Ik haat condooms ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan toch ook indirect zijn van de acties en het gevoel eromheen.
zo echt dat je iemand kan krijgen, en zoiets intiems doet enzo(haat aan condooms trouwens)
Klinkt ideaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:06 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is ook een onderdeel wat mannen niet hebben.
Echter, af en toe een vrouw volpompen doet je ook goed voelen, dus het werkt schijnbaar toch twee kanten op
Ik ken het maar al te goed hoor. Vanaf m'n 17e tot m'n 23e de fout gemaakt om veel te veel tijd te spenderen aan binnen zitten. Het is mogelijk om weer uit die routine te breken.. het kost moeite maar het is het zo ontzettend waard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet mijn probleem nu ook even niet zo goed.
maar in het dagelijks leven ontwijk/ontweek ik de vrouw.
nu is dat misschien verandert, ik denk het eigenlijk niet, maar ik weet niet want ik heb geen dagelijks leven meer.
ik zit altijd alleen binnen. stel dat jij een maand lang alleen maar binnen zit in je vakantie... ik doe dat bij benadering al 5 jaar nu.
ik loop idd al wat langer mee in dit topic, en zon beetje al me interactie ervaringen zijn wel beschreven van heel me leven.
dit is wel een goed voorbeeld van niet met de vrouw kunnen communiceren als ik het wel probeerde in het dagelijks leven:
[..]
Wat neuken?quote:
ja, ik denk dat ik het nu wel anders zou doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed hoor. Vanaf m'n 17e tot m'n 23e de fout gemaakt om veel te veel tijd te spenderen aan binnen zitten. Het is mogelijk om weer uit die routine te breken.. het kost moeite maar het is het zo ontzettend waard.
Kijk goed naar jezelf hoe je communiceert met mensen en hoe dat over komt. Tegenwoordig 'he meisje, he meisje' roepen naar een jonge vrouw geeft nogal een verkeerd signaal af. Roep dan liever 'sorry, je laat iets vallen'. Zo een situatie moet je niet altijd persoonlijk opvatten. Evalueer waarom iets gaat zoals het is gegaan en kijk wat je er eventueel anders aan had kunnen doen.
Het lijkt me zo'n leuk idee gewoon.quote:
Dat is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet je zo één voorbinden met zo'n spuitje erin.
Ruilen?quote:
Mij ookquote:
Of je neemt een waterpomp, verzamelt liters zaad, steekt dat in een willekeurig iemand en pompt die vol met zaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je zo één voorbinden met zo'n spuitje erin.
Zie niet alles als een 'pick up' mogelijkheid. Als ik het me goed herinner zijn de basisoefeningen dat je gewoon moet praten met meisjes/vrouwen. Begin daar eerst eens mee en ga daarna je kunsten vertonen met allerlei trucjes.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik het nu wel anders zou doen.
mede door pua boeken wat de mogelijkheden zijn, en hoe "het" werkt enzo.
maar dat is dan hoe je denkt over "de vrouw". zo afstandelijk dat je "hey meisje" roept, en opzich heel logisch want wist niet hoe het anders moest.
Schapen niet, die zijn zo mak als een lammetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 04:10 schreef VacaLoca het volgende:
De oplossingen zijn soms zo eenvoudig, maar mensen doen altijd zo moeilijk
Leven is soms gewoon niet eerlijk he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mij ookIk zal die kans echter nooit hebben, terwijl jij echt nog wel meisjes gaat volblaffen met je zaad
Jij kan de rest van je leven met je eigen jetsers spelen. Niet klagen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mij ookIk zal die kans echter nooit hebben, terwijl jij echt nog wel meisjes gaat volblaffen met je zaad
Ik ben er dik tevreden over en mannen ook als ik ze zie glurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:13 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je flinke jetsers? Anders hoef ik niet.
Daarom...quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schapen niet, die zijn zo mak als een lammetje
oh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik haat condooms ookDie blokkeren dus je kans op anti-depressiva
Nooit een foto van je gezien, dus ik geloof je nu maar op je woord.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben er dik tevreden over en mannen ook als ik ze zie gluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |