Blijf gewoon nog een uurtje wakker en drink water, dan heb je morgen vast geen kater.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook, maar de kroeg ging bijna dicht, kreeg nog telefoon en nu ben ik nog wakker. En rijp voor een kater morgen.
Misschien.quote:
De Fok-brigade staat tot je beschikking.quote:
Heb er aanmaaklimonade van gemaakt. Aardbeiquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf gewoon nog een uurtje wakker en drink water, dan heb je morgen vast geen kater.
Ik ben uber radionerd dus ik zit nu naar radio te luisteren zo lang als ik het trek tenminste.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook, maar de kroeg ging bijna dicht, kreeg nog telefoon en nu ben ik nog wakker. En rijp voor een kater morgen.
Heel FOK! staat voor je klaar.quote:
Wel te groot in schatten he, vrouwen kunnen aan de hand van ieder willekeurig lichaamsdeel de lengte van andere delen uitrekenen.quote:
Radionerds zijn goed. 7 jaar met liefde gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben uber radionerd dus ik zit nu naar radio te luisteren zo lang als ik het trek tenminste.
ik weet mijn probleem nu ook even niet zo goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 03:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt het nu constant over 'rood haar' en hoe dat jouw beperkt in een eventuele relatie. Ik ben nog nergens een concreet voorbeeld tegengekomen waaruit blijkt dat dit een probleem is. Wat ik wel zie is dat je het jezelf ontzettend moeilijk maakt. Mijn beeld is dat je voornamelijk excuses aan het creëren bent om maar weg te blijven van je daadwerkelijke probleem..
Ik lees echter nog niet zo lang mee in dit topic dus dit zijn misschien overhaaste conclusies aangezien ik jou en je echte verhaal niet ken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wacht ik zal nog even wat aanvullen weer eens een nieuw voorbeeld.
jaar of 5 terug, liep ik in de buurt van universiteit. en toen liet een meisje zo kleingeld vallen.
dat was op een heel open plein, en ik kwam vanaf 90 graden de andere richting, en liep richting 270 graden zeg maar.
ze liet het vallen, gewoon geld precies op mijn route. dus er lag kleingeld op mijn pad.
dus ik laat dat niet liggen(ik ga het niet negeren.) maar ik wilde het ook niet zomaar oprapen en in me zak stoppen.
dus ik roep zo :"hey meisje, hey meisje" . geen reactie
"hey meisje die niet reageert, je strooit geld".
geen reactie.
ik :"kijk dan om, wat doe je nou?"
geen reactie.
en op dat soort momenten wil ik gewoon niet met meisjes omgaan. echt zo irritant, want ik weet welw at ze denkt. ze denkt dat ik een bouwvakker/breezer/(wat dan ook, iemand die creepy is en naar alle meisjes "hey hey" roept) ben die haar aandacht wil.
ik fucking haat dat. ik fucking haat dat.
uiteindelijk ik zo naar haar toelopen. *(Want je weet wel dat het niet haar schuld is. het komt door haar shields(die ik toen nog neit kende, maar dat voel ik heus wel))
meteen koude blikken krijg je dan, want WTF weer een versierpoging ofzoiets denkt ze.
dan meteen uitbrengen dat ze geld strooit, en of ze het terug wilt hebben(shields down)
dan Allebei opgelucht zijn, dat de spanning weg is
en dan meteen weglopen natuurlijk is wat ik doe daarna.
meisjes zijn eng. en klote
Ik wil geen brigade in mequote:Op zaterdag 3 december 2011 03:59 schreef Mystikvm het volgende:
De Fok-brigade staat tot je beschikking.
Heb er aanmaaklimonade van gemaakt. Aardbei
Je moet het wel doorslikken, Einstein. De meeste mannen doen dat niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ik hoorde laatst ergens dat sperma mogelijk zou werken tegen depressieve klachten. Maar als dat zo zou zijn, dan zouden mannen toch nooit depressief kunnen worden?
Nee ging om zaad in je vagina (gadverdamme wat klinkt dat goorquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:01 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet het wel doorslikken, Einstein. De meeste mannen doen dat niet.
Slim gespeeld. Ik ga het zowaar even in overweging nemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ben je iig niet depressief na afloop.
Ms kan je nog in Guiness book of records komen ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee ging om zaad in je vagina (gadverdamme wat klinkt dat goor)
[..]
Slim gespeeld. Ik ga het zowaar even in overweging nemen
kan toch ook indirect zijn van de acties en het gevoel eromheen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ik hoorde laatst ergens dat sperma mogelijk zou werken tegen depressieve klachten. Maar als dat zo zou zijn, dan zouden mannen toch nooit depressief kunnen worden?
Meeste ontmaagdingen in 24 uur? (sorryquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ms kan je nog in Guiness book of records komen ook
Dat is ook een onderdeel wat mannen niet hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee ging om zaad in je vagina (gadverdamme wat klinkt dat goor)
Die ambitie heb ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:04 schreef VacaLoca het volgende:
Ms kan je nog in Guiness book of records komen ook
Die al helemaal ja, alleen daar tel ik dan niet voor mee. Maar er zijn meer records die simultaan gebroken kunnen worden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 04:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meeste ontmaagdingen in 24 uur? (sorry)
ja jij doet dat nog weleens. het klinkt wel primaal en grof zo, maar wel goed als je verliefdheid even wegdenktquote:Op zaterdag 3 december 2011 04:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook een onderdeel wat mannen niet hebben.
Echter, af en toe een vrouw volpompen doet je ook goed voelen, dus het werkt schijnbaar toch twee kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |