Nee, het leven zuigt, maar ik heb dus geen piemel, dus dat is dubbel kut. (De woordgrappen paradequote:
Daar is echt geen hol aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij kan de rest van je leven met je eigen jetsers spelen. Niet klagen.
Vraag eens aan een willekeurige man wat hij zou doen als hij 1 dag een vrouw mag zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, het leven zuigt, maar ik heb dus geen piemel, dus dat is dubbel kut. (De woordgrappen parade)
[..]
Daar is echt geen hol aan.
Hopen dat ik niet net in mijn periode zit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag eens aan een willekeurige man wat hij zou doen als hij 1 dag een vrouw mag zijn.
Waar haal je het geld vandaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh.
ja leuk(?) bijverhaaltje nog dat het bijna onmogelijk is te krijgen als je niets weet hoe & wat je het kan krijgen.
ik ben dus op me 18de ofzo ontmaagd door een hoer, wist al dat het nooit meer goed zou komen met me (en opzich heb ik het nog altijd aan het juiste eind tot nu toe gehad, want ben nu 24).
en toen ben ik JAREN bezig geweest om sex zonder condoom te krijgen. echt duizenden euros geboden voor 1 keer kunnen voelen hoe dat was.......en dat werkte dan niet.
want als je erom vraagt denken ze meteen dat je al ziek bent enzo, en als je dan ook nog MEER geld gaat bieden dan gaan ze juist er wat achter zoeken. en alles eigenlijk.
uiteindelijk 10K ofzo aan sex met condoom besteed. met afentoe een poging of bibberend erom vragen voor zonder condoom, en dan lichten ze me op met geld aannemen enzo.
toen uiteindelijk gelukt bijna 5 jaar later, vlak voor me 23ste. toen heb ik 10K besteed aan 2 keer seks zonder condoom.
it's pretty bad.
Wat zou je doen als je 1 dag een vrouw mag zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Vraag eens aan een willekeurige man wat hij zou doen als hij 1 dag een vrouw mag zijn.
rijke ouders....quote:
En dan de hele dag naakt met zichzelf spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hopen dat ik niet net in mijn periode zit.
Gewoon zorgen dat je die dag een vrouw met spiraaltje bentquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:17 schreef Mystikvm het volgende:
Hopen dat ik niet net in mijn periode zit.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, het leven zuigt, maar ik heb dus geen piemel, dus dat is dubbel kut. (De woordgrappen parade)
Dus je ziet er niet verkeerd uit én je hebt rijke ouders. Als je diezelfde moeit nou zou stoppen in gewoon een golddiggertje in bed lullen dan ben je goedkoper uitquote:
Of niets aan anticonceptie doen en mij zwanger laten pompen zodat de vrouw van wie ik het lichaam geleend heb 9 maanden later een leuke verrassing heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je die dag een vrouw met spiraaltje bent
En als ik je nou verklap dat je borsten helemaal niet gevoelig zijn als je er zelf aan zit en ze alleen maar in de weg zitten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Soppen en met m'n jetsers spelen, wat anders!
Dan nog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als ik je nou verklap dat je borsten helemaal niet gevoelig zijn als je er zelf aan zit en ze alleen maar in de weg zitten?
Het is nog steeds een man he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als ik je nou verklap dat je borsten helemaal niet gevoelig zijn als je er zelf aan zit en ze alleen maar in de weg zitten?
Succesvolle date, nog niet gezoend, maar zeker een dikke klik en gaat wel wat wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Mystikvm het volgende:
Over van binnen huilen gesproken, iemand iets van Keyos gehoord?
ja wat. en hoe krijg je de golddigger bij je ouders thuis dat ze de dollartekens in haar ogen krijgt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus je ziet er niet verkeerd uit én je hebt rijke ouders. Als je diezelfde moeit nou zou stoppen in gewoon een golddiggertje in bed lullen dan ben je goedkoper uit
Ja! Hij's op een date geweest met d'r, binnenkort vervolgdate.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Mystikvm het volgende:
Over van binnen huilen gesproken, iemand iets van Keyos gehoord?
Jij hebt schijnbaar van die mammoettankers, dus dan kan ik me voorstellen dat het lastig is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Succesvolle date, nog niet gezoend, maar zeker een dikke klik en gaat wel wat worden
Dit is wel een aanname om morgen zelfs van buiten over te huilenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef Mystikvm het volgende:
Jij hebt schijnbaar van die mammoettankers, dus dan kan ik me voorstellen dat het lastig is.
Nee hoor, geef mij een paar jetsers en ik ben een aardig tijdje tevreden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee dat komt pas na de bevrediging
Nee eerst klaarkomen.quote:
Die dollartekens kan je ook veroorzaken door dat geld aan dure kleding en auto te besteden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat. en hoe krijg je de golddigger bij je ouders thuis dat ze de dollartekens in haar ogen krijgt?
ik heb er wel fantasieeen over gehad hoor!
over een eventueele erfenis beginnen is veel te pushy natuurlijk, en dat heeft ook geen zin want het gaat nog jaren duren.
Moet er een lichaam aan vast zitten of zal ik ze er gewoon voor je afdraaien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee hoor, geef mij een paar jetsers en ik ben een aardig tijdje tevreden.
Zoiets?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet er een lichaam aan vast zitten of zal ik ze er gewoon voor je afdraaien?
Wiequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
Trouwens die moeder van Dyanne is een walvis.
Ik heb niet zo'n enorme tietenobsessie eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
OMG jullie zijn echt obsessiefHet klinkt ook vrij pijnlijk en puberaal
Drank..quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel oud verhaal.quote:
?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, want zoals je merkt ben ik al keihard aan het ontnuchterenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myst geef deze knul eens een glaasje aanmaaklimo
Waarom met dr rug naar je toe? Doe dan met borsten naar je toe terwijl je ligt, dan kun je er ook nog naar kijken tijdens het graaienquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:27 schreef VacaLoca het volgende:
?
Ik vind dat gewoon lekker om te doen. Als ze op je zit met dr rug naar je toe om dan beide tetten even goed te kneden.
Ik zit hier al met een halve kater..quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want zoals je merkt ben ik al keihard aan het ontnuchteren
Roep je dan ook 'TOET', of ben je wat dat betreft wel ouder dan 15?quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
?
Ik vind dat gewoon lekker om te doen. Als ze op je zit met dr rug naar je toe om dan beide tetten even goed te kneden.
Ik vind het gezellig zo met julliequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, want zoals je merkt ben ik al keihard aan het ontnuchteren
Ja ook prima maar dan is de kneedsensatie anders, dan lik ik lieverquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom met dr rug naar je toe? Doe dan met borsten naar je toe terwijl je ligt, dan kun je er ook nog naar kijken tijdens het graaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |