouder dan 33,55?
Navel-lengte: lengte / hoogte in cm navel. Gulden Snede is 1.618. Lagere ratio is wat langere benen dan gemiddeld
Zeg nooit nooit. Ik hoop oprecht dat je ooit een meisje krijgt bij wie je uren in haar ogen mag kijken en dan vlinders in je buik voelt fladderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar dat verwerp ik in me gedachtes als ik fantaseer over het ultieme zo savonds in bed
wel erg hoor altijd ernaar verlangen, dat goede meest ultieme gevoel. en dan nooit kunnen hebben
Grond tot navel is 105 cmquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:19 schreef VacaLoca het volgende:
Niet je navel zelf maar de afstand van de grond tot je navel![]()
Oh ja IQ >100
En hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grond tot navel is 105 cm
IQ is ook hoger dan 100. Nog een voorkeur voor schoenmaat? Die is namelijk bij mijn linkervoet 39 cm en mijn rechtervoet 40 cm
1.78. Maar ik had mijn sneakers nog aan toen ik mijn navel-grond lengte aan het opmeten was. Het is ook lastig om dit allemaal zelf te moeten doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:22 schreef VacaLoca het volgende:
En hoe lang ben je dan?
39.5 gemiddeld kan nét.
Wie is er onzeker dan? En ja, ben zelfs te lui om die uit te doen. Ze zitten dan ook als sloffenquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:31 schreef VacaLoca het volgende:
Na 3 uur snachts je sneakers nog aan thuis?
En oops, wilde niemand een onzekerheid aanpraten
Jij hebt 2 oldtimers, een eigen plek, ouders die het beste voor hebben met je. Volgens die ene beschrijving ben je niet lelijk. Je bent eerlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
bron: http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html ohjee , het verlangen het verlangen
omg! het grote verlangen!
er staat ook:
[..]
Ik vind het er niet uitzien. Maar ik geloof niet dat ik in verhouding korte benen heb. Maar ik zal het eens om me heen vragen aan mensenquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is soms wel heul schattig hoor.
Zelfbeeld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:32 schreef Sinji het volgende:
Jij hebt 2 oldtimers, een eigen plek, ouders die het beste voor hebben met je. Volgens die ene beschrijving ben je niet lelijk. Je bent eerlijk.
Wat gaat er mis?
Gewoon die 10cm hakken aan doen. Scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien. Maar ik geloof niet dat ik in verhouding korte benen heb. Maar ik zal het eens om me heen vragen aan mensen
Dat dacht ik dus niet. Ben gvd al 1.78quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon die 10cm hakken aan doen. Scheelt een hoop.
Als je die hakken aan hebt zijn we even groot, perfect toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus niet. Ben gvd al 1.78
Dat laatste vooral.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:33 schreef VacaLoca het volgende:
Hakken zijn sowieso cheyl, mits ze er fatsoenlijk op kunnen lopen.
10 cm? Dat hou ik denk ik een half uur vol. Mag ik dan de rest van de avond zitten/liggen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je die hakken aan hebt zijn we even groot, perfect toch?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:33 schreef VacaLoca het volgende:
Hakken zijn sowieso cheyl, mits ze er fatsoenlijk op kunnen lopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lawd hav mercy![]()
Liggen mag altijd met die hakken aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 cm? Dat hou ik denk ik een half uur vol. Mag ik dan de rest van de avond zitten/liggen?
Hell no, ik lig dan met mijn voeten op jouw benen, terwijl ik een voetmassage krijg na die inmense kwellingquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Liggen mag altijd met die hakken aan.
zeg nooit nooit, ja het is natuurlijk wel met de kanttekening dat er altijd een wonder kan gebeuren, maar dat is onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Ik hoop oprecht dat je ooit een meisje krijgt bij wie je uren in haar ogen mag kijken en dan vlinders in je buik voelt fladderen
Ach er zitten daar genoeg aandachtshoeren op die ook alleen maar willen kletsen en zeiken en niet willen daten. Dus maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zit een beetje op dat paiq iedereens tijd te verdoen eigenlijk, want het is hartstikke zeker dat ik nooit mensen van daar kan ontmoeten. ik zie dat echt niet kunnen gaan gebeuren al zou ik het wel willen.
184, 3, 43, 21, 1.628 ratioquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wat is jouw lengte, haarlengte, schoenmaat, BMI, etc?
Ok en de afstand van het topje van je middelvinger tot aan de onderkant van je hand, waar je pols begint?quote:
20.5cm, valt daar penislengte uit te herleiden ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok en de afstand van het topje van je middelvinger tot aan de onderkant van je hand, waar je pols begint?
En zit je leeftijd tussen de 28-36?
Heb jij een piemel van 20.5 cm dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:51 schreef VacaLoca het volgende:
20.5cm, valt daar penislengte uit te herleiden ofzo?
En ben 25
Ah mooi dan kan ik niet meedoen want ik meet niks eigenlijk.quote:
Je hebt het nu constant over 'rood haar' en hoe dat jouw beperkt in een eventuele relatie. Ik ben nog nergens een concreet voorbeeld tegengekomen waaruit blijkt dat dit een probleem is. Wat ik wel zie is dat je het jezelf ontzettend moeilijk maakt. Mijn beeld is dat je voornamelijk excuses aan het creëren bent om maar weg te blijven van je daadwerkelijke probleem..quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zeg nooit nooit, ja het is natuurlijk wel met de kanttekening dat er altijd een wonder kan gebeuren, maar dat is onwaarschijnlijk
zoals het er nu uitziet ontmoet ik nooit meisjes, en al wel dan gebeurd er nooit iets dat ik ze ontmoet of "dates" heb of wat dan ook.
ik zat net een beetje op de bank, beetje te denken aan het rode haar en wat me laatste kans was (en dat weet ik en heb ik allemaal nog omdat er weinig in me leven gebeurd)
het was:
http://img684.imageshack.us/img684/6716/o43d05a628802b4ff0.jpg (copy/paste deze link) <- 1 van haar "do's" is "rood haar"
http://img196.imageshack.us/img196/1397/o43d05a628802b4ff1.jpg (copy/paste deze link)
http://img84.imageshack.us/img84/5364/o43d05a628802b4ff2.jpg (copy/paste deze link)
http://img217.imageshack.us/img217/2272/o43d05a628802b4ff3.jpg-> (copy/paste deze link);"ze zegt wat over rood haar"
http://img684.imageshack.us/img684/6366/od43a822cb9ac6ec00.jpg (copy/paste deze link)
http://img819.imageshack.us/img819/6177/od43a822cb9ac6ec01.jpg (copy/paste deze link)
http://img69.imageshack.us/img69/2733/od43a822cb9ac6ec02.jpg (copy/paste deze link)
http://img716.imageshack.us/img716/4199/od43a822cb9ac6ec03.jpg (copy/paste deze link)
http://img821.imageshack.us/img821/3254/o6aa3f5d00b0755f20.jpg (copy/paste deze link)
http://img802.imageshack.us/img802/9233/o6aa3f5d00b0755f21.jpg (copy/paste deze link)
beetje liegen over dat ik nog een baan heb, die ik eigenlijk maar een paar dagen gehad heb.
en beetje liegen over dat ik nog naar studie ga....
ik zit een beetje op dat paiq de belangrijke tijd van de vrouw te verdoen eigenlijk, want het is hartstikke zeker dat ik nooit mensen van daar kan ontmoeten. ik zie dat echt niet kunnen gaan gebeuren al zou ik het wel willen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Je hebt het nu constant over 'rood haar' en hoe dat jouw beperkt in een eventuele relatie. Ik ben nog nergens een concreet voorbeeld tegengekomen waaruit blijkt dat dit een probleem is. Wat ik wel zie is dat je het jezelf ontzettend moeilijk maakt. Mijn beeld is dat je voornamelijk excuses aan het creëren bent om maar weg te blijven van je daadwerkelijke probleem..
Ik lees echter nog niet zo lang mee in dit topic dus dit zijn misschien overhaaste conclusies aangezien ik jou en je echte verhaal niet ken.
Meet je grote teen eens opquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:54 schreef heloef het volgende:
Ah mooi dan kan ik niet meedoen want ik meet niks eigenlijk.
Ik ben sowieso elke vrijdag laat wakker.quote:
Ik lig in bed, ik ben lui, dus nee.quote:
Daar moet een piemel whiskey inquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Godsamme ja, en ik begin een kater te krijgen terwijl ik wakker ben..
Ik ook, maar de kroeg ging bijna dicht, kreeg nog telefoon en nu ben ik nog wakker. En rijp voor een kater morgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben sowieso elke vrijdag laat wakker.
Blijf gewoon nog een uurtje wakker en drink water, dan heb je morgen vast geen kater.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook, maar de kroeg ging bijna dicht, kreeg nog telefoon en nu ben ik nog wakker. En rijp voor een kater morgen.
Misschien.quote:
De Fok-brigade staat tot je beschikking.quote:
Heb er aanmaaklimonade van gemaakt. Aardbeiquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf gewoon nog een uurtje wakker en drink water, dan heb je morgen vast geen kater.
Ik ben uber radionerd dus ik zit nu naar radio te luisteren zo lang als ik het trek tenminste.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook, maar de kroeg ging bijna dicht, kreeg nog telefoon en nu ben ik nog wakker. En rijp voor een kater morgen.
Heel FOK! staat voor je klaar.quote:
Wel te groot in schatten he, vrouwen kunnen aan de hand van ieder willekeurig lichaamsdeel de lengte van andere delen uitrekenen.quote:
Radionerds zijn goed. 7 jaar met liefde gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben uber radionerd dus ik zit nu naar radio te luisteren zo lang als ik het trek tenminste.
ik weet mijn probleem nu ook even niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt het nu constant over 'rood haar' en hoe dat jouw beperkt in een eventuele relatie. Ik ben nog nergens een concreet voorbeeld tegengekomen waaruit blijkt dat dit een probleem is. Wat ik wel zie is dat je het jezelf ontzettend moeilijk maakt. Mijn beeld is dat je voornamelijk excuses aan het creëren bent om maar weg te blijven van je daadwerkelijke probleem..
Ik lees echter nog niet zo lang mee in dit topic dus dit zijn misschien overhaaste conclusies aangezien ik jou en je echte verhaal niet ken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wacht ik zal nog even wat aanvullen weer eens een nieuw voorbeeld.
jaar of 5 terug, liep ik in de buurt van universiteit. en toen liet een meisje zo kleingeld vallen.
dat was op een heel open plein, en ik kwam vanaf 90 graden de andere richting, en liep richting 270 graden zeg maar.
ze liet het vallen, gewoon geld precies op mijn route. dus er lag kleingeld op mijn pad.
dus ik laat dat niet liggen(ik ga het niet negeren.) maar ik wilde het ook niet zomaar oprapen en in me zak stoppen.
dus ik roep zo :"hey meisje, hey meisje" . geen reactie
"hey meisje die niet reageert, je strooit geld".
geen reactie.
ik :"kijk dan om, wat doe je nou?"
geen reactie.
en op dat soort momenten wil ik gewoon niet met meisjes omgaan. echt zo irritant, want ik weet welw at ze denkt. ze denkt dat ik een bouwvakker/breezer/(wat dan ook, iemand die creepy is en naar alle meisjes "hey hey" roept) ben die haar aandacht wil.
ik fucking haat dat. ik fucking haat dat.
uiteindelijk ik zo naar haar toelopen. *(Want je weet wel dat het niet haar schuld is. het komt door haar shields(die ik toen nog neit kende, maar dat voel ik heus wel))
meteen koude blikken krijg je dan, want WTF weer een versierpoging ofzoiets denkt ze.
dan meteen uitbrengen dat ze geld strooit, en of ze het terug wilt hebben(shields down)
dan Allebei opgelucht zijn, dat de spanning weg is
en dan meteen weglopen natuurlijk is wat ik doe daarna.
meisjes zijn eng. en klote
Ik wil geen brigade in mequote:Op zaterdag 3 december 2011 03:59 schreef Mystikvm het volgende:
De Fok-brigade staat tot je beschikking.
Heb er aanmaaklimonade van gemaakt. Aardbei
Je moet het wel doorslikken, Einstein. De meeste mannen doen dat niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ik hoorde laatst ergens dat sperma mogelijk zou werken tegen depressieve klachten. Maar als dat zo zou zijn, dan zouden mannen toch nooit depressief kunnen worden?
Nee ging om zaad in je vagina (gadverdamme wat klinkt dat goorquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:01 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet het wel doorslikken, Einstein. De meeste mannen doen dat niet.
Slim gespeeld. Ik ga het zowaar even in overweging nemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ben je iig niet depressief na afloop.
Ms kan je nog in Guiness book of records komen ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee ging om zaad in je vagina (gadverdamme wat klinkt dat goor)
[..]
Slim gespeeld. Ik ga het zowaar even in overweging nemen
kan toch ook indirect zijn van de acties en het gevoel eromheen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ik hoorde laatst ergens dat sperma mogelijk zou werken tegen depressieve klachten. Maar als dat zo zou zijn, dan zouden mannen toch nooit depressief kunnen worden?
Meeste ontmaagdingen in 24 uur? (sorryquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ms kan je nog in Guiness book of records komen ook
Dat is ook een onderdeel wat mannen niet hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee ging om zaad in je vagina (gadverdamme wat klinkt dat goor)
Die ambitie heb ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ms kan je nog in Guiness book of records komen ook
Die al helemaal ja, alleen daar tel ik dan niet voor mee. Maar er zijn meer records die simultaan gebroken kunnen worden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meeste ontmaagdingen in 24 uur? (sorry)
ja jij doet dat nog weleens. het klinkt wel primaal en grof zo, maar wel goed als je verliefdheid even wegdenktquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook een onderdeel wat mannen niet hebben.
Echter, af en toe een vrouw volpompen doet je ook goed voelen, dus het werkt schijnbaar toch twee kanten op
Ik haat condooms ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan toch ook indirect zijn van de acties en het gevoel eromheen.
zo echt dat je iemand kan krijgen, en zoiets intiems doet enzo(haat aan condooms trouwens)
Klinkt ideaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:06 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is ook een onderdeel wat mannen niet hebben.
Echter, af en toe een vrouw volpompen doet je ook goed voelen, dus het werkt schijnbaar toch twee kanten op
Ik ken het maar al te goed hoor. Vanaf m'n 17e tot m'n 23e de fout gemaakt om veel te veel tijd te spenderen aan binnen zitten. Het is mogelijk om weer uit die routine te breken.. het kost moeite maar het is het zo ontzettend waard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet mijn probleem nu ook even niet zo goed.
maar in het dagelijks leven ontwijk/ontweek ik de vrouw.
nu is dat misschien verandert, ik denk het eigenlijk niet, maar ik weet niet want ik heb geen dagelijks leven meer.
ik zit altijd alleen binnen. stel dat jij een maand lang alleen maar binnen zit in je vakantie... ik doe dat bij benadering al 5 jaar nu.
ik loop idd al wat langer mee in dit topic, en zon beetje al me interactie ervaringen zijn wel beschreven van heel me leven.
dit is wel een goed voorbeeld van niet met de vrouw kunnen communiceren als ik het wel probeerde in het dagelijks leven:
[..]
Wat neuken?quote:
ja, ik denk dat ik het nu wel anders zou doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed hoor. Vanaf m'n 17e tot m'n 23e de fout gemaakt om veel te veel tijd te spenderen aan binnen zitten. Het is mogelijk om weer uit die routine te breken.. het kost moeite maar het is het zo ontzettend waard.
Kijk goed naar jezelf hoe je communiceert met mensen en hoe dat over komt. Tegenwoordig 'he meisje, he meisje' roepen naar een jonge vrouw geeft nogal een verkeerd signaal af. Roep dan liever 'sorry, je laat iets vallen'. Zo een situatie moet je niet altijd persoonlijk opvatten. Evalueer waarom iets gaat zoals het is gegaan en kijk wat je er eventueel anders aan had kunnen doen.
Het lijkt me zo'n leuk idee gewoon.quote:
Dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet je zo één voorbinden met zo'n spuitje erin.
Ruilen?quote:
Mij ookquote:
Of je neemt een waterpomp, verzamelt liters zaad, steekt dat in een willekeurig iemand en pompt die vol met zaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je zo één voorbinden met zo'n spuitje erin.
Zie niet alles als een 'pick up' mogelijkheid. Als ik het me goed herinner zijn de basisoefeningen dat je gewoon moet praten met meisjes/vrouwen. Begin daar eerst eens mee en ga daarna je kunsten vertonen met allerlei trucjes.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik het nu wel anders zou doen.
mede door pua boeken wat de mogelijkheden zijn, en hoe "het" werkt enzo.
maar dat is dan hoe je denkt over "de vrouw". zo afstandelijk dat je "hey meisje" roept, en opzich heel logisch want wist niet hoe het anders moest.
Schapen niet, die zijn zo mak als een lammetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef VacaLoca het volgende:
De oplossingen zijn soms zo eenvoudig, maar mensen doen altijd zo moeilijk
Leven is soms gewoon niet eerlijk he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mij ookIk zal die kans echter nooit hebben, terwijl jij echt nog wel meisjes gaat volblaffen met je zaad
Jij kan de rest van je leven met je eigen jetsers spelen. Niet klagen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mij ookIk zal die kans echter nooit hebben, terwijl jij echt nog wel meisjes gaat volblaffen met je zaad
Ik ben er dik tevreden over en mannen ook als ik ze zie glurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:13 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je flinke jetsers? Anders hoef ik niet.
Daarom...quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schapen niet, die zijn zo mak als een lammetje
oh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik haat condooms ookDie blokkeren dus je kans op anti-depressiva
Nooit een foto van je gezien, dus ik geloof je nu maar op je woord.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben er dik tevreden over en mannen ook als ik ze zie gluren
Nee, het leven zuigt, maar ik heb dus geen piemel, dus dat is dubbel kut. (De woordgrappen paradequote:
Daar is echt geen hol aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij kan de rest van je leven met je eigen jetsers spelen. Niet klagen.
Vraag eens aan een willekeurige man wat hij zou doen als hij 1 dag een vrouw mag zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, het leven zuigt, maar ik heb dus geen piemel, dus dat is dubbel kut. (De woordgrappen parade)
[..]
Daar is echt geen hol aan.
Hopen dat ik niet net in mijn periode zit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag eens aan een willekeurige man wat hij zou doen als hij 1 dag een vrouw mag zijn.
Waar haal je het geld vandaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh.
ja leuk(?) bijverhaaltje nog dat het bijna onmogelijk is te krijgen als je niets weet hoe & wat je het kan krijgen.
ik ben dus op me 18de ofzo ontmaagd door een hoer, wist al dat het nooit meer goed zou komen met me (en opzich heb ik het nog altijd aan het juiste eind tot nu toe gehad, want ben nu 24).
en toen ben ik JAREN bezig geweest om sex zonder condoom te krijgen. echt duizenden euros geboden voor 1 keer kunnen voelen hoe dat was.......en dat werkte dan niet.
want als je erom vraagt denken ze meteen dat je al ziek bent enzo, en als je dan ook nog MEER geld gaat bieden dan gaan ze juist er wat achter zoeken. en alles eigenlijk.
uiteindelijk 10K ofzo aan sex met condoom besteed. met afentoe een poging of bibberend erom vragen voor zonder condoom, en dan lichten ze me op met geld aannemen enzo.
toen uiteindelijk gelukt bijna 5 jaar later, vlak voor me 23ste. toen heb ik 10K besteed aan 2 keer seks zonder condoom.
it's pretty bad.
Wat zou je doen als je 1 dag een vrouw mag zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Vraag eens aan een willekeurige man wat hij zou doen als hij 1 dag een vrouw mag zijn.
rijke ouders....quote:
En dan de hele dag naakt met zichzelf spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hopen dat ik niet net in mijn periode zit.
Gewoon zorgen dat je die dag een vrouw met spiraaltje bentquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:17 schreef Mystikvm het volgende:
Hopen dat ik niet net in mijn periode zit.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, het leven zuigt, maar ik heb dus geen piemel, dus dat is dubbel kut. (De woordgrappen parade)
Dus je ziet er niet verkeerd uit én je hebt rijke ouders. Als je diezelfde moeit nou zou stoppen in gewoon een golddiggertje in bed lullen dan ben je goedkoper uitquote:
Of niets aan anticonceptie doen en mij zwanger laten pompen zodat de vrouw van wie ik het lichaam geleend heb 9 maanden later een leuke verrassing heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je die dag een vrouw met spiraaltje bent
En als ik je nou verklap dat je borsten helemaal niet gevoelig zijn als je er zelf aan zit en ze alleen maar in de weg zitten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Soppen en met m'n jetsers spelen, wat anders!
Dan nog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als ik je nou verklap dat je borsten helemaal niet gevoelig zijn als je er zelf aan zit en ze alleen maar in de weg zitten?
Het is nog steeds een man he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als ik je nou verklap dat je borsten helemaal niet gevoelig zijn als je er zelf aan zit en ze alleen maar in de weg zitten?
Succesvolle date, nog niet gezoend, maar zeker een dikke klik en gaat wel wat wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Mystikvm het volgende:
Over van binnen huilen gesproken, iemand iets van Keyos gehoord?
ja wat. en hoe krijg je de golddigger bij je ouders thuis dat ze de dollartekens in haar ogen krijgt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus je ziet er niet verkeerd uit én je hebt rijke ouders. Als je diezelfde moeit nou zou stoppen in gewoon een golddiggertje in bed lullen dan ben je goedkoper uit
Ja! Hij's op een date geweest met d'r, binnenkort vervolgdate.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Mystikvm het volgende:
Over van binnen huilen gesproken, iemand iets van Keyos gehoord?
Jij hebt schijnbaar van die mammoettankers, dus dan kan ik me voorstellen dat het lastig is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Succesvolle date, nog niet gezoend, maar zeker een dikke klik en gaat wel wat worden
Dit is wel een aanname om morgen zelfs van buiten over te huilenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Mystikvm het volgende:
Jij hebt schijnbaar van die mammoettankers, dus dan kan ik me voorstellen dat het lastig is.
Nee hoor, geef mij een paar jetsers en ik ben een aardig tijdje tevreden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee dat komt pas na de bevrediging
Nee eerst klaarkomen.quote:
Die dollartekens kan je ook veroorzaken door dat geld aan dure kleding en auto te besteden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat. en hoe krijg je de golddigger bij je ouders thuis dat ze de dollartekens in haar ogen krijgt?
ik heb er wel fantasieeen over gehad hoor!
over een eventueele erfenis beginnen is veel te pushy natuurlijk, en dat heeft ook geen zin want het gaat nog jaren duren.
Moet er een lichaam aan vast zitten of zal ik ze er gewoon voor je afdraaien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee hoor, geef mij een paar jetsers en ik ben een aardig tijdje tevreden.
Zoiets?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet er een lichaam aan vast zitten of zal ik ze er gewoon voor je afdraaien?
Wiequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
Trouwens die moeder van Dyanne is een walvis.
Ik heb niet zo'n enorme tietenobsessie eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
OMG jullie zijn echt obsessiefHet klinkt ook vrij pijnlijk en puberaal
Drank..quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel oud verhaal.quote:
?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, want zoals je merkt ben ik al keihard aan het ontnuchterenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myst geef deze knul eens een glaasje aanmaaklimo
Waarom met dr rug naar je toe? Doe dan met borsten naar je toe terwijl je ligt, dan kun je er ook nog naar kijken tijdens het graaienquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:27 schreef VacaLoca het volgende:
?
Ik vind dat gewoon lekker om te doen. Als ze op je zit met dr rug naar je toe om dan beide tetten even goed te kneden.
Ik zit hier al met een halve kater..quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want zoals je merkt ben ik al keihard aan het ontnuchteren
Roep je dan ook 'TOET', of ben je wat dat betreft wel ouder dan 15?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
?
Ik vind dat gewoon lekker om te doen. Als ze op je zit met dr rug naar je toe om dan beide tetten even goed te kneden.
Ik vind het gezellig zo met julliequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, want zoals je merkt ben ik al keihard aan het ontnuchteren
Ja ook prima maar dan is de kneedsensatie anders, dan lik ik lieverquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom met dr rug naar je toe? Doe dan met borsten naar je toe terwijl je ligt, dan kun je er ook nog naar kijken tijdens het graaien
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef Mystikvm het volgende:
Roep je dan ook 'TOET', of ben je wat dat betreft wel ouder dan 15?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Serieus wtf is er puberaal aan je handen de kost geven als ze naakt op je zit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouw van in de 30 met een stel hitsige bezopen pubers, en je vindt het gezellig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig zo met jullie![]()
De hele tiet of slechts de tepel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ja ook prima maar dan is de kneedsensatie anders, dan lik ik liever
als je geen vrouwen kent heb je er niets aanquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die dollartekens kan je ook veroorzaken door dat geld aan dure kleding en auto te besteden.
dat kan dus niet, ik sta daar (een meid in bed krijgen) echt JHEEEEEL VER vanaf.quote:Anyway, niet dat je achter golddiggers aan moet... wat bedoel te zeggen; waarom in godesnaam zoveel tijd en wanhopigheid stoppen in sex met een hoer als je heus wel 'gewoon' iemand het bed in kan krijgen.
Als je het niet doet hebben ze ook weer wat te klagen..quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serieus wtf is er puberaal aan je handen de kost geven als ze naakt op je zit.
Ja, ik ben dan ook niet standaardquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouw van in de 30 met een stel hitsige bezopen pubers, en je vindt het gezellig?
Damn!
Schijnt toch de perfecte combinatie te zijn? Kereltje van een jaar of 17 en een vrouw van +/- 30?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrouw van in de 30 met een stel hitsige bezopen pubers, en je vindt het gezellig?
Damn!
Zoals jij het beschrijft is het net alsof je met Play-doh aan het spelen bent. Een beetje graaien is niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus jongenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wie is er naast heloef nog meer 17 dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Schijnt toch de perfecte combinatie te zijn? Kereltje van een jaar of 17 en een vrouw van +/- 30?
Heloef, kom er maar in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schijnt toch de perfecte combinatie te zijn? Kereltje van een jaar of 17 en een vrouw van +/- 30?
Ten eerste: ik ben niet bezopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Damn!
Eens! Er zijn mannen die er niks mee doen en dan denk ik: wtf, ik heb ze toch niet voor niks. Doe eens wat ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:30 schreef VacaLoca het volgende:
Nou ik denk daar anders over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In mijn hoofd zeg ie op dit moment "TOET"quote:
Ik ben geen oude fiets en ik leer ook geen dingen. Als ik gvd ooit weer ga neuken, dan moet die vent het verdomme ook kunnen ook een geen TOET zeggen als ie in mijn tieten kneedtquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Op een oude fiets (sorry cactus) moet je het leren.
Nee joh liever iemand die totaal niet door heeft hoe slecht ik ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op een oude fiets (sorry cactus) moet je het leren.
Zodat het voor allebei een kut ervaring is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh liever iemand die totaal niet door heeft hoe slecht ik ben.
Eerst allebei knijpen: TOET TOETquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben geen oude fiets en ik leer ook geen dingen. Als ik gvd ooit weer ga neuken, dan moet die vent het verdomme ook kunnen ook een geen TOET zeggen als ie in mijn tieten kneedt
En afsluiten met een motorboat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:37 schreef VacaLoca het volgende:
Eerst allebei knijpen: TOET TOET
Dan allebei van onderen omhoog wippen: BOINK BOINK
Het gaat er om dat ik ongeschonden uit de strijd kom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zodat het voor allebei een kut ervaring is.
Jij wint de loserprijs van de avondquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:38 schreef VacaLoca het volgende:
Haha, dat heb ik pas gedaan bij een stripper, lachen
waarom deed hij dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben geen oude fiets en ik leer ook geen dingen. Als ik gvd ooit weer ga neuken, dan moet die vent het verdomme ook kunnen ook een geen TOET zeggen als ie in mijn tieten kneedt
Sterkte morgenochtend.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef Mystikvm het volgende:
Vriendjes, ik ga toch echt naar bed nu.
Welterusten!
Ik ook. Slaaplekker allemaal TOETTOETquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef Mystikvm het volgende:
Vriendjes, ik ga toch echt naar bed nu.
Welterusten!
Omdat ik op vakantie naar een stripclub ga? mkay, mij bestquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wint de loserprijs van de avond
Ach, in de juiste setting zal het vast wel eens grappig kunnen zijn. Over het algemeen komt het niet echt geweldig over als je dat soort dingen doet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom deed hij dat?
is dat omdat hij doorging met egoistisch in zichzelf gekeerd gedrag en alleen aan zichzelf dacht en jou wilde vernederen zeg maar?
of is het omdat hij dacht dat het echt even grappig was voor jou ook?
ik snap nooit zo goed hoe ik deze dingen moet lezen
dus het is bedoelt als die 2de. maar meestal faalt het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, in de juiste setting zal het vast wel eens grappig kunnen zijn. Over het algemeen komt het niet echt geweldig over als je dat soort dingen doet.
Tijd om te slapen![]()
oh hey, ik had dit nog niet gezien.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie niet alles als een 'pick up' mogelijkheid. Als ik het me goed herinner zijn de basisoefeningen dat je gewoon moet praten met meisjes/vrouwen. Begin daar eerst eens mee en ga daarna je kunsten vertonen met allerlei trucjes.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar volgens de pua is er een truk he. en misschien dat mensen zonder vrienden met toeval al die truk doen, en dan zo uit isolement raken.
want als je dan ergens geraakt, en meteen op mensen afstapt die je niet kent. maar dan wel even erbij staat.
en dan weg van ze gaat naar andere mensen, denken sommige van die andere mensen dat dat misschien jou vrienden waren.
of naja ze denken er niet over na ofzo, maar het is hun gevoel.....
zo kan je ook 2 sets afwisselen elke keer, en elke keer zo om en om zo een set gebruiken als social proof voor de andere set, en dan zo elke keer een stap hoger komen op de sociale ladder.
en ook kan je bijv. op 2 mensen afstappen die onbekenden van elkaar zijn, en dan iets zeggen dat persoon A, maar ook persoon B (Van die set) doet vermoeden dat je de ander van die set dan al kent.
bijv op 2 mensen afstappen die elkaar niet kennen, of nog niet zo lang.
en dan zeggen tegen allebei een beetje: pas op hoor kerel, deze man drinkt vaak bier.
dan denkt "kerel" dat je misschien "man" kent, omdat je zegt dat hij(man) veel bier drinkt en dat je man dus al kent en dat je hem(kerel) daar dan over informeert.
en "man" denkt dat je misschien "kerel" kent, omdat je tegen kerel zegt alsof het je vriend is van "pasop voor hem"
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.
het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden behalve om even hun aandacht te krijgen, en dan terugleunen
dan kan je er iig aanwezig zijn en met iets bezig zijn en attractie om je heen opbouwen, en vrouwen noemen het "Zelfverzekerheid" .
op iemand aflopen, en meteen blijven inleunen, en kruipgedrag vertonen, en hun persoonlijke ruimte invaden(niet terugleunen), en geen bodyrock en ftc, dan krijg je boze blikken en vinden ze je een creep. of ze denken er eigenlijk nieteens over na.
er is ook girlcoding enzo, ik heb het alleen nog niet zelf opgemerkt behalve dat meisjes groepsgedrag vertoonden toen 1 iets ging doen en allemaal hetzelfde gingen doen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je had toch ook pua gelezen? je moet het iets indirecter doen.
ik zie het zelf een beetje als hun een makkelijke kans geven om je af te wijzen zonder boze blikken enzo...
ik ben er iets van 3 keer een avond in de praktijk mee bezig geweest, en nu kan ik ze benaderen.
als je naar ze toeloopt, recht voor ze gaat staan en dan op die manier "er al bent" en ze dan aantikt, krijg je boze blikken(behalve als ze je al echt leuk vond, of voorheen dingen gebeurd)
als ze je ziet aankomen, wat je dan moet doen is net doen of je langsloopt, en elk moment weer weg kan lopen(niet dezelfde weg terug bij voorkeur)
als ze je niet ziet aankomen, moet het lijken of je veel social proof hebt in de buurt, en dat het haar dan even is ontgaan. dus niet in je 1tje op haar achterkant aflopen, en dan gaan tikken en heel wanhopig kijken en angstig zijn voor haar reactie
nogmaals die truuks die dan gedaan moeten worden zijn geen onzin!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke, leuk idee. ik denk alleen zelf dat ik nog niet zover ben gekomen dat ik dat kan maken.
er zijn ook pua truuks dat je minstens 1 keer een stilte moet laten vallen, omdat je anders altijd moeite moet doen om het gesprek op gang te houden
en om de meid niet de indruk te geven dat alles te soepel gaat. zitten ook nog wat andere dingen bij dat ze het zelf weer moet gaan initieren(dat ze je zelf heeft overwonnen ipv dat ze bij voorbaat al goed genoeg voor je was omdat ze een kut en borsten heeft).
Versieren op latere leeftijd #28
ik had hier approach voor richard beschreven bijvoorbeeld
als je op die manier op vrouwen afloopt, heb je misschien al de goede lichaamshouding.
en dan ftc(false time constraint zit erin), en bodyrock, en haar een kans geven.
als je theorie weet, kan je dit soort plannen gaan bedenken.
en als je dan in cafe staat , kan je een plan van aanpak zoals dat elke keer gaan bedenken, en dan het plan als missie gaan uitvoeren, totdat er iets onverwachts gebeurd, en dan snel weer aborten en weggaan.
na de approach komt de taktiek om een goede positie te krijgen(leunen tegen bar, zitten op stoel. niet ongemakkelijk erbij blijven staan op een ongemakkelijke plek), en dichter in haar persoonlijke bubble te komen...
en dan verschillen taktieken (Voor welke meid je wilt hebben). bijv negs eventueel, en dhvs altijd
en belonen. en iets begin van kino
en isolaten
en dan model van gesprek op gang houden in comfortzone, en rapport maken, en allemaal andere dingen
ik heb 'de waarheid' opzich allemaal al eens gepost........ ben alleen niet veel verder omdat de depressie me binnen hield, en gewoon de luiheidquote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke bijvoorbeeld:
jij gaat misschien poolen met keep_walking.
ga dan als je langs de tafel met meisjes loopt, gebruik dan een aanleiding om iets tegen ze te zeggen.
als bijvoorbeeld een meisje in de weg komt staan als je langsloopt, zeg je :"hey ik wilde er even langslopen" (ftc)
en dan iets bedachts, bijvoorbeeld : "heb je wel genoeg krijt op je keu gedaan?"
dan blijf je doen(niet overmatig) alsof je verder wil lopen en het gewoon eventjes een vriendelijke opmerking was aan onbekenden in het voorbijgaan
als ze bitch doet, gaat je niet huilen maar zeg je gewoon "Tsjah" en loop je verder
als ze wel reageert op een positieve manier, of ze geeft lacht en laat je dat soort dingen een beetje merken, voila je bent bijna "in gesprek".
laat dan merken dat je door haar antwoord overweegt wat langer er bij te blijven staan.
let dan op lichaamshouding, dat je beetje tegen een andere tafel gaat leunen ipv voorovergeleund recht tegenover haar gaan staan.
je bent gewoon in een casual gesprek dan, en die meid denkt :"misschien is het een leuke jongen"
daar luister ik niet meer naar, want:quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WTF
PUA is dus echt wel troep als dit het beste is wat je kan bedenken.
allemaal fase a1, dan daarna zijn er nog 8 andere fases te gaan tot de relatie, waarin C steeds terugkeert. (volgens 9m)quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf! zeg jij dan maar wat rich moet doen!
dat van die keu en krijt is inderdaad nogal slecht, maar ik ben ook niet erg vindingrijk om wat te bedenken he!
ik denk dat het 80% kans is dat ze gewoon openen, als rich ze reputatie in die club al niet te slecht is, en als ze open staan om even een praatje te maken met een nieuw iemand.
het is niet dat magisch met dat plan iedereen reageert.
zeg jij maar hoe het moet dan! en niet met dingen aankomen als "praat met ze" want dat lukt rich niet, wat ik beschreef was nou juist hoe je kan beginnen met praten.
en hangt eraf van hoe ze reageren loop je weg(zonder reputatieverlies), of kom je in gesprek
dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)
Morgenquote:Op zaterdag 3 december 2011 06:59 schreef MaanSelene het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik ben heel vroeg vandaag, lees net dat Keyos iets heeft laten weten. Wat ontzettend, ongelofelijk leuk voor hem! Echt helemaal goed!
Hoe is het met iedereen deze morgen?
P.S. ElDinosaur en LostinSpace, had jullie nog niet eerder gezien. Welkom!
Oh geweldig, gefeliciteerd! Zie je nou wel, alles komt goed!quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Morgen
Heerlijk wakker worden na zo een dag als gisteren ^^ , moet zo nog wel even doorslapen, anders doe ik het vandaag met 5 uur slaap over 48 uur. Moet ik potveredomme nog naar de Primera om voetbaltickets te halen omdat ik te laat was ze online te bestellen -_-.
Maar we gaan zeer binnenkort wat drinken, dit kan niet meer fout gaan , ze was zo blij! (en ik ook!)
Had je berichtje nog niet gezien: goeiemorgen!quote:
Yus, kaartjes voor Utrecht - Feyenoord (in het Feyenoord vak) , heb normaalgesproken voorrang op de kaartverkoop, maar daar heb ik nu even te laat gebruik van gemaakt... De rest gaat nu in de verkoop zegmaar (laagste rang uitkaart) dus dan moet je om 09:00 bij de Primera staan om ze niet mis te lopen , back to the old days toen ik nog geen voorrangkaart had-_-.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:31 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Oh geweldig, gefeliciteerd! Zie je nou wel, alles komt goed!
Voetbaltickets nooit een slecht idee natuurlijk.
EYYYY SWAAAAA,quote:Op zaterdag 3 december 2011 06:59 schreef MaanSelene het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik ben heel vroeg vandaag, lees net dat Keyos iets heeft laten weten. Wat ontzettend, ongelofelijk leuk voor hem! Echt helemaal goed!
Hoe is het met iedereen deze morgen?
P.S. ElDinosaur en LostinSpace, had jullie nog niet eerder gezien. Welkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:38 schreef stefanhaan het volgende:
Pics van mijn gitaar.
met jengelstengelDuidelijk een metal speler xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Feyenoordquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yus, kaartjes voor Utrecht - Feyenoord (in het Feyenoord vak) , heb normaalgesproken voorrang op de kaartverkoop, maar daar heb ik nu even te laat gebruik van gemaakt... De rest gaat nu in de verkoop zegmaar (laagste rang uitkaart) dus dan moet je om 09:00 bij de Primera staan om ze niet mis te lopen , back to the old days toen ik nog geen voorrangkaart had-_-.
Maar het is dat we beide zo onhandig zijn, anders hadden we vast en zeker gezoend , tis nu even één en al gestuntel ^^. . Grappige is, zij heeft wat hulp "what to do" van een bekende van mij (ook nog eens de vriend van haar zusje), en ik heb jullie en nog een andere goede vriend om me de moed in te praten, hoe moeilijk je het soms jezelf kan maken.
Ach rookt zij ook?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:41 schreef Keyos het volgende:
Ik heb overigens hierbij besloten op zeer korte termijn te gaan stoppen met roken, had mijzelf beloofd te gaan stoppen als het zou gaan lukken met die meid, dus als de kogel door de kerk is ga ik een poging wagen ^^.
De vervolgdate komt er 100% zeker ! Ik zie aan alles gewoon dat dit eigenlijk al gehosseld is, alleen dat we gewoon een wat langzamer tempo hanteren omdat we beide vrij lastig in elkaar steken omtrent dit onderwerp.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:43 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
FeyenoordHaha, nee, geintje. Klinkt wel erg leuk zo, met zijn allen in de rij haha.
Wat betreft dat meisje, doet me een beetje denken aan de eerste date van Heath en mij, we zaten gisteren echt met zijn allen te hopen dat het helemaal goed zou gaan daar. Zelfs een heel systeem met armbandjes bedacht om te kijken om wat het de meid in kwestie te doen was: Keyos of de wentelteefjes, haha.
Ja Mystik, ik zit weer over die armbandjes te mekkeren
Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, komt er wel een vervolgdate? Keyos koninghosselaar!
Goeiemorgen stefanhaan, die gitaar ziet er goed uit zeg, mooie kleur!
Je date is dus goed gegaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
De vervolgdate komt er 100% zeker ! Ik zie aan alles gewoon dat dit eigenlijk al gehosseld is, alleen dat we gewoon een wat langzamer tempo hanteren omdat we beide vrij lastig in elkaar steken omtrent dit onderwerp.
Maar ik ben dus even weg, snel in de regen naar de Primera fietsen, is die pa van mijn weer weg met de auto nu -_-.
Ze rookt niet ^^, ding is dat ik het eigenlijk gewoon zonde van mijn geld vind en ook de gezondheid, en dat alleen voor stressafreageermiddel. Mooie aanleiding dit om de stekker uit het roken te trekken. Ben ook alleen psychologisch verslaafd eraan, niet lichaamlijk afhankelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach rookt zij ook?
anders als jij niet wil stoppen moet je haar laten beginnen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mogguh, moet jij niet je nieuwe gitaar uit proberen nu?
niet genoeg water gedronken gisteravond dan.quote:
Schijnbaar. Maar ik overleef het wel, zo even boodschappen doen en ontbijten, dan trek ik het wel weerquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet genoeg water gedronken gisteravond dan.
Lol, begreep er ook al geen reet van. Heb je wel gegroet vanmorgen, haha.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge!
Gaarheid... Op naar de meubelboulevard. :|
Edit: the fuck is er vannacht allemaal gepost..
Dank u. Zoals je kunt zien voel ik me al aardig thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Lol, begreep er ook al geen reet van. Heb je wel gegroet vanmorgen, haha.
Leuk dat je bent blijven hangen, er zijn mensen die zich laten afschrikken door de hoeveelheid slowchat hier. Als je gewoon een beetje meekletst is het goed te doen, haha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dank u. Zoals je kunt zien voel ik me al aardig thuis.
Heequote:
Wat een hoop hartjes Benzin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel
Hey, hoe was jouw date?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Iemand met hele grote pupillen voelt zich erg goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef Soit het volgende:
Leg eens uit: hoe kan je aan iemand z'n ogen (pupillen) zien hoe die persoon zich voelt?
Iemand met kleine pupillen en rode ogen is knetter stoned.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef Soit het volgende:
Leg eens uit: hoe kan je aan iemand z'n ogen (pupillen) zien hoe die persoon zich voelt?
Of er is mdma in het spel, maar dan voel je je meestal ook wel goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand met hele grote pupillen voelt zich erg goed.
Daar had ik het dan ook over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of er is mdma in het spel, maar dan voel je je meestal ook wel goed.
Nee dat ben ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg me dat dat je 14jarige broertje is
quote:
Jullie verdienen een hoop hartjesquote:
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.quote:
Heb jij met iemand gepraat ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Nee, ik gebruik altijd dequote:Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heb jij met iemand gepraat ofzo?
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie verdienen een hoop hartjes
[..]
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.
Het was leuk! Ze is een gezellig, lief meisje en ik voelde me al snel op mijn gemak. We hebben veel gepraat en gewoon een hele gezellige middag gehad.Wat mij betreft is zoiets wel voor herhaling vatbaar
Haha, doelde op je comment: 'wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel.' Grappig dat je daar de ochtend nadat ik er met iemand in dit topic over gepraat heb per DM over begintquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik altijd de-emoticon voor Myraela en gewoonfaye
Ben een echte heer
Nee, eigenlijk niet, dat is puur toevalquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, doelde op je comment: 'wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel.' Grappig dat je daar de ochtend nadat ik er met iemand in dit topic over gepraat heb per DM over begint
quote:
Mooi zoquote:Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.
Het was leuk! Ze is een gezellig, lief meisje en ik voelde me al snel op mijn gemak. We hebben veel gepraat en gewoon een hele gezellige middag gehad.Wat mij betreft is zoiets wel voor herhaling vatbaar
quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:38 schreef stefanhaan het volgende:
Pics van mijn gitaar.
met jengelstengelDie deo heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw benzin had je een date? Zwaar goed bezig kerel, en dat meen ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie verdienen een hoop hartjes
[..]
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.
Goedemiddag, en meteen: werk ze!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weer allemaal leuk gepraat gemist. Jammer. Maar slapen was wel weer eens nodig.
Nu werken in de regen.![]()
Goed het nieuws over Keyos en Benzin te lezen. Goed bezig heren!
Dank je. Ga jij nog wat leuks doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Goedemiddag, en meteen: werk ze!
Nee, heb gemeet met SiIkquote:
Wel, jeweetzelf, fokkers hebben geen leven, dus dan moeten ze jou maar ondervragenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb gemeet met SiIk
Ik hoop dat iedereen zijn/haar vragen nu beantwoord zijn, zo interessant ben ik nou toch ook weer niet?
Iedereen op dit topic is interessant. Dus ook jij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb gemeet met SiIk
Ik hoop dat iedereen zijn/haar vragen nu beantwoord zijn, zo interessant ben ik nou toch ook weer niet?
Moet ik dat opvatten als een compliment of als een belediging?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Iedereen op dit topic is interessant. Dus ook jij.
Dat klinkt best goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Iedereen op dit topic is interessant. Dus ook jij.
@Kaneelstokje: voetbal kijkenEn in bed liggen, want degene die bedacht heeft dat het zo koud moet wezen mogen ze een nekschot geven wat mij betreft.....brrrrr!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed.
De hele dag in bed voetbal kijken
Held!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Held!
Ik moet eigenlijk ander huiswerk maken, maar doe alleen de leuke opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als wat wil je het opvatten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een compliment of als een belediging?
Als ik het opvat als een belediging, troost je me dan?quote:
Als jij belooft daarna voor eeuwig van me te houden, is het een belediging en wil ik je troosten. Met liefde enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het opvat als een belediging, troost je me dan?![]()
Maar serieus, het voelt raar, al die belangstelling voor iets wat toch vrij triviaal was.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het opvat als een belediging, troost je me dan?![]()
Maar serieus, het voelt raar, al die belangstelling voor iets wat toch vrij triviaal was.
Ga ik doen, straks Newcastle-Chelsea.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed.
De hele dag in bed voetbal kijken
Ik kan helaas niet kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga ik doen, straks Newcastle-Chelsea.
Maar ik moet ook nog eerst wat gaan posten.
Ja ik met mijn grote mond heb er meteen een date van gemaakt maar het is niet meer dan als ik wat afspreek met mijn beste vriendin bijvoorbeeld. In principe is het niet bijzonder maar aangezien ons benzinneke onwennig is rond vrouwen is dit al heel wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als jij belooft daarna voor eeuwig van me te houden, is het een belediging en wil ik je troosten. Met liefde enzo.
Ik vind het niet triviaal, ik vind het leuk. Net zoals dat ik blij ben voor Keyos en alle anderen die hier een date hebben!
mijn grote voorbeeld.quote:
Doe maar weer zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik met mijn grote mond heb er meteen een date van gemaakt maar het is niet meer dan als ik wat afspreek met mijn beste vriendin bijvoorbeeld. In principe is het niet bijzonder maar aangezien ons benzinneke onwennig is rond vrouwen is dit al heel wat.
Que?quote:
In welke richting moeten we denken qua voorkeuren van je moeder?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
mijn grote voorbeeld.
Iemand nog ideeën voor sinterklaas cadeautjes voor mijn moeder? Ze heeft wel een verlanglijstje maar mijn pa heeft daarvan alles al gekocht
Haiquote:
Hee mooi meisje!quote:
nee, ik wilde nog weten of je de weg was overgestoken en of je nog was aangereden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb gemeet met SiIk
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook weten. !
hoe ging het benzin?
moest je vandaag nog tijdens de date de straat oversteken, en ben je niet overreden?
ja iedereen die al kan versieren hosselt elkaar enzo,quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een gesjans op de vroege morgen.
Het is al een tijdje middagquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een gesjans op de vroege morgen.
Ja, ik ben de weg meerdere keren overgestoken; nee, ik ben niet aangereden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik wilde nog weten of je de weg was overgestoken en of je nog was aangereden.
oh nou gewoon. mysterie hoe je eraan kwam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ben de weg meerdere keren overgestoken; nee, ik ben niet aangereden.
Maar waarom wil je dat precies weten?
men doet allemaal mysterieus over hoe men aan de "dates" komtquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als jij belooft daarna voor eeuwig van me te houden, is het een belediging en wil ik je troosten. Met liefde enzo.
Ik vind het niet triviaal, ik vind het leuk. Net zoals dat ik blij ben voor Keyos en alle anderen die hier een date hebben!
jawel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Men doet helemaal niet mysterieus hoe ze aan dates komen.
wel of ik heb eroverheen gelezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
als de enige factor "een moment" was had ik ook al een date kunnen krijgen de laatste 8 jaar ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dat komt omdat je daar op de meeste onverwachte momenten aan komt. Er is dus niet echt een stappenplan.
Er is niet echt een 100% gegarandeerde manier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel of ik heb eroverheen gelezen.
volgensmij heb ik alles gelezen
ik lees elke keer "ik heb een date", of dan ineens na afloop wat. maar nooit hoe dat kan gebeuren en hoe daar aan te komen is.
Ik weet het echt niet, man. Ik weet alleen dat op het moment dat ik het losliet, ik opeens een date had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als de enige factor "een moment" was had ik ook al een date kunnen krijgen de laatste 8 jaar ofzo
Had ook best gekund. Als je naar buiten/college/uit gaat kom je soms mensen tegen enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als de enige factor "een moment" was had ik ook al een date kunnen krijgen de laatste 8 jaar ofzo
Dat gebeurt nu eenmaal willekeurig als je mensen kent en ze je interessant vinden. Ineens een SMS van ''zin om dit of dat te doen?'' van een meisje. Valt verder weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit dus? bron:[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #559 Inspiratieloos :')quote:dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)
Ja, aangezien ik niet in uitgaansgebouwen kom. Begin dit jaar nog iemand van m'n studie, iets wat je eens zou moeten proberen dus. Leren kennen omdat ze op een dag op me af kwam rennen omdat ze nieuw was en me wat vragen stelde. Na een tijdje wissel je nummers uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is al beter dat je mensen kennen een factor noemt voor een date kunnen hebben.
kan dat nog op een andere manier dan:
[..]
dit dus? bron:[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #559 Inspiratieloos :')
ik heb geen zin in die uitgaansgebouwen
Ik hossel niet, maar zeg wel hoi. Mag dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja iedereen die al kan versieren hosselt elkaar enzo,
en iedereeen zegt hoi tegen elkaar.
heb het niet over benzin en silk. benzin is tof
Indeed, volgens mij heb ik in het verleden duidelijk aangegeven hoe ik in contact ben gekomen met deze meid en gisteren hoe de date tot stand is gekomen, verdiend alleen niet de schoonheidsprijs dus een advies is het niet xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Was er GHB in het spel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, volgens mij heb ik in het verleden duidelijk aangegeven hoe ik in contact ben gekomen met deze meid en gisteren hoe de date tot stand is gekomen, verdiend alleen niet de schoonheidsprijs dus een advies is het niet xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |